Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar ja, hopen mag altijd.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Kotsend kind in de auto op de terugweg van Walibi maar niet gestopt. Tour stopt voor niemand.
Voor de liefhebbers verkoop ik tegeltjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik waardeer je pessimistische levenswijsheden.
Joris op de iPad waarschijnlijk. Dan begrijp ik het kind wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Kotsend kind in de auto op de terugweg van Walibi maar niet gestopt. Tour stopt voor niemand.
Oef.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, Stef wordt halverwege afgelost door Boogie
Wel vol op z'n plaat gegaan bij de finish van het nationaal kampioenschap natuurlijk. Al zijn z'n resultaten tot nu toe vrij dramatisch ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:22 schreef Felagund het volgende:
Sagan is een parodie op een wielrenner geworden.
Moet je maar niet het DVD'tje Best of Caleb Ewan aanzetten op de achterbank.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Zwansen het volgende:
Ingeschakeld.
Krijg je als je stomdronken op je fiets stapt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel vol op z'n plaat gegaan bij de finish van het nationaal kampioenschap natuurlijk. Al zijn z'n resultaten tot nu toe vrij dramatisch ja.
Baskenland kunnen we voortaan wel overslaan jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is echt 3x niets tot nog toe, mag hopen dat ze dan op de Vivero gaan.
We gaan auto's kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie moet er gaan dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou mij hiervan distantiëren als ik Spanje was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Baskenland kunnen we voortaan wel overslaan ja
Volgende week Running of the Bulls elke ochtend op de spaanse tv in pamplona. Stuk spectaculairder en leuker idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
*Spaans Baskenland.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |