SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dit zei je net ook al.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Jose heeft kritiek op het parcours. Ik ga nu nog niet zeggen of dit terecht is of niet, maar tot nu toe had deze etappe ook schriftelijk afgedaan kunnen worden ondanks de enorme hype.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Jose heeft kritiek op het parcours. Ik ga nu nog niet zeggen of dit terecht is of niet, maar tot nu toe had deze etappe ook schriftelijk afgedaan kunnen worden ondanks de enorme hype.
dat zou je "al besproken" kunnen noemen?quote:
Nee dat moet nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Soms moet je in herhaling vallen om je punt te maken.
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Soms moet je in herhaling vallen om je punt te maken.
Hij snapt wel dat een ploeg van het kaliber Jumbo meer belangen heeft dan het belang van een op leeftijd zijnde Roglic.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:14 schreef Felagund het volgende:
Staf snapt niet dat een renner van het caliber Roglic ook voor eigen kans wil gaan?
Pech gehad knulquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.
Zoals het winnen van de Giro?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij snapt wel dat een ploeg van het kaliber Jumbo meer belangen heeft dan het belang van een op leeftijd zijnde Roglic.
Die moet ook nog punten pakken op de volgende klim, wil hij een kans maken.quote:
ja weet ik. Maar ja, hopen mag altijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet ook nog punten pakken op de volgende klim, wil hij een kans maken.
hier niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar ja, hopen mag altijd.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar ja, hopen mag altijd.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Kotsend kind in de auto op de terugweg van Walibi maar niet gestopt. Tour stopt voor niemand.
Voor de liefhebbers verkoop ik tegeltjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik waardeer je pessimistische levenswijsheden.
Joris op de iPad waarschijnlijk. Dan begrijp ik het kind wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Kotsend kind in de auto op de terugweg van Walibi maar niet gestopt. Tour stopt voor niemand.
Oef.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, Stef wordt halverwege afgelost door Boogie
Wel vol op z'n plaat gegaan bij de finish van het nationaal kampioenschap natuurlijk. Al zijn z'n resultaten tot nu toe vrij dramatisch ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:22 schreef Felagund het volgende:
Sagan is een parodie op een wielrenner geworden.
Moet je maar niet het DVD'tje Best of Caleb Ewan aanzetten op de achterbank.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Krijg je als je stomdronken op je fiets stapt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel vol op z'n plaat gegaan bij de finish van het nationaal kampioenschap natuurlijk. Al zijn z'n resultaten tot nu toe vrij dramatisch ja.
Baskenland kunnen we voortaan wel overslaan jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is echt 3x niets tot nog toe, mag hopen dat ze dan op de Vivero gaan.
We gaan auto's kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie moet er gaan dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou mij hiervan distantiëren als ik Spanje was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Baskenland kunnen we voortaan wel overslaan ja
Volgende week Running of the Bulls elke ochtend op de spaanse tv in pamplona. Stuk spectaculairder en leuker idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
*Spaans Baskenland.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Pogi, VDP, Girmay, een Bask, zo ver is het niet meer zeker niet voor de groten. Op deze manier wordt deze tour een giro 2.0quote:
Wat had je verwacht?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Specifiek Mathieu die op 100km van het einde vertrekt. of Pogi die Jumbo terugpakt voor dat geintje dat ze hem vorig jaar hebben geflikt.quote:
Powerless is wel een niveautje hoger dan die andere tweequote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is 4km aan 7%. Ik denk dat Mathieu blij mag zien als ie eraan blijft hangen. Hopen voor hem dat ze die steile 1e km rustig aan doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pogi, VDP, Girmay, een Bask, zo ver is het niet meer zeker niet voor de groten. Op deze manier wordt deze tour een giro 2.0
Wat had je meer verwacht? Behalve wellicht een sterkere kopgroep.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom VD Poel niet opgenomen in tourpool. Verwacht niet dat ie zoveel punten gaat scoren deze tourquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is 4km aan 7%. Ik denk dat Mathieu blij mag zien als ie eraan blijft hangen. Hopen voor hem dat ze die steile 1e km rustig aan doen.
Aanval van Pogi en Vingegaard op de Côte de San Juan de Gaztelugatxequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat had je meer verwacht? Behalve wellicht een sterkere kopgroep.
2 punten maarliefst. Sportpools overrate mquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook wel een prima kluns, Laporte - tenzij Wout naar huis gaat.
Vorig jaar ging Wout niet naar huis en scoorde Laporte toch diverse ereplaatsen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook wel een prima kluns, Laporte - tenzij Wout naar huis gaat.
Hij won zelfs een etappe!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Wout niet naar huis en scoorde Laporte toch diverse ereplaatsen.
Ik heb Gaudu, maar had voor Trentin moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige sportpools klunzen met zwarte punten die een beetje verstandig waren, waren Haig en Luts wmb
Ja dat is ook nog wel een halve optiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb Gaudu, maar had voor Trentin moeten gaan.
De VRT had De Cauwer met pensioen moet sturen in plaats van Wuytsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het jaar te veel voor José.
Pidders of Kwiatek, wat scheelt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het jaar te veel voor José.
Nu is Mikkel moe.quote:
De man die 2 jaar geleden nog 5de was in de tour?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk erg vreemd dat Kelderman nu pas knecht geworden is.
he?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:44 schreef Felagund het volgende:
Qua karakter bedoel ik. Een Danny van Poppel heeft ook wel kwaliteiten maar die weigert koopmanschap en trekt lachend de sprint aan voor Meeus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De man die 2 jaar geleden nog 5de was in de tour?
Die was al langer aan het schroeien ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet heel verassend gezien het seizoen
Staan nadars toch? Zag ergens in dit topic een foto passerenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Probleem met die Pike wordt wel dat je daar niet kan demarreren met al dat volk.
alleen het laatste stukje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Staan nadars toch? Zag ergens in dit topic een foto passeren
Deels wel, deels niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Staan nadars toch? Zag ergens in dit topic een foto passeren
Hekkenquote:
quote:
quote:In België worden dranghekken soms nadarafsluitingen genoemd, naar de 19e-eeuwse fotograaf en ballonvaarder Nadar. Deze steeg op 26 september 1864 op met zijn kolossale ballon Le Géant vanaf de Kruidtuin. Om de volkstoeloop op afstand te houden had burgemeester Jules Anspach de straten laten afzetten met speciaal voor de gelegenheid gemaakte dranghekken, die daarna als barrières Nadar door het leven gingen. De anarchistische ballonvaarder was er niet bijzonder door vereerd
Mas toch opnieuw vertrokken schijnbaar.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:47 schreef Felagund het volgende:
Voorlopig valt het qua valpartijen wel mee gelukkig.
Wat dat betreft is het opmerkelijk dat ze bij Jumbo Laporte al vroeg hebben opgeofferd. Maar misschien had die zijn dag niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:51 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we een Wout zien die Vingegaard gaat lanceren?
Holy fuck dude, pas een beetje op met je opmerkingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:47 schreef Felagund het volgende:
Voorlopig valt het qua valpartijen wel mee gelukkig.
Dat komt Evenepoel niet zo goed uit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het deelnemersveld van de Vuelta weer wat sterker.
Ik zat bij Rolf in de klasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |