SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
142e.quote:
Nou ja, dan moet Wout maar eieren voor z'n geld gaan kiezen.quote:
Dat gaat over mollige Danny, niet over domme Danny volgens mij.quote:
Oooohquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat over mollige Danny, niet over domme Danny volgens mij.
Isräel zal wel vertrouwen hebben na vandaag. Jumbo zal het wellicht ook wel weer doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd wie er morgen gaat controleren.
Wout is wel de meest waarschijnlijke winnaar inderdaad, maar zijn ze hier van Jonas of Wout?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Isräel zal wel vertrouwen hebben na vandaag. Jumbo zal het wellicht ook wel weer doen.
Vingegaard/Jumbo moeten zich geen ruk aantrekken van Yates, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mocht UAE Yates totaal niet gaan uitspelen dan vind ik dit niet slim gespeeld. Pogacar moet het hebben van de boni's
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vingegaard/Jumbo moeten zich geen ruk aantrekken van Yates, denk ik.
Ik geloof nooit dat Pogi het oprecht lollig gaat vinden wanneer ze Adam steeds zouden laten wegrijden. Ziet iemand het serieus voor zich: Adam in het geel in Parijs, met een stralende Pogačar ernaast?
Vingegaard moet zich gewoon blijven richten op de Sloveen.
Pogi reageerde vorig jaar op iedere beweging van Jumbo Visma. Hij had zelf de goeie ploeg niet, maar voelde zich superieur. Dat heeft hem genekt.
Als die klup van Zeeman slim is, dan maken zij dit jaar niet een vergelijkbare fout.
Jumbo mist een type Roglicquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.
Wilco kan dat ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna weer gelost.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:57 schreef Funzel het volgende:
Lutsenko ook op +9 minuten. Die was toch terug in het peloton of heb ik wat gemist toen ik naar de snackbar moest?
Ja. En Pogi heeft er nu wel eentje: A. Yates.quote:
Heel erg indrukwekkend was het bergop dan weer niet bij Pogi, dat heeft hij wel eens beter gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.
We hebben al heel vroeg in de kaarten kunnen kijken bij veel renners, kun je niet vaak zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al die hype uiteindelijk gewoon terecht. Al best wat klassementsrenners gezakt voor de eerste test.
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als 1 van de 2 pech gaat krijgen, kan het een saaie ronde worden...
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook.
Dit had een heel leutig jaar geweest als Roglic en Evenepoel hadden gezegd: vooruit dan maar, we gaan meedoen.
Evenepoel ook nog wel, lijkt mequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wilco kan dat ook welWilco laat hier vandaag helaas ook een mooie top-10 liggen. Daar heb ik Wout ook niet voor zien rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Nee de conclusie of de hype terecht is kan je beter trekken op 40 km van de meet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al die hype uiteindelijk gewoon terecht. Al best wat klassementsrenners gezakt voor de eerste test.
Dat ook, maar die schat ik nu hoger in dan Roglic.quote:
Ikzelf schat Pogačar en Vingegaard ook hoger in.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.
Maar hij is er niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Evenepoel had hier gewoon moeten zijn, zeker na de Giro.
Onze zuiderburen gaan het zwaar krijgen deze Tour.quote:
HLN richt zich op het Vlaamse publiek he, kun je ze moeilijk verwijten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef Idisrom het volgende:
"Vier Belgen in de top 20 en Mathieu van der Poel als 37ste: de uitslag van rit 1 in de Tour"
Bij HLN zijn ze wel tevreden over de Belgische prestaties, lijkt het wel. Met een grote foto van Mathieu bij dit artikel.
Ik ben blij voor ze.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef Idisrom het volgende:
"Vier Belgen in de top 20 en Mathieu van der Poel als 37ste: de uitslag van rit 1 in de Tour"
Bij HLN zijn ze wel tevreden over de Belgische prestaties, lijkt het wel. Met een grote foto van Mathieu bij dit artikel.
Hij staat al op een mooie 15e plek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en mijn conclusie is dat Corbin morgen de Tour wint.
Ze hebben Jasper nog!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Onze zuiderburen gaan het zwaar krijgen deze Tour.
Remco is er niet, en Wout wordt nog steeds niet als Tourkopman geaccepteerd door die kaaskoppenploeg.
't Zal vast genieten zijn op Sporza.
Wel benieuwd wat nu precies zijn doel wordt deze Tourquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef H.Vviv het volgende:
Pinot sterkte slotklim gereden. Kwam wel wat na de groep van Landa boven op de top van de klim, maar begon wel van ontzettend ver.
Dat is dus domquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:21 schreef H.Vviv het volgende:
Pinot sterkte slotklim gereden. Kwam wel wat na de groep van Landa boven op de top van de klim, maar begon wel van ontzettend ver.
Zou hij dan toch de vloek van de ritzege kunnen opheffen bij Cofidis?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Lafay heeft op die slotklim 5 minuten 500W gereden.
Wuyts is ook viesmadquote:Michel Wuyts ziet gemiste kans: "Vingegaard vertikte het om over te nemen voor Van Aert, ik snap dat niet"
Dit is toch lachwekkend? Helemaal 30 minuten na afloop.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)p-dat-niet~af9a5cd5/
[..]
Wuyts is ook viesmad
Ik vind dit zó goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wuyts is ook viesmad
Het neemt zielige vormen aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wuyts is ook viesmad
Solist Vingegaard die WvA vorig jaar de slottijdrit cadeau deed.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wuyts is ook viesmad
Ik vraag me dan altijd af bij welke ploeg ze hem dan willen zien. Ploegen waar hij de onbetwiste kopman is zijn veelal toch 2e rangs.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:20 schreef DiegoFuser het volgende:
paul merckx
7 minuten geleden
Dit gaat niet blijven duren, iedereen ziet wat men ziet. Als het erop aan komt geven Roglic en Vinegaard niet thuis. Wout moet die ploeg verlaten, men is met zijn voeten aan het spelen.
Dat was een goedmakertje voor Hautacam waar ze Wout de zege en de bollen hebben afgepakt!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Solist Vingegaard die WvA vorig jaar de slottijdrit cadeau deed.
Lotto en Circus Wanty lijken mij uitermate geschikt voor Wout. Daar is hij iedere koers de onbetwiste kopman.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af bij welke ploeg ze hem dan willen zien. Ploegen waar hij de onbetwiste kopman is zijn veelal toch 2e rangs.
Bini is het daar niet mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lotto en Circus Wanty lijken mij uitermate geschikt voor Wout. Daar is hij iedere koers de onbetwiste kopman.
En dan klagen die zelfde mensen dat Wout in het voorjaar te weinig ondersteuning heeft...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lotto en Circus Wanty lijken mij uitermate geschikt voor Wout. Daar is hij iedere koers de onbetwiste kopman.
quote:Een spijtige zaak volgens Jochim Aerts van Ridley, de fietsen waarmee Lotto-Soudal rondrijdt. "Volgens mij moest hij voor ons kiezen, want wij hebben wel de volledige focus op dat klassiek voorjaar. Daarnaast hebben we zeker genoeg kennis in de crosswereld."
Van Aert kreeg volgens Aerts een interessant voorstel van Lotto-Soudal, maar ging daar uiteindelijk niet op in. "Ik hoop voor hem dat hij de juiste keuze heeft gemaakt, want hij heeft in het verleden al meermaals rare beslissingen genomen."
quote:Groterondedebutant Træen was op ruim 80 kilometer van de finish in de openingsrit de eerste renner die ten val kwam in de Ronde van Frankrijk van dit jaar. Hij kon zijn weg vervolgen, maar verloor aan de finish uiteindelijk vijf minuten op ritwinnaar en geletruidrager Adam Yates. En dat terwijl Træen vooraf een van de beoogde kopmannen was van Uno-X.
“Torstein heeft een kleine breuk in zijn elleboog”, schrijft de Noorse ploeg in een kort statement. “Morgenochtend besluiten we of hij kan doorgaan, op basis van de pijn en de controle die hij heeft over de fiets.”
Dankzij Paul de Geyter.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Jumbo had Wout voor de Lotto gereden. Ik trek mij nog regelmatig af op de zeldzaam zure teksten van de CEO van Ridley toentertijd.
[..]
Dat geldt ook wel voor Wanty.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een hoop ZZP'ers in die ploeg die voor eigen rekening rijden.
Kortom is dat een meerwaarde t.o.v. zijn huidige ploeg?quote:
Ik vind Wout te sympathiek voor het zeer onsympathieke Alpecin.quote:
Wout klaagt volgens mij zelf ook niet dat de kopmannen niet voor hem willen werken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Wout wel heel graag door de mand zien vallen bij een andere ploeg, maar die is slim genoeg om nooit bij Jumbo weg te gaan.
Nee, enige serieuze optie is misschien Quickstep.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout klaagt volgens mij zelf ook niet dat de kopmannen niet voor hem willen werken.
En dan in de Tour 2e viool spelen achter Remco.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, enige serieuze optie is misschien Quickstep.
Maar dat is een Belg, dan mag er voor gewerkt worden!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan in de Tour 2e viool spelen achter Remco.
Remco had de Yates brothers teruggepakt voor Wout, om dan zelf nog 2e te worden met een wheelie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan in de Tour 2e viool spelen achter Remco.
En Vingegaard knecht ook wel eens (afgelopen Dauphine nog 2x voor Laporte(, maar de Tour is toch iets anders.. zeker als je zelf iets ken kostenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout klaagt volgens mij zelf ook niet dat de kopmannen niet voor hem willen werken.
Ja, maar wat steekt Jumbo dan wel in hun zak als ze Yates laten wegrijden?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vingegaard/Jumbo moeten zich geen ruk aantrekken van Yates, denk ik.
Ik geloof nooit dat Pogi het oprecht lollig gaat vinden wanneer ze Adam steeds zouden laten wegrijden. Ziet iemand het serieus voor zich: Adam in het geel in Parijs, met een stralende Pogačar ernaast?
Vingegaard moet zich gewoon blijven richten op de Sloveen.
Pogi reageerde vorig jaar op iedere beweging van Jumbo Visma. Hij had zelf de goeie ploeg niet, maar voelde zich superieur. Dat heeft hem genekt.
Als die klup van Zeeman slim is, dan maken zij dit jaar niet een vergelijkbare fout.
Niks natuurlijk. Yates in deze vorm wil je ook geen 5 minuten geven.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar wat steekt Jumbo dan wel in hun zak als ze Yates laten wegrijden?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
We benaderen hier echt het niveau van Pauwels en Van Poppel.
Niet echt een verrassing; die jongen kon nog amper trappen.quote:
Het was zo'n beetje de meest veilige rit ooit. Maar dat Mas besluit in een bocht rechtdoor te gaan, tja, wat doe je daar dan weer aan he?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was te verwachten dat er renners uitvallen maar toch zuur dat het Carapaz en Mas zijn.
Bochten verbieden?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was zo'n beetje de meest veilige rit ooit. Maar dat Mas besluit in een bocht rechtdoor te gaan, tja, wat doe je daar dan weer aan he?
Of gewoon het vallen verbieden?quote:
Enric Menos kan nog geen smaak geven aan een boterham, laat staan een Tour.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Tour wordt best wel onthoofd met het verlies van Mas en met name Carapaz.
Zo zonde dat 2 relatief grote namen die smaak konden geven er zo uit vliegen.
Ineos ook wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, enige serieuze optie is misschien Quickstep.
Op de echte bergen zal Van Aert er niet meer bij zitten en Majka waarschijnlijk wel. Grosss had natuurlijk ook een flinke beurt vlak voordat het uit elkaar spatte.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel weer numeriek overtal van Jumbo vandaag. Benieuwd wat dat geeft straks
Die ook inderdaad, maar daar heeft hij wel concurrentie van Pidcock.quote:
Mathieu liet zich uitbollen nar de 37-ste plaats.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:00 schreef The_Undertone het volgende:
De nieuwe Jonas Creteur is ook alweer uit:
[ twitter ]
Moest daar al snel weer wat correcties op maken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Het is poker, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar wat steekt Jumbo dan wel in hun zak als ze Yates laten wegrijden?
Mas zijn rijstijl heeft kraak noch smaak. Die hadden we 3 weken niet gezien om aan het einde te concluderen dat hij 5e is geworden. Carapaz is een groter gemis.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:15 schreef bianconeri het volgende:
Hoewel Carapaz dit jaar nou niet bepaald iemand is waarvan je zou verwachten dat hij de Tour wel even kleur ging geven (of die je in je pooltjes op zou nemen, om het zo maar te zeggen). Wat het allemaal niet minder zuur maakt natuurlijk, uitvallers zijn altijd kut en al helemaal in etappe 1quote:Op zondag 2 juli 2023 07:34 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Mas zijn rijstijl heeft kraak noch smaak. Die hadden we 3 weken niet gezien om aan het einde te concluderen dat hij 5e is geworden. Carapaz is een groter gemis.
Sowieso is Wout nu nooit 78. Heel misschien in het voorjaar, maar ik ben nu zelf 78 en iets kleiner dan Wout en ik heb echt niet het postuur van Wout.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:00 schreef The_Undertone het volgende:
De nieuwe Jonas Creteur is ook alweer uit:
[ twitter ]
Moest daar al snel weer wat correcties op maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |