Die roze broek, het kan echt nietquote:
Ik zie vooral Mirthequote:
Snap ik en jij hoopt natuurlijk Moraima te zijn dat ze zo tegen jou aan danstquote:
Nee ik hoop niet Moraima te zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik en jij hoopt natuurlijk Moraima te zijn dat ze zo tegen jou aan danst\Eunice kan er ook wat van
Ja ik zou haar erin laten stikken en lekker gaan dansenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Harry het volgende:
Iedereen feesten, behalve Wendy. Die is voor Eunice kleding aan het verstellen (Stream 2).
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet Moraima te zijnmaar met Mirthe dansen zou ik geen nee tegen zeggen
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggen
Maar waarom hebben ze eigenlijk muziek?
waarom eunice kan het zelf ook,,,,ze zat vorige keer achter de machine met witte stofquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Harry het volgende:
Iedereen feesten, behalve Wendy. Die is voor Eunice kleding aan het verstellen (Stream 2).
Vrijmiboquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De plaats van `Moraima had ik moeten zeggen
Maar waarom hebben ze eigenlijk muziek?
Waar is het bier?quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:58 schreef Harry het volgende:
Een romantisch liedje. En ineens zien we Erik op de dansvloer.
en JA HOOR. Gaat dansen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |