tijdens de spitsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt echter tientallen procenten duurder.
Ik zal het mijn baas zeggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
tijdens de spits
maar die moet je eigenlijk sowieso ontwijken
Die vent is D66'er, om dat als extreem-rechts te duiden moet je wel heel erg links van het spectrum staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:37 schreef tong80 het volgende:
Zelfs buiten de politiek blijft extreem rechts destructief.
vraag hem gelijk om meer reiskosten vergoeding danquote:
Ik ga verhuizen, dus moet haar daar sowieso over spreken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
vraag hem gelijk om meer reiskosten vergoeding dan
Daarom mislukte m'n zelfmoordpoging. Ik sprong achter de trein.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
tijdens de spits
maar die moet je eigenlijk sowieso ontwijken
Precies. Gewoon niet werken, zodat ze daarna "arbeidsmigranten" over laten dobberen met dit als excuus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze gaan dus autorijden duurder maken om het te ontnoedigen, en tegelijk het ov duurder maken om het te ontmoedigen. Wat willen ze nu precies ontmoedigen, naar je werk gaan?
Dan krijg je buiten de spitstijden waarschijnlijk geld toe. Het wordt immers budgetneutraal ingevoerd, dus er wordt niks extra aan verdiend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:57 schreef tong80 het volgende:
Het wordt echter tientallen procenten duurder.
Geen idee wat spectrum is. Verder ben ik zo links in het spekvet dat ik alles wat rechts is extreem noem. Anders heeft het geen effectrum.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die vent is D66'er, om dat als extreem-rechts te duiden moet je wel heel erg links van het spectrum staan.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat willen ze nu precies ontmoedigen, naar je werk gaan?
Jan van der Modaal stemt niet meer links.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:05 schreef Montagui het volgende:
Jan Modaal is de laatste jaren de klos. Zodanig dat zijn levensmogelijkheden binnenkort op hetzelfde peil komt te liggen als de bijstand.
Werken loont dan niet meer.
Je gaat maar fietsen/lopen!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze gaan dus autorijden duurder maken om het te ontnoedigen, en tegelijk het ov duurder maken om het te ontmoedigen. Wat willen ze nu precies ontmoedigen, naar je werk gaan?
You'll own nothing and be happyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:05 schreef Montagui het volgende:
Jan Modaal is de laatste jaren de klos. Zodanig dat zijn levensmogelijkheden binnenkort op hetzelfde peil komt te liggen als de bijstand.
Werken loont dan niet meer.
In Den Haag betaalt gewoon niemand voor het OV.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Bij m'n laatste paar werkgevers kreeg ik een NS-business card. Ik gok zo dat 95% van de mensen in de spits er met zo'n kaart zit of met het studenten ov, want voor de fun doe je het niet. Ben heel benieuwd naar die budgetneutrale onderbouwing, want dit klinkt enkel als een dikke korting voor dagjesmensen.
We hebben een paar minimale aspecten van een 24 uurs economie. Voor mensen die tijd door willen brengen met hun gezin, is het nog verre van haalbaar om andere tijden te gaan werken dan 9-5.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:55 schreef Farenji het volgende:
Niks mis met de trein, zolang je niet in de 2e klas tijdens de spits hoeft. Buiten de spits in de 1e klas is het lekker rustig, altijd zitplaats, stopcontactje erbij, prima mobiele werkplek.
Wel irritant dat er steeds meer paupers denken dat je met je 2e klas kaartje in de 1e klas kan komen zitten ("het was druk in de 2e klas", "ik wil alleen even mijn mobiel opladen", "ik wist het niet"), en dat die softe conducteurs dan niet de ballen hebben om ze op de bon te slingeren.
Ik vind het helemaal geen gek idee om prijzen te differentieren, dit is gewoon vraag & aanbod. Het is ook vrij achterlijk dat we nog steeds massaal om 9 uur willen beginnen en om 5 uur willen stoppen, dat is kuddegedrag dat nergens voor nodig is. We leven in een 24 uurs economie maar op kantoor is dat nog steeds niet doorgedrongen blijkbaar.
wat is het verschil?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:37 schreef tong80 het volgende:
Het zijn geen excuses, maar slechts verklaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |