SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
142e.quote:
Nou ja, dan moet Wout maar eieren voor z'n geld gaan kiezen.quote:
Dat gaat over mollige Danny, niet over domme Danny volgens mij.quote:
Oooohquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat gaat over mollige Danny, niet over domme Danny volgens mij.
Isräel zal wel vertrouwen hebben na vandaag. Jumbo zal het wellicht ook wel weer doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd wie er morgen gaat controleren.
Wout is wel de meest waarschijnlijke winnaar inderdaad, maar zijn ze hier van Jonas of Wout?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Isräel zal wel vertrouwen hebben na vandaag. Jumbo zal het wellicht ook wel weer doen.
Vingegaard/Jumbo moeten zich geen ruk aantrekken van Yates, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mocht UAE Yates totaal niet gaan uitspelen dan vind ik dit niet slim gespeeld. Pogacar moet het hebben van de boni's
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vingegaard/Jumbo moeten zich geen ruk aantrekken van Yates, denk ik.
Ik geloof nooit dat Pogi het oprecht lollig gaat vinden wanneer ze Adam steeds zouden laten wegrijden. Ziet iemand het serieus voor zich: Adam in het geel in Parijs, met een stralende Pogačar ernaast?
Vingegaard moet zich gewoon blijven richten op de Sloveen.
Pogi reageerde vorig jaar op iedere beweging van Jumbo Visma. Hij had zelf de goeie ploeg niet, maar voelde zich superieur. Dat heeft hem genekt.
Als die klup van Zeeman slim is, dan maken zij dit jaar niet een vergelijkbare fout.
Jumbo mist een type Roglicquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.
Wilco kan dat ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna weer gelost.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:57 schreef Funzel het volgende:
Lutsenko ook op +9 minuten. Die was toch terug in het peloton of heb ik wat gemist toen ik naar de snackbar moest?
Ja. En Pogi heeft er nu wel eentje: A. Yates.quote:
Heel erg indrukwekkend was het bergop dan weer niet bij Pogi, dat heeft hij wel eens beter gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pogi staat nu weer met beide beentjes op de grond en heeft nu een betere ploeg van Vingegaard.
We hebben al heel vroeg in de kaarten kunnen kijken bij veel renners, kun je niet vaak zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al die hype uiteindelijk gewoon terecht. Al best wat klassementsrenners gezakt voor de eerste test.
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als 1 van de 2 pech gaat krijgen, kan het een saaie ronde worden...
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook.
Dit had een heel leutig jaar geweest als Roglic en Evenepoel hadden gezegd: vooruit dan maar, we gaan meedoen.
Evenepoel ook nog wel, lijkt mequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wilco kan dat ook welWilco laat hier vandaag helaas ook een mooie top-10 liggen. Daar heb ik Wout ook niet voor zien rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Nee de conclusie of de hype terecht is kan je beter trekken op 40 km van de meet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al die hype uiteindelijk gewoon terecht. Al best wat klassementsrenners gezakt voor de eerste test.
Dat ook, maar die schat ik nu hoger in dan Roglic.quote:
Ikzelf schat Pogačar en Vingegaard ook hoger in.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic staat wel een trede (of meerdere) onder Pogacar en Vingegaard.
Maar hij is er niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Evenepoel had hier gewoon moeten zijn, zeker na de Giro.
Onze zuiderburen gaan het zwaar krijgen deze Tour.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |