Wat had je verwacht?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is echt 3x niets tot nog toe, mag hopen dat ze dan op de Vivero gaan.
Specifiek Mathieu die op 100km van het einde vertrekt. of Pogi die Jumbo terugpakt voor dat geintje dat ze hem vorig jaar hebben geflikt.quote:
Powerless is wel een niveautje hoger dan die andere tweequote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jose heeft kritiek op het parcours. Ik ga nu nog niet zeggen of dit terecht is of niet, maar tot nu toe had deze etappe ook schriftelijk afgedaan kunnen worden ondanks de enorme hype.
Het is 4km aan 7%. Ik denk dat Mathieu blij mag zien als ie eraan blijft hangen. Hopen voor hem dat ze die steile 1e km rustig aan doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pogi, VDP, Girmay, een Bask, zo ver is het niet meer zeker niet voor de groten. Op deze manier wordt deze tour een giro 2.0
Wat had je meer verwacht? Behalve wellicht een sterkere kopgroep.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jose heeft kritiek op het parcours. Ik ga nu nog niet zeggen of dit terecht is of niet, maar tot nu toe had deze etappe ook schriftelijk afgedaan kunnen worden ondanks de enorme hype.
Daarom VD Poel niet opgenomen in tourpool. Verwacht niet dat ie zoveel punten gaat scoren deze tourquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is 4km aan 7%. Ik denk dat Mathieu blij mag zien als ie eraan blijft hangen. Hopen voor hem dat ze die steile 1e km rustig aan doen.
Aanval van Pogi en Vingegaard op de Côte de San Juan de Gaztelugatxequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat had je meer verwacht? Behalve wellicht een sterkere kopgroep.
2 punten maarliefst. Sportpools overrate mquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook wel een prima kluns, Laporte - tenzij Wout naar huis gaat.
Vorig jaar ging Wout niet naar huis en scoorde Laporte toch diverse ereplaatsen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook wel een prima kluns, Laporte - tenzij Wout naar huis gaat.
Hij won zelfs een etappe!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Wout niet naar huis en scoorde Laporte toch diverse ereplaatsen.
Ik heb Gaudu, maar had voor Trentin moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige sportpools klunzen met zwarte punten die een beetje verstandig waren, waren Haig en Luts wmb
Ja dat is ook nog wel een halve optiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb Gaudu, maar had voor Trentin moeten gaan.
De VRT had De Cauwer met pensioen moet sturen in plaats van Wuytsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het jaar te veel voor José.
Pidders of Kwiatek, wat scheelt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is het jaar te veel voor José.
Nu is Mikkel moe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |