Na een uurtje graven ga je je ook nog niet echt afvragen wat de diepere bedoeling van dat graven is lijkt me. Maar Jeroen voegt inderdaad weinig toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:25 schreef Pinuts het volgende:
Vond Jeroen ook irritant. Leek ook alsof de kandidaten niet op zijn vragen zaten te wachten.
Ik vind Jan uit kamp Waes wel enigszins irritant, maar het valt binnen de marge iddquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij zowel Kamp W als Kamp v K geen irritante deelnemers.
Ik zou Waes supergraag kijken, heb heel erg genoten destijds van het eerste seizoen. Maar ik weet niet hoe ik moet kijken, op de VRT site kan het niet als Nederlanderquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waes op d'n Belg is veel leuker.
Ook dat zogenaamde motiverende gelul om een gat te graven.
gewoon vpn installeren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou Waes supergraag kijken, heb heel erg genoten destijds van het eerste seizoen. Maar ik weet niet hoe ik moet kijken, op de VRT site kan het niet als Nederlander
Ik vind juist Waes leuker dan KvKquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:01 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
gewoon vpn installeren.
Eerste aflevering vond ik leuk, de 2de heb ik afgezet maar ik haak nog niet af.
Het gaat allemaal nogal traag voor mijn gevoel
ik ook, had het over KvK welk ik erg traag zie verdergaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:04 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik vind juist Waes leuker dan KvK
dit en dat strebertje die als eerste binnen is ook, die broer van dat meisje, weet even niet hoe die heetquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:36 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik vind Jan uit kamp Waes wel enigszins irritant, maar het valt binnen de marge idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |