quote:Op zondag 16 juli 2023 12:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Trump + Kari <3 alleen de steal zal sowieso wel weer plaatsvinden. Toch zijn ze bang want ze willen de enige tegenstander in de bak gooien. Eng regiem.
quote:The Trump era made us rethink a lot about politics and elections in America, including the counties that are useful barometers of the national political environment. And like so many electoral trends, demographics play a major role in explaining why these once-bellwether counties finally missed the mark in 2020.
These former bellwether counties are much whiter and less college-educated than the country as a whole. For instance, Washington County, Maine — the median bellwether county in terms of its share that’s non-Hispanic white — is 89 percent non-Hispanic white, which is much higher than the overall U.S. population that identifies as such (60 percent). It is also not as educated: Just 22 percent of adults 25 or older have a bachelor’s degree or higher, which is substantially lower than the 32 percent who have a college degree nationwide.
Net ¤2 voor een wijntje betaald. Was deze winter nog ¤1.60.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:23 schreef xpompompomx het volgende:
Morgen gaat om 6 uur de wekker weer. Biden
Je vraagt je af hoe mensen dit vroeger deden. Dat filmpje geeft bijna het idee dat elke keer seks tussen man en vrouw de kans met zich meebrengt op een zwangerschap, dat is natuurlijk niet het geval.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Preutse conservatieven zullen wel weer gaan zeiken dat zo'n conservatief filmpje niet door de beugel kan, want voorspel en zulks.
Er is toch echt een toename te zien van migranten sinds de Democraten in het Witte Huis zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is? Dit soort simpele praat doet het misschien goed in jouw kringen, maar in de echte wereld hebben dit soort kwesties meer complexe oorzaken. Ik zal hier een klein stukje voor je citeren, dan mag je de rest zelf opzoeken:
[..]
Immigratie speelt inderdaad een rol, maat het gaat vooral om hoogopgeleide Amerikanen die vanuit andere staten naar Californië trekken. De staat is geliefd en heeft veel werkgelegenheid. Het doet denken aan urbanisatie, behalve dat Californië natuurlijk allang verstedelijkt is.
En ja, ook (illegale) immigratie is een factor. Maar die mensen komen over het algemeen toch echt af op banen. Stellen dat de influx aan de zuidelijke grens de enige of zelfs voornaamste oorzaak is, is eendimensionaal en kortzichtig.
Verzet tegen bouwplannen en milieuwetgeving speelt ook een grote rol bij het achterblijven van woningbouw. Is zat info over te vinden, maar dat mag je zelf uitzoeken (wat je niet doet).
Overigens kwamen er onder Trump ook gewoon talloze immigranten het land binnen, legaal in illegaal. Het is niet dat Biden in 2,5 jaar tijd verantwoordelijk is voor een kwestie die al bijna 150 jaar speelt. De VS is een land dat immigranten trekt, bijna altijd zo geweest.
Wat hebben belastingen en het aantal senatoren met elkaar te maken? Elke staat heeft toch gewoon twee senatoren?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon uit je nek lult. Je kan de cijfers gewoon opzoeken maar dat doe je niet.
[ twitter ]
En California (samen met New York) draagt het meest bij aan het federale budget:
[ twitter ]
Haha neuh, dat doet het niet. Waarom denk je dat condooms worden gebruikt, omdat het zoveel fijner is dan zonder? Condoomgebruik is bedoeld om zwangerschap te voorkomen, en soa's. Dus dat filmpje is spot on.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe mensen dit vroeger deden. Dat filmpje geeft bijna het idee dat elke keer seks tussen man en vrouw de kans met zich meebrengt op een zwangerschap, dat is natuurlijk niet het geval.
Het is gewoon overdreven, ik ben zelf geen voorstander van het verbieden van die middelen. Maar het idee dat de mens niet zonder kan is bespottelijk. Alleen het vraagt misschien wat meer weloverwogen beslissingen en niet altijd blind afgaan op je lichamelijke driften. En dat doet het in progressieve kringen niet zo goed zoals we weten. Juist emotie is daar de drijfveer die alles bepaald.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha neuh, dat doet het niet. Waarom denk je dat condooms worden gebruikt, omdat het zoveel fijner is dan zonder? Condoomgebruik is bedoeld om zwangerschap te voorkomen, en soa's. Dus dat filmpje is spot on.
En ja, natuurlijk is het filmpje gechargeerd, beste Howard. Zelfs in een eng-conservatieve maatschappij dringen Republikeinen niet letterlijk je slaapkamer binnen.
Het is vooral een grappig en doeltreffend campagnefilmpje.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon overdreven, ik ben zelf geen voorstander van het verbieden van die middelen. Maar het idee dat de mens niet zonder kan is bespottelijk. Alleen het vraagt misschien wat meer weloverwogen beslissingen en niet altijd blind afgaan op je lichamelijke driften. En dat doet het in progressieve kringen niet zo goed zoals we weten. Juist emotie is daar de drijfveer die alles bepaald.
En met jouw belastinggeld. Jammer joh. Ik heb daar geen enkel probleem meequote:Op zondag 16 juli 2023 18:40 schreef epicbeardman het volgende:
Building Back Better, in Ukraine, with your tax money.
Nou ja, wat ik niet begrijp is dat van beide kanten het soms overkomt als hoe Jehova's aan de deur komen (no disrespect) en als ze een voet tussen de deur hebben blijven proberen een ander te overtuigen terwijl de meningen te ver uit elkaar liggen om ook maar iets tot elkaar te komen. En dat werkt beide kanten op denk ik. Maar zolang het gesprek netjes blijft 'no harm done'quote:
Heb je ook nog wat concreters of blijft het bij wat algemeenheden?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig hoe men zich gedwongen voelt om te reageren wanneer de ongewenste meningen worden geuit. Ik vraag me af waar dat dwangmatige karakter vandaan komt. Zou het kunnen dat men zich bedreigd voelt? Iemand zou maar iets zeggen dat logisch klinkt en dat overeenkomt met de observaties van de luisteraar, dat mag natuurlijk niet. Immers, als de ongewenste meningen objectief debiel zouden zijn, dan zou de onafhankelijke luisteraar tot dezelfde conclusie moeten komen.
Raar hoor.
Uiteraard. Men ziet graag een samenleving voor zich waar in alles mogelijk is, iedereen maar kan doen wat hij of zij wil. Wil de een van geslacht wisselen? Dat is okee. Wil de ander 175kg zijn en dat presteren als 'gezond' en 'mooi'? Dat moet kunnen. Wil die volgende allerlei wisselende seksuele contacten hebben zonder de gevolgen te dragen? Helemaal prima. Wil weer een ander 150k lenen voor een bachelor Gender Studies? Moet kunnen! De overheid zal de schuld wel weer kwijtschelden. Willen talloze migranten illegaal de grens oversteken? Geen probleem, immers zo luidt het dogma 'geen mens is illegaal'.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig hoe men zich gedwongen voelt om te reageren wanneer de ongewenste meningen worden geuit. Ik vraag me af waar dat dwangmatige karakter vandaan komt. Zou het kunnen dat men zich bedreigd voelt? Iemand zou maar iets zeggen dat logisch klinkt en dat overeenkomt met de observaties van de luisteraar, dat mag natuurlijk niet. Immers, als de ongewenste meningen objectief debiel zouden zijn, dan zou de onafhankelijke luisteraar tot dezelfde conclusie moeten komen.
Raar hoor.
Als jij heel lief bent laat je Danny even met rust. Misschien dat je de memo gemist hebt. Maar kijk even bovenaan de forum lists.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:14 schreef epicbeardman het volgende:
Als Danny heel lief is wil ik nog wel een fok forum postje erin gooien voor hem.
Hmm, er stonden een maand gelezen nog naakt een man met kunstborsten en een vrouw waarbij de borsten waren weggehaald op het gazon van het Witte Huis te vieren dat zij een 'vrouw' en een 'man' waren. Dit zijn dus 'Trumpers' volgens jou? Raar dat dan het een samenkomen was van voornamelijk Democraten.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:08 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen Trumpers en niet-Trumpers is, dat de niet-Trumpers hun wereldbeeld aanpassen aan de feiten en dat de Trumpers de feiten aanpassen aan hun wereldbeeld.
Moet toch buitengewoon vermoeiend zijn om je druk te maken om dar soort dingen. Man, who gives a shit?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, er stonden een maand gelezen nog naakt een man met kunstborsten en een vrouw waarbij de borsten waren weggehaald op het gazon van het Witte Huis te vieren dat zij een 'vrouw' en een 'man' waren. Dit zijn dus 'Trumpers' volgens jou? Raar dat dan het een samenkomen was van voornamelijk Democraten.
Wie zijn/is 'men' precies in deze?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uiteraard. Men ziet graag een samenleving voor zich waar in alles mogelijk is, iedereen maar kan doen wat hij of zij wil. Wil de een van geslacht wisselen? Dat is okee. Wil de ander 175kg zijn en dat presteren als 'gezond' en 'mooi'? Dat moet kunnen. Wil die volgende allerlei wisselende seksuele contacten hebben zonder de gevolgen te dragen? Helemaal prima. Wil weer een ander 150k lenen voor een bachelor Gender Studies? Moet kunnen! De overheid zal de schuld wel weer kwijtschelden. Willen talloze migranten illegaal de grens oversteken? Geen probleem, immers zo luidt het dogma 'geen mens is illegaal'.
Het zijn dus eigenlijk kleine kinderen, lang leven oppervlakkige lol waarvan men wél de lusten maar niet de lasten wil dragen. En kinderen moet je afstellen, die moet je vormen aan de hand van het stellen van grenzen. Dit is ook nodig met sommige progressieven/woke-isten. Anders wordt de hele Westerse samenleving straks een soort CHAZ/CHOP.
quote:"I know Zelenskyy very well, and I know Putin very well, even better. And I had a good relationship, very good with both of them. I would tell Zelenskyy, no more. You got to make a deal. I would tell Putin, if you don't make a deal, we're going to give him a lot. We're going to [give Ukraine] more than they ever got if we have to. I will have the deal done in one day. One day," Trump responded.
Trump describes how he could solve Russia-Ukraine conflict in 24 hours
Mijn hemel, kan het nog infantielerquote:Op zondag 16 juli 2023 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben om, Trump moet weer president worden. Dan zorgt hij binnen 24 uur voor vrede tussen Oekraïne en Rusland. Hoe? Nou, dat legt hij even haarfijn uit:
[..]
Die kans is over het algemeen (paar uitzonderingen daargelaten) groter dan nul ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe mensen dit vroeger deden. Dat filmpje geeft bijna het idee dat elke keer seks tussen man en vrouw de kans met zich meebrengt op een zwangerschap, dat is natuurlijk niet het geval.
Als hij zo goed is kan hij dit ook zonder dat hij president is.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben om, Trump moet weer president worden. Dan zorgt hij binnen 24 uur voor vrede tussen Oekraïne en Rusland. Hoe? Nou, dat legt hij even haarfijn uit:
[..]
Hij laat Oekraïne gewoon stikken denk ik. Dan is de oorlog immers ook vrij snel over.quote:Op maandag 17 juli 2023 05:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als hij zo goed is kan hij dit ook zonder dat hij president is.
In plaats daarvan laat hij dus mensen lijden voor zijn eigen gewin.
Maar goed vraag me af wat voor geweldig plan hij heeft wat Rusland over haalt om op te rotten.
Zal wel snel omgedraaid worden. Zo bedoelde hij het immers niet, is gewoon nog steeds Biden's schuld hoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
Dit moet buitengewoon verwarrend zijn voor de Trumpisten. Ik dacht juist dat het een verkeerde zet is om militaire steun te verlenen aan Oekraïne. Maar nu dreigt Trump juist deze hulp te intensiveren.
[ twitter ]
Als de vs Oekraïne links laat liggen heeft Oekraïne nog hulp van Europa.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hij laat Oekraïne gewoon stikken denk ik. Dan is de oorlog immers ook vrij snel over.
Volgens mij heb je niet helemaal opgelet op school. Nu weet ik niet of je niet hebt zitten opletten tijdens biologie óf wiskunde.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:41 schreef HowardRoark het volgende:
Feiten zijn geen mening, gozert.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Raar hoor.
OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Wat erg!!!!!!!!!!!!11!!!!quote:Op zondag 16 juli 2023 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, er stonden een maand gelezen nog naakt een man met kunstborsten en een vrouw waarbij de borsten waren weggehaald op het gazon van het Witte Huis te vieren dat zij een 'vrouw' en een 'man' waren. Dit zijn dus 'Trumpers' volgens jou? Raar dat dan het een samenkomen was van voornamelijk Democraten.
Wegkijken? En welke mensen willen mij niet hebben voor wie ik wel zou joelen?quote:Op maandag 17 juli 2023 18:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Wat erg!!!!!!!!!!!!11!!!!
Je zou maar met dat soort dingen bezig zijn. Nogmaals, lekker joelen voor mensen die ook jou niet willen hebben, blijf vooral wegkijken.
Mensen die zogenaamd voor de kinderen opkomen vanwege 'woke', maar ondertussen niet alleen transgenders weg willen hebben, maar uiteindelijk ook homoseksuelen. Het is namelijk dezelfde 'discussie' en wordt op dezelfde manier gevoerd. Terwijl jij staart op de T, negeer je volkomen de andere letters, die net zo goed aan de beurt komen. Hoe verwerpelijk ook om 'ja, maar ze hebben het alleen over transgenders', alsof al die vrijheidafnemende kul wel ineens goed is. Totdat de menigte doorgaat en de andere groepen gaat aanwijzen, die ze al eeuwen goed in de tang hadden, maar de laatste paar decennia ineens als 'normale mensen' worden gezien.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wegkijken? En welke mensen willen mij niet hebben voor wie ik wel zou joelen?
Daar willen ze absoluut niet mee geassocieerd worden:quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
Uuuhm, wut?
RFK Jr. says COVID was ‘ethnically targeted’ to spare Jews
Die halve gare is een schande voor z'n familie.
Geobsedeerd met seks en huidskleur.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mensen die zogenaamd voor de kinderen opkomen vanwege 'woke', maar ondertussen niet alleen transgenders weg willen hebben, maar uiteindelijk ook homoseksuelen. Het is namelijk dezelfde 'discussie' en wordt op dezelfde manier gevoerd. Terwijl jij staart op de T, negeer je volkomen de andere letters, die net zo goed aan de beurt komen. Hoe verwerpelijk ook om 'ja, maar ze hebben het alleen over transgenders', alsof al die vrijheidafnemende kul wel ineens goed is. Totdat de menigte doorgaat en de andere groepen gaat aanwijzen, die ze al eeuwen goed in de tang hadden, maar de laatste paar decennia ineens als 'normale mensen' worden gezien.
History repeats, people will like it until it;s bites them in the ass.
De perssecretaris van het Witte Huis, Karine Jean-Pierre, hekelde met scherpe bewoordingen een samenzweringstheorie van Robert F. Kennedy Jr. dat Covid-19 was ontworpen om Asjkenazische joden en Chinezen te sparen, en noemde de opmerkingen van de langlopende democratische kandidaat 'vals' en 'gemeen'.
"De beweringen op die opname zijn niet waar", zei ze tijdens een persbriefing op maandag over een video die in het weekend is gepubliceerd. "Het is gemeen, en ze brengen onze mede-Amerikanen in gevaar."
In de video suggereert Kennedy dat Covid “het doel had om blanken en zwarte mensen ziek te maken”. Later voegde hij eraan toe dat "de mensen die het meest immuun zijn tegen corona, Asjkenazische joden en Chinezen zijn."
Kennedy heeft zichzelf verdedigd op Twitter en in de New York Post, waarbij hij de eerste berichtgeving over zijn opmerkingen betwistte, door vol te houden dat hij alleen de bevinding van anderen doorgaf en ontkende dat hij had gezegd dat het virus zo was gemaakt dat het “Joden zou sparen”. Maar nadat de video publiekelijk verschenen, leidden zijn uitspraken tot veroordeling door de Democratische Partij en zelfs door leden van zijn eigen familie.
“Ik veroordeel STERK de betreurenswaardige en onwaarachtige opmerkingen van mijn broer vorige week over het feit dat Covid is ontworpen voor etnische doelwitten”, schreef Kennedy's zus, Kerry, op Twitter .
Jean-Pierre weigerde Kennedy rechtstreeks te spreken, daarbij verwijzend naar de wettelijke beperkingen op het vermogen van de regering om campagnekwesties aan te pakken. Maar ze waarschuwde dat Kennedy's opmerkingen neerkwamen op het aanmoedigen van racistische theorieën rond het virus.
"Als je nadenkt over de racistische en antisemitische samenzweringstheorieën die voortkomen uit het rondstrooien van dit soort beweringen, dan is dat een aanval op onze medeburgers", zei Jean-Pierre. "En dus is het belangrijk dat we van ons laten horen als dit soort uitspraken worden gedaan.alen horen."
Jean-Pierre haalde ook een verklaring aan van het American Jewish Committee waarin Kennedy's beweringen "zeer beledigend" werden genoemd en een weerspiegeling van "enkele van de meest weerzinwekkende antisemitische samenzweringstheorieën door de geschiedenis heen".
"Dit is iets waar deze president, en deze hele regering, zich tegen zal verzetten," voegde ze eraan toe.
Robert F. Kennedy uitte eerder al veel kritiek op de corona-lockdowns, hij neemt het op tegen Joe Biden voor de Democratische nominatie om deel te nemenaan de verkiezingen voor het Amerikaanse presidentschap in 2024.
U.S. presidential candidate Robert Kennedy Jr claims that the U.S. was running biolabs in Ukraine in order to obtain Chinese and Russian DNA to create a biological weapon that would target specific ethnicities.
It’s incredible how much Russian propaganda the man has swallowed pic.twitter.com/6afbB2MA8u
— Visegrád 24 (@visegrad24) July 15, 2023
The @nypost story is mistaken. I have never, ever suggested that the COVID-19 virus was targeted to spare Jews. I accurately pointed out — during an off-the-record conversation — that the U.S. and other governments are developing ethnically targeted bioweapons and that a 2021…
— Robert F. Kennedy Jr (@RobertKennedyJr) July 15, 2023
I STRONGLY condemn my brother's deplorable and untruthful remarks last week about Covid being engineered for ethnic targeting. https://t.co/9YCag7JtHm
— Kerry Kennedy (@KerryKennedyRFK) July 17, 2023
The White House sharply denounced a conspiracy theory floated by Robert F. Kennedy Jr. that Covid-19 was engineered to spare Ashkenazi Jews and Chinese people, calling the longshot Democratic candidate’s remarks “false” and “vile.” https://t.co/Rc6BlqDz32 pic.twitter.com/i9wppNAcwR
— POLITICO (@politico) July 17, 2023
Dat inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mensen die zogenaamd voor de kinderen opkomen vanwege 'woke', maar ondertussen niet alleen transgenders weg willen hebben, maar uiteindelijk ook homoseksuelen. Het is namelijk dezelfde 'discussie' en wordt op dezelfde manier gevoerd. Terwijl jij staart op de T, negeer je volkomen de andere letters, die net zo goed aan de beurt komen. Hoe verwerpelijk ook om 'ja, maar ze hebben het alleen over transgenders', alsof al die vrijheidafnemende kul wel ineens goed is. Totdat de menigte doorgaat en de andere groepen gaat aanwijzen, die ze al eeuwen goed in de tang hadden, maar de laatste paar decennia ineens als 'normale mensen' worden gezien.
Kortom, mensen die tegen woke-isme zijn dus eigenlijk ook tegen homoseksuelen zijn? Dat is raar, want er zijn enorm veel homo's en lesbiennes zelfs die hier uitgesproken tegen zijn. Maar dit kan dus volgens jou eigenlijk niet? Vreemd weer.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hmm, het heeft helemaal niets te maken met doordringen. Het is onjuist wat deze user stelt. En welke maatregelen tegen homoseksualiteit zijn er eigenlijk in Hongarije?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Maar dat dringt niet door.
Homoseksualiteit is voor iedereen nu heel normaal, als je het maar niet van de daken schreeuwt wordt dan gezegd.
Zelfs de beperkende maatregelen tegen homoseksualiteit in Hongarije werden goedgepraat.
Hihi, ik weet niet wat bijzonderder is, die rare uitspraken van Kennedy Jr. of een antisemiet die doet alsof ze zich uitspreekt tegen antisemitisme. De Democraten zitten er duidelijk mee in hun maag dat Kennedy Jr. aan hun kant van het politieke spectrum staat. Immers, hij rept niet genoeg over huidskleur, seksuele oriëntaties, verzonnen geslachten, vermeend racisme, het klimaat en hoe 'verschrikkelijk' Amerika eigenlijk is, dus dan ben je binnen Blauwe kringen al snel af. Hilarisch om te zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar willen ze absoluut niet mee geassocieerd worden:
[ twitter ]
En natuurlijk maken de Republikeinen er dankbaar gebruik van:
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, mensen die tegen woke-isme zijn dus eigenlijk ook tegen homoseksuelen zijn? Dat is raar, want er zijn enorm veel homo's en lesbiennes zelfs die hier uitgesproken tegen zijn. Maar dit kan dus volgens jou eigenlijk niet? Vreemd weer.
We zien hier weer het bekende dogma van Links: wij zijn de kant van de minderheden, die kunnen enkel en alleen ons steunen, en als ze dat niet doen dan hebben ze het niet door dat ze zich mengen met mensen die hun eigenlijk haten.
[..]
Hmm, het heeft helemaal niets te maken met doordringen. Het is onjuist wat deze user stelt. En welke maatregelen tegen homoseksualiteit zijn er eigenlijk in Hongarije?
De beste man verspreidt complotten over corona en vaccins in het algemeen, claimt dat de VS mede-schuldig is aan de oorlog in Oekraïne en zegt dat Rusland is 'acting in good faith'. Daarnaast kraamt hij dus antisemitische rommel uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, ik weet niet wat bijzonderder is, die rare uitspraken van Kennedy Jr. of een antisemiet die doet alsof ze zich uitspreekt tegen antisemitisme. De Democraten zitten er duidelijk mee in hun maag dat Kennedy Jr. aan hun kant van het politieke spectrum staat. Immers, hij rept niet genoeg over huidskleur, seksuele oriëntaties, verzonnen geslachten, vermeend racisme, het klimaat en hoe 'verschrikkelijk' Amerika eigenlijk is, dus dan ben je binnen Blauwe kringen al snel af. Hilarisch om te zien.
Nou ja, er is blijkbaar een wet die het 'promoten' van homoseksualiteit verbiedt, wat ertoe leidt dat sommige boeken moeten worden bedekt en winkels boetes kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, het heeft helemaal niets te maken met doordringen. Het is onjuist wat deze user stelt. En welke maatregelen tegen homoseksualiteit zijn er eigenlijk in Hongarije?
Ja, richting kinderen. Ik vind het allemaal wat ver gaan als je met 16 of 17-jarigen te maken hebt, maar met jongere kinderen kan ik het mij goed voorstellen. Tegenwoordig komt er helaas bij het hele LGBTQ-circus allerlei verderfelijke troep kijken. Voor je het weet twijfelt je puberale dochter eerst wat over haar seksuele oriëntatie (normale ontwikkeling) en is binnen een jaar die hele cult ingezogen en identificeert zich vervolgens als trans-masc, non-binair en genderqueer (abnormale ontwikkeling).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, er is blijkbaar een wet die het 'promoten' van homoseksualiteit verbiedt, wat ertoe leidt dat sommige boeken moeten worden bedekt en winkels boetes kunnen krijgen.
Ik zou mij als homo niet bepaald welkom voelen in een land dat zulke maatregelen doorvoert. Maar dat ben ik.
Dus bijvoorbeeld het Zap kookprogramma 'koken met konijnen ', daarvan vind je het terecht dat zo'n soort kinderprogramma in Hongarije verboden is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, richting kinderen. Ik vind het allemaal wat ver gaan als je met 16 of 17-jarigen te maken hebt, maar met jongere kinderen kan ik het mij goed voorstellen. Tegenwoordig komt er helaas bij het hele LGBTQ-circus allerlei verderfelijke troep kijken. Voor je het weet twijfelt je puberale dochter eerst wat over haar seksuele oriëntatie (normale ontwikkeling) en is binnen een jaar die hele cult ingezogen en identificeert zich vervolgens als trans-masc, non-binair en genderqueer (abnormale ontwikkeling).
Volwassen lesbiennes en homo's in Hongarije hebben niets te vrezen. Homoseksualiteit is volledig legaal, er zijn verscheidene anti-discriminatiewetten, homo's en lesbiennes kunnen openlijk in het leger dienen en koppels worden herkend en kunnen een geregistreerd partnerschap aangaan. Boedapest heeft ook best een grote gay scene en staat bekend als erg liberale stad.
Kortom, het idee dat Hongarije een soort Iran zou zijn betreft slechts een leugen die bewust in in de wereld is geholpen door gefrustreerde progressieven, omdat Hongarije als EU-land niet volledig meedoet mbt bepaald radicaal woke gedachtegoed. Dit zien we natuurlijk wel met meer onderwerpen, elke millimeter van dissent is het bewijs van een moreel verwerpelijke aard.
Ik beweer helemaal nergens dat Hongarije een 'soort Iran' is. Dat idee heb ik eerlijk gezegd ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, richting kinderen. Ik vind het allemaal wat ver gaan als je met 16 of 17-jarigen te maken hebt, maar met jongere kinderen kan ik het mij goed voorstellen. Tegenwoordig komt er helaas bij het hele LGBTQ-circus allerlei verderfelijke troep kijken. Voor je het weet twijfelt je puberale dochter eerst wat over haar seksuele oriëntatie (normale ontwikkeling) en is binnen een jaar die hele cult ingezogen en identificeert zich vervolgens als trans-masc, non-binair en genderqueer (abnormale ontwikkeling).
Volwassen lesbiennes en homo's in Hongarije hebben niets te vrezen. Homoseksualiteit is volledig legaal, er zijn verscheidene anti-discriminatiewetten, homo's en lesbiennes kunnen openlijk in het leger dienen en koppels worden herkend en kunnen een geregistreerd partnerschap aangaan. Boedapest heeft ook best een grote gay scene en staat bekend als erg liberale stad.
Kortom, het idee dat Hongarije een soort Iran zou zijn betreft slechts een leugen die bewust in in de wereld is geholpen door gefrustreerde progressieven, omdat Hongarije als EU-land niet volledig meedoet mbt bepaald radicaal woke gedachtegoed. Dit zien we natuurlijk wel met meer onderwerpen, elke millimeter van dissent is het bewijs van een moreel verwerpelijke aard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |