SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vrees Wout in dat scenario.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:06 schreef Centenbak het volgende:
Die gasten rijden zich nu helemaal kapot natuurlijk.
MVDP pakt ze allemaal in de sprint straks.
Ik heb hem wel bij mijn pooltje volgens mij.quote:
Die is niet explosief he.quote:
Ik zie Jensen wel hoor.quote:
Die zat wel ver achterquote:
Dan moet Van Aert dus meerijdenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Kelderman het alleen moet doen, gaan ze niet terugkeren.
Anders krijgt België een tweede staatsvijand naast Roglic.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vingegaard moet nu rijden voor Wout.
Tegen jumbo trein kun je zonder steun weinigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu zat op de top nog best dicht, maar ook teruggevallen dus
Als Kuss mee helpt ook niet. En Vingegaard rijdt niet, dus Wout zal zelf ook een kopbeurt moeten doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Kelderman het alleen moet doen, gaan ze niet terugkeren.
Ze beginnen alquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Anders krijgt België een tweede staatsvijand naast Roglic.
Omdat de rest nog slechter is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom kijken jullie naar Belgisch commentaar gezien alle reacties?
Omdat het zo heerlijk schaamteloos is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat de alternatieven nog slechter zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje een Olav Mol / ViaPlay dingetje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het Nederlandse commentaar ronduit kut is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat we hipsters zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jorisaidsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie de Belg als het zo slecht is. Stukje zelfkastijding.
Wegens de objectiviteit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
José = Plooijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje een Olav Mol / ViaPlay dingetje.
2.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Wel beschamend dat 4 Jumbots dit gat niet dichtkregen.
Lol.quote:
Echte kampioenen sprinten niet voor een derde plaats.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Gemiste kans voor Wout zeiden ze. Hij komt er totaal niet aan te pas.
Ik hoop het, ik kots zo enorm op heel die Jumbo club.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Pogacar maar gewoon de beste is dit jaar.
Blij?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe moet een vader of een moeder zich voelen van de familie Yates?
Heeft ie geen meter op kop gereden?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:17 schreef Doevelaer het volgende:
Schandalig dat Wout niet meerijdt voor z’n kopman
Dat was Joris, dat telt nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
"Kat in t bakkie Wout van Aert" hoorde ik met nog geen 2 km te gaan
Natuurlijk wel enigszins vertekend aangezien Wout in de Tour altijd 5 niveaus beter is dan tijdens de rest van het seizoen.quote:
Liever Pogi dan Vinjegoard in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:18 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik kots zo enorm op heel die Jumbo club.
Werd al aangegeven dat vandaag echt op de limiet wasquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ja, een van de weinige kansjes dan.
Zo goed was Wout vandaag ook niet. Dit was gewoon een te zware finale voor de heren. Baskenland is geen Vlaanderenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Natuurlijk wel enigszins vertekend aangezien Wout in de Tour altijd 5 niveaus beter is dan tijdens de rest van het seizoen.
Wie krijgt dan de rol van Wout bij UAE?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:19 schreef Toby56 het volgende:
Doordat een Roglic er nu niet bij is bij JV, en Adam Y. zich gerieflijk heeft aangesloten bij Pogi, kan het spelletje van vorig jaar wel eens herhaald gaan worden, maar dan met omgekeerde kleuren.
Hahahaha echt grappig van je.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Pogie is een mongool. Die denkt echt dat ie gewonnen heeft.
Blij voor z’n ploeggenoot misschien?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
µdacht Tadej dat hij gewonnen heeft aangezien hij zijn handen in de lucht steekt.
Komt omdat hij Engels praat.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Ik versta geen klote van wat Adam zegt.
Of hij kon niet zoveel meerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:23 schreef vivelafete het volgende:
Wout die niet eens zijn best doet om bonis van de topconcurrent van zijn kopman af te pakken...
Dat was gewoon blinde paniekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De suggestie dat Vingegaard moest gaan knechten voor Wout van Aert ging wel ver op Sporza. Volgende keer in deze koerssituatie toch maar weer NOS
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Wonderlijke coureur.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet nog wel even bijkomen van Lafay.
Die kwam heel laat boven op Pike Bidea (ondanks dat Renaat en Jose bleven herhalen dat hij er zat, terwijl het Carlos van 4m38 was).quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, tot ehm, maandag weer denk ik allen
Dat is wel heel opportunistisch.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De suggestie dat Vingegaard moest gaan knechten voor Wout van Aert ging wel ver op Sporza. Volgende keer in deze koerssituatie toch maar weer NOS
Als die lamme Deen niet eens op kop wil rijden voor Wout, dan zoekt 'ie het zelf maar uit met z'n boni's.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:23 schreef vivelafete het volgende:
Wout die niet eens zijn best doet om bonis van de topconcurrent van zijn kopman af te pakken...
Wat voor een brommer heeft die ingeslikt?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet nog wel even bijkomen van Lafay.
Wel een ploeggenoot van Pogacar met voorsprong.. al weet ik niet wat UAE met Adam wilquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef wimderon het volgende:
Al bij al een geluk dat Kelderman en Kuss het niet dicht kregen. Scheelt zo 6 seconden.
"Waar was Roglic nu weer??"quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
“Vingegaard ontneemt Van Aert het geel.”
Steven Van Goethem is een kenner.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
ZIEDEND
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij zat in de tweede groep.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze noemen Van Aert de vreemde eend in de bijt van de eerste groep. Deze mensen zijn het spoor volledig bijster.
Doe dit maar in VBL.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij zat in de tweede groep.
quote:20 MADOUAS Valentin Groupama-FDJ + 33
21 MEINTJES Louis Intermarché-Circus-Wanty + 33
22 BARDET Romain Team dsm-firmenich + 33
23 BERNAL Egan INEOS Grenadiers + 33
24 BUCHMANN Emanuel BORA-hansgrohe + 33
25 ALAPHILIPPE Julian Soudal Quick-Step + 33
7 MARTIN Guillaume Cofidis + 33
29 PIDCOCK Tom INEOS Grenadiers + 33
30 JOHANNESSEN Tobias Halland Uno-X Pro Cycling Team + 33
31 KUSS Sepp Jumbo-Visma + 33
32 HAIG Jack Bahrain Victorious + 33
33 O'CONNOR Ben AG2R Citroën Team + 33
35 CICCONE Giulio Lidl-Trek + 33
36 GALL Felix AG2R Citroën Team + 33
40 BILBAO Pello Bahrain Victorious + 33
56 MARTINEZ Daniel INEOS Grenadiers + 03:13
61 CHAVES Esteban EF Education-EasyPost + 04:59
65 TRÆEN Torstein Uno-X Pro Cycling Team + 04:59
70 URAN Rigoberto EF Education-EasyPost + 05:36
85 BARGUIL Warren Team Arkéa-Samsic + 09:42
86 GUERREIRO Ruben Movistar Team + 09:42
89 POELS Wout Bahrain Victorious + 09:42
91 LUTSENKO Alexey Astana Qazaqstan Team + 09:42
Carapaz +15:23
Mas DNF
Walgelijk obees.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Halve pizza en loaded fries zijn inmiddels al weer opNu wachten op de Avondetappe
Mja, wat konden die dan precies doen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:33 schreef Raap het volgende:
Carapaz zonder ploeggenoten aan zijn zijde...
Die kunnen ook niet heel veel doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:33 schreef Raap het volgende:
Carapaz zonder ploeggenoten aan zijn zijde...
Hij weet zijn excuusjes wel altijd mooi te verzinnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:35 schreef Marcoss het volgende:
Bij Wout was het mentaal over toen hij zag dat ze de 2 niet meer zouden pekken
Echt matig weer inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Mani89 het volgende:
De brieven die Julian de laatste jaren van de UCI heeft ontvangen moeten wel een bibliotheek kunnen vullen.
Die mist toch gewoon de pakketjes/brieven van Taus?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Mani89 het volgende:
De brieven die Julian de laatste jaren van de UCI heeft ontvangen moeten wel een bibliotheek kunnen vullen.
Dit maakt zijn opleving in de Dauphine extra bijzonder.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Mentaal zwak.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
In Wollongong reed hij ook al geen goede sprint omdat hij niet wist voor welke plek het was.
Dit was episch altijd ja.quote:
Lekker ook dan voor je kopman om 4 seconden weg te geven. We wachten op een woedende Vingegaard in de nieuwe Netflix-serie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:35 schreef Pino112 het volgende:
Wout wist dat ze die twee niet gingen pakken en was toen mentaal geknakt.
Duidelijk toch.
Dat zal nog zijn grootste teleurstelling zijn ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:43 schreef Zwansen het volgende:
Tot overmaat van ramp is Wout ook z’n KOM kwijt. Met 24s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |