SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ah, je hebt gelijk. Het was zanger Marco en niet zanger Dario.quote:
Ik was gisteren op de kermis en daar kwam de Engelbewaarder 4x langsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat jij de zanger kent, is wel wat dubieus!
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was gisteren op de kermis en daar kwam de Engelbewaarder 4x langs
Die reed toch prima in het Girootje ouwe reusquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik associeer Frigo met Dario...blijkbaar zijn er dus meer Frigo's
Marco zou je inmiddels wel moeten kennen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Marco reed nog een prima Giroquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat heb ik allemaal niet meegekregen blijkbaarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die reed toch prima in het Girootje ouwe reus
Morgen 30 puntenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel punten zijn er morgen aan de meet te verdelen eigenlijk? Anders kan Eenkhoorn nog proberen mee te sprinten bij de tussensprint om groen te halen.
Kan Eenkhoorn eventueel vanuit de vlucht wel het groen veroveren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Morgen 30 punten
Maximum amounts of points: 50 – 30 – 20 – 18 – 16 – 14 – 12 – 10 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 (stages 3, 4, 7, 11, 19, 21)
Medium amount of points: 30 – 25 – 22 – 19 – 17 – 15 – 13 – 11 – 9 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 (stages 1, 2, 8, 10, 12, 18)
Minimum amount of points: 20 – 17 – 15 – 13 – 11 – 10 – 9 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1 (stages 5, 6, 9, 13, 14, 15, 16, 17, 20 )
Amount of points in intermediate sprints (all stages, except ITTs): 20 – 17 – 15 – 13 – 11 – 10 – 9 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1
Wat moet je op de kermis?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was gisteren op de kermis en daar kwam de Engelbewaarder 4x langs
Gregaard gaat het doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan Eenkhoorn eventueel vanuit de vlucht wel het groen veroveren.
Die pakte toch niet veel punten voor het groen?quote:
Niet veel minder dan Pascal toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die pakte toch niet veel punten voor het groen?
Als hij de tussensprint wint zou het kunnen maar dan moet Pogi bijvoorbeeld niet bij de eerste 4 zitten morgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan Eenkhoorn eventueel vanuit de vlucht wel het groen veroveren.
Oh jezus, groen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die pakte toch niet veel punten voor het groen?
Tokkies kijken.quote:
Dit kostte mij een tientje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan had je ook gewoon naar de Red Bull Ring gekund
Die zal na de NOS en België de rest van de week vast bij Helčne zittenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Ah, Rox doet een avondshow-blokje deze dagen.
Dione is dan in haar element.quote:
Oh daar werd ik vorig jaar al onpasselijk van.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Dione heeft een ader/spier in haar nek waar ik sinds gisteravond niet meer niet naar kan kijken.
Viel me nu pas op gek genoeg.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh daar werd ik vorig jaar al onpasselijk van.
De autocue moet gevolgd blijven!quote:Op zondag 2 juli 2023 23:17 schreef Szura het volgende:
Ojee, Dione in paniek omdat Diederik het draaiboek doorkruist
Nu je het te berde brengt zie ik het ook. Ik vind het licht erotisch.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Dione heeft een ader/spier in haar nek waar ik sinds gisteravond niet meer niet naar kan kijken.
Veldrijden is een folklore sportquote:Op zondag 2 juli 2023 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Sven Nys was geen professioneel renner.
Rox leest meequote:Op zondag 2 juli 2023 23:21 schreef BobW het volgende:
Met Vingegaard op kop kan er nog steeds iemand ontsnappen
Echt he. Ik dacht waar is je punt nu. Maar oke Jumbo is fysiek in orde. Niemand zei toch van niet. Bedankt Hans.. eh Svenquote:Op zondag 2 juli 2023 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In Nederland hebben ze het ook over de advocaat van de duivel maar in België heeft het kennelijk een andere betekenis.
@Slobeend?quote:
Ik vind het wel leuk dat Dione een beetje uit het gareel wordt getrokken.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Lachen voor een wielershow als de clown de show volledig overneemt.
Die heeft het allang opgegeven en stelt al een halfuur geen inhoudelijke vragen meer aan de overige gasten.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Dione een beetje uit het gareel wordt getrokken.
Wat was dat eerste johquote:
Pello stoel misschien van Ikea?quote:
Ja dus? Of was dit weer die promenade diepere laag.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:49 schreef Felagund het volgende:
Normaal gesproken wordt heel geforceerd gedaan alsof ze het antwoord niet weten.
Is dat een iconische stoel? Ik ken alleen de Billyquote:
Ja, wel een iconische stoel. (Al wist ik niet dat die Pello heette, ik wist wel dat het een Ikea-stoel was).quote:Op zondag 2 juli 2023 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een iconische stoel? Ik ken alleen de Billy
Viel mij nu pas op.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Philipsen is wel de meest logische winnaar gezien vorige wekenquote:Op zondag 2 juli 2023 23:52 schreef Felagund het volgende:
Ik heb met PCM de Tour gesimuleerd, en toen won Klep meerdere ritten.
Maar ik denk dat het 'gewoon' Jasper Philipsen gaat worden.
BK gemist?quote:Op zondag 2 juli 2023 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Philipsen is wel de meest logische winnaar gezien vorige weken
Dat is geen stoel makker.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een iconische stoel? Ik ken alleen de Billy
Je kan er nog wel op zitten!quote:
Dat zal ik niet bevestigen nog ontkennen.quote:
Zo leuk om te zien dat hetzelfde VI-publiek die niets begrepen van de ironie van Gijs en Marcel nu ook weer niks begrijpen van Diederik.quote:ik vind dit heel erg flauw en niet grappig
Diederik zijn drukke gedoe valt meer onder Gijp zijn "humor" met je belerende mening.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:11 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 2 juli 2023 23:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Zo leuk om te zien dat hetzelfde VI-publiek die niets begrepen van de ironie van Gijs en Marcel nu ook weer niks begrijpen van Diederik.
Nou toevallig ben ik een grote fan van Marcel en Gijsquote:Op maandag 3 juli 2023 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo leuk om te zien dat hetzelfde VI-publiek die niets begrepen van de ironie van Gijs en Marcel nu ook weer niks begrijpen van Diederik.
Dit vind ik wel een enorme 'kijk mij eens alle elitaire vpro humor begrijpen en de rest niet' opmerking.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Hou ik ook graag zo.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:20 schreef Remco het volgende:
Dit vind ik wel een enorme 'kijk mij eens alle elitaire vpro humor begrijpen en de rest niet' opmerking.
Roxanne: 'Een soort van terugkijken.'quote:Op maandag 3 juli 2023 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, AE van gisteravond laat nog even terug kijken
Bedoel je dat het een soort van vermoeiend was?quote:
Ja. Ha ha ha. Qua expert in het wielergebeuren. Plus ik was het met alles wat ze uitkraamde oneens.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoel je dat het een soort van vermoeiend was?
Dan had ze op veel punten vast gelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Ha ha ha. Qua expert in het wielergebeuren. Plus ik was het met alles wat ze uitkraamde oneens.
Qua goede punten had alleen Dione recht van spreken.quote:
Poeh nou. Weer 50 minuten dichter bij de dood.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, AE van gisteravond laat nog even terug kijken
Mevrouw Van Zetten vindt Dione zo'n een leuke meid.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zolang Dione de Giechel dit presenteert verbaas ik me er altijd over dat de kijkcijfers hoger zijn dan 0
Het Hélčne Hendriks syndroom.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mevrouw Van Zetten vindt Dione zo'n een leuke meid.
Ja, dit werkt niet in een praatprogramma.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Nahom is wat moeilijk te verstaan helaas
Niet ideaal nee.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dit werkt niet in een praatprogramma.
Voormalig klepper bij Beat.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij kan qua DNF’s wel de strijd aangaan met Desale
Dom wicht, ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:52 schreef Felagund het volgende:
Lol, kijk nu terug, die vraag van Dione of de ronde van Algerije minder professioneel is dan de ronde van Frankrijk was wel erg een open deur.
Het zal me niets verbazen als hij samen met Rob "de mongool" Harmeling tafelgast is ergens de komende dagen.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:20 schreef AllesKaputt het volgende:
Wordt Henk Lubberding's stoffelijk overschot dit jaar ook weer opgegraven en tot leven gewekt?
Uiteraard. Beiden hebben in de tijd van Smeets een contract voor 50 jaar afgesloten met de Avondetappe, toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als hij samen met Rob "de mongool" Harmeling tafelgast is ergens de komende dagen.
Ik mis Mart en Henk Lubberding. Nu in de Avond Etappe de niks wetende, giechelende Dione de Graaff de gruwelijke clichés uit brakende, kijk eens dom, Knetemann en de Duitse sprinter Kittel, die niet weet wie de beste sprinter ooit, Darrigade is ? 🙁 Dan liever de halve Duitser Harmeling.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Harmeling vind ik wel leuker dan Lubberding, maar dan krijgen we vast Tietema gezeur
Marcelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:00 schreef S_E het volgende:
Marcel vind ik leuk, maar voor de rest saai vanavond.
Antwoordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:01 schreef tong80 het volgende:
Dione stelt een vraag. Iemand antwoord en ze reageert er niet op. Ze zegt eerst 5 keer ja, en stelt de volgende vraag uit haar draaiboek. Wat een aanfluiting.
Zoals Waterpolo in de Kuip ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:03 schreef xzaz het volgende:
Wielrennen doe je maar lekker in een afgesloten gedeelte. Waarom niet op eem circuit?
Hij dramt juist niet.quote:
Bla bla bla blaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef JanGroen het volgende:
Weer een milieuwappie aan tafel die niet gehinderd door enige wielerkennis met zogenaamde oplossingen komt.
Alsof een wielerteam uit de voeten kan met elektrische auto’s. Die wagens zijn onmogelijk op te laden elke avond omdat fatsoenlijke laadpunten simpelweg ontbreken bij de hotels. Soms moet er ook nog een paar honderd kilometer verplaatst worden voor de start van de volgende dag, dus dat haal je qua kilometers niet eens op 1 dag.
En er moet een universeel systeem komen voor reservefietsen waarvan alle teams gebruik kunnen maken, zodat de ploegwagens bij het hotel kunnen blijven. Heeft die man wel eens van Shimano, Sram en Campagnolo gehoord en dat dat niet uitwisselbaar is? En dat er van iedere wielrenner een reservefiets klaar staat met de juiste afstelling en gekoppelde sensoren zodat zijn fietscomputer ook op de reservefiets werkt?
Die man werkt op m’n lachspieren.
Nu ben je aan het drammen.quote:
Niks mis met Hermannen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Herman heeft de lolbroek weer eens aan. Herman Sergio
Valt niet mee hč ? Quoten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel @:tong80
Ik hoefde niks te quoten, ging over het onderwerp. En lul op een drumstel vind ik wel een @tong80 uitspraak.quote:
Kook jij?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ken nog een uitstervend ras dat met gas kookte.
Ik bak een eitje. Verder laat ik Uitgekookt! bezorgen.quote:
Waarom:? Hij wist niet wie Darigade is. Dat is hetzelfde als Noa Vahle die geen idee heeft wie die Cruijff was.quote:
Nogmaals. Waarom ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:
Sowieso is het gewoon een prima te bekijken programma. Vond dit ook weer interessant. Kittel is inderdaad een prima gast.
Ja dat was misschien een minpuntje maar hij weet de koers prima te analyseren. Niet alles draait om vroeger Tong.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom:? Hij wist niet wie Darigade is. Dat is hetzelfde als Noa Vahle die geen idee heeft wie die Cruijff was.
Waarom zitten Knetemann en Kittel er danquote:
Allemaal problemen waarvoor best een oplossing is. Als je maar wilt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef JanGroen het volgende:
Weer een milieuwappie (Joost) aan tafel die niet gehinderd door enige wielerkennis met zogenaamde oplossingen komt. Joost mag het weten…
Alsof een wielerteam uit de voeten kan met elektrische auto’s. Die wagens zijn onmogelijk op te laden elke avond omdat fatsoenlijke laadpunten simpelweg ontbreken bij de hotels. Soms moet er ook nog een paar honderd kilometer verplaatst worden voor de start van de volgende dag, dus dat haal je qua kilometers niet eens op 1 dag.
En er moet een universeel systeem komen voor reservefietsen waarvan alle teams gebruik kunnen maken, zodat de ploegwagens bij het hotel kunnen blijven. Heeft die man wel eens van Shimano, Sram en Campagnolo gehoord en dat dat niet uitwisselbaar is? En dat er van iedere wielrenner een reservefiets klaar staat met de juiste afstelling en gekoppelde sensoren zodat zijn fietscomputer ook op de reservefiets werkt?
Overigens is Darrigade zeker niet de beste sprinter ooit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom:? Hij wist niet wie Darigade is. Dat is hetzelfde als Noa Vahle die geen idee heeft wie die Cruijff was.
Het is sowieso belachelijk dat wielrenners nog op de openbare weg sporten. Doe dat maar lekker in een afgesloten circuit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef JanGroen het volgende:
Weer een milieuwappie (Joost) aan tafel die niet gehinderd door enige wielerkennis met zogenaamde oplossingen komt. Joost mag het weten…
Kristie zit bij tennis hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:15 schreef xzaz het volgende:
Nog steeds boogert weet die wat fietsen is zonder doping?
Het is voor een analist inderdaad wel cruciaal dat hij een sprinter van 180 jaar geleden kent..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gavendish, Maertens of Cippolini ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overigens is Darrigade zeker niet de beste sprinter ooit.
Vanwaar dit misplaatst cynismequote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is voor een analist inderdaad wel cruciaal dat hij een sprinter van 180 jaar geleden kent..
Mensen met zo'n brilletje zijn per definitie vervelend.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef JanGroen het volgende:
Dit ja, überhaupt lijkt me stoppen met die idiote caravaan dan een betere oplossing.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:06 schreef JanGroen het volgende:
Ik keek vlv met vertraging en overgeschakeld om 21:30 maar zat 'ie daar live?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie was er net bij Vive le Velo als interview gast?
Flip kon vroeger dit soort etappes winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan werd het een pokerspel.
Maar wat ik vooral niet snapte was dat Soudal in die kopgroep zat te rijden
Ja, vroeger.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flip kon vroeger dit soort etappes winnen.
Anciënniteit is het enige dat Dione voor heeft op new kid Herman van der Zandt, maar iedereen weet dat de uitzendingen meteen een kwaliteitsimpuls zouden krijgen met een presentatiewissel.quote:
In de Dauphiné was hij wel weer ineens in topvorm. Maar inderdaad, in het Baskenland kon hij niet mee. Dit was een gevalletje hopen tegen beter weten in.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vroeger.
Nu sta je gewoon ontzettend voor lul. Ze hebben Flip dit jaar toch gewoon gezien?
Laten we hopen dat er snel een komt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Jonas heeft nog nooit slechte dagen gehad.
Hij verliest meer dan een minuut op Vingegaard.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:01 schreef Infinitism het volgende:
kan Hindley de tour winnen? bij de avondetappe lijken ze daar niet eens over na te denken.
Tenzij Vingegaard op een of andere manier hard valt, ziek wordt etc. en Pogi echt niet goed is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij verliest meer dan een minuut op Vingegaard.
Nee.
Zo’n hoofd heeft ie ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die Julius heeft nog amper een resultaat gereden dit seizoen:’)
Welke ex profs zouden nog meer geschikt zijn voor dit soort dingen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Remco het volgende:
Ze moeten zuinig zijn op Michael Boogerd bij de NOS, is al heel wat dat die terug wou komen na die achterlijke schorsing die de NOS had voor alle dopingzondaars. Boogerd heeft tenminste een mening en kun je gok ik prima een biertje mee drinken itt zo'n Sven Nys.
Karsten Kroon?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke ex profs zouden nog meer geschikt zijn voor dit soort dingen?
Henk Lubberdingquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Samen met Girmayquote:
Kan nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:12 schreef Momo het volgende:
Hij heeft een rit gewonnen in Ronde van Polen
Ik zou Niki Terpstra weleens aan tafel willen zien. Tom Dumoulin ook, niet perse omdat die een uitgesproken mening heeft maar omdat hij voor een wielrenner erg sympathiek is en als een van de enige een beetje IQ heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet wel dat hij wel mot had met Thijs Zonneveld.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij en Boogerd liggen elkaar toch niet helemaal?
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet wel dat hij wel mot had met Thijs Zonneveld.
Thomas Dekker en Marcel Kittel doen het al prima.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, door het boek van Thomas Dekker.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet wel dat hij wel mot had met Thijs Zonneveld.
Misschien wil Bram de Groot het nog een keer proberenquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Jans Koerts, never a dull moment.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien wil Bram de Groot het nog een keer proberen
Die komt nog hoorde ik Clement ergens zeggen deze week.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zou Niki Terpstra weleens aan tafel willen zien. Tom Dumoulin ook, niet perse omdat die een uitgesproken mening heeft maar omdat hij voor een wielrenner erg sympathiek is en als een van de enige een beetje IQ heeft.
Thomas dekker ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker: gewoon met brandstofauto's rijden. Waarom zou je een oplossing bedenken voor een probleem wat er niet is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal problemen waarvoor best een oplossing is. Als je maar wilt.
Dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:37 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Zeker: gewoon met brandstofauto's rijden. Waarom zou je een oplossing bedenken voor een probleem wat er niet is.
Dat lijkt mij ook ja. Na morgen is er nog maar 1 kans voor hem waarschijnlijk tot na de Alpen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er morgen gewandeld wordt kan hij wel gewoon sprinten joh
Arthur en Lucas Jussenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond in De Avondetappe: een 14-voudig ritwinaar, een ploegleider en twee Tourdebutanten. De pianisten Arthur en Lucas Jussen geven concerten over de hele wereld, maar waren nog niet eerder in de Tour.
Vanmiddag moedigen ze de renners aan op de enige klim van de dag, vanavond zitten ze aan tafel bij Dione de Graaff. Samen met Marcel Kittel en Aike Visbeek, ploegleider bij Intermarché.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |