Oh, Australianquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
Iets gaat er niet helemaal goed bij Motorsport.com
[..]
https://www.motorsport.co(...)an-gp-pole/10489711/
Dereck Warwick?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels wel wellicht![]()
Maar in het verleden was het wel opvallend dat Max voornamelijk penalty's kreeg als Connelly en een mede-steward -waarvan de naam me nu even ontschiet- stewarddienst hadden
En dat viel veel mensen op en zelfs de FIA:
https://www.gpfans.com/nl(...)eward-van-de-partij/
Sky F1 in het VK, daarvoor heb je dan nodig op basis van 18 maand contract sky entertainment 26 pond per maand, sky sports 25 maand per maand en het UHD pakket 6 pond per maand, en dan heb je uiteraard nog een internet abbonnement nodig dat 4k bitrate kan streamen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maarre ze zenden dus ook ergens in 4K, waar dan?
Red Bull mist nog 1 record dit jaar: meeste keer inhalen in een jaarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu met Perez aan de hand is.
De afgelopen races is het geen schim meer tov zijn vorige prestaties.
Gruwelijk Natquote:
Lewis staat er niet om bekend een goeie verliezer te zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:46 schreef Dauthi het volgende:
Interview met Lewis op f1tv was ook weer hilarisch, staat ie te zeuren dat dit circuit niet bij de auto past en dat ze oa daarom zo langzaam zijn, weer een behoorlijk defeatist verhaal.
Vraagt de interviewer of het met die mentaliteit damage control wordt morgen tijdens de sprint, is Lewis in de war over welke kwalificatie hij gereden heeft
Zeker. Hele benedenverdieping al gestofgezogen.quote:
Blijkbaar onthoudt hij ook niet wat hij zegt. Lult een eind weg en weet niet wat de regels zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lewis staat er niet om bekend een goeie verliezer te zijn
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef PS. het volgende:
Hoe zat dit nu ook al weer?
Ze hebben gister gekwalificeerd voor de race? En zometeen kwalificeren ze voor de sprint?
Als je in 2023 nog iets gelooft van wat er bij Mercedes (wie dan ook) vandaan komt heb je het echt aan jezelf te danken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar onthoudt hij ook niet wat hij zegt. Lult een eind weg en weet niet wat de regels zijn
Laten we het hopen. Wat een tuig zit er toch weer op die tribunes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
De oranje rookbommen zullen ondertussen ook wel zeiknat zijn geworden
Het verbaasde mij ook hoor, die vijfde plek. Op basis van de eerste twee sectoren had ik beter verwacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:18 schreef daNpy het volgende:
Het commentaar gisteren op Skysports was ook weer lachen.
Lewis reed als laatste zijn rondje geloof ik? En het commentaar was
Can he beat Sainz (p3), and split the Ferraris? It might just be a front row, in front of the Ferrari's, OR EVEN POLE
He's crossing the line NOW, AND.........
5th.
Noem mij een topsporter die daar wel om bekend staat.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lewis staat er niet om bekend een goeie verliezer te zijn
Dat laatste zien we wel vaker, dat vind ik zo raar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar onthoudt hij ook niet wat hij zegt. Lult een eind weg en weet niet wat de regels zijn
Ligt er aan waarover het gaat. Er is bijna niemand in de F1 die alle regels uit z'n hoofd kent. Het zijn er gewoon te veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat laatste zien we wel vaker, dat vind ik zo raar.
Vettel kende ze van voor naar achter en van links naar rechtsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ligt er aan waarover het gaat. Er is bijna niemand in de F1 die alle regels uit z'n hoofd kent. Het zijn er gewoon te veel.
Inmiddels wordt Lewis zelfs getrollt door zijn eigen team.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je in 2023 nog iets gelooft van wat er bij Mercedes (wie dan ook) vandaan komt heb je het echt aan jezelf te danken.
Max hoeft geen grote risico's te nemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:42 schreef tja77 het volgende:
Vraag me af of Verstappen er vol inklapt vandaag en grote risico’s gaat nemen. Vandaag is leuk maar morgen zijn er meer punten te winnen, zeker omdat Alonso en Perez op achterstand staan op de grid en niet de pace lijken te hebben.
Perez en Alonso zijn ook helemaal geen WK-bedreigingen. Ja, op papier.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Max hoeft geen grote risico's te nemen.
@Nattekatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:59 schreef PS. het volgende:
Rare tijd wel. Denk dat er een hoop te laat aanschuiven.
Ja, mooi is datquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:02 schreef Peterselieman het volgende:
Er mogen softs gebruikt worden omdat de baan nat verklaard is, anders hadden ze mediums moeten gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |