Dat laatste zien we wel vaker, dat vind ik zo raar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Blijkbaar onthoudt hij ook niet wat hij zegt. Lult een eind weg en weet niet wat de regels zijn
Ligt er aan waarover het gaat. Er is bijna niemand in de F1 die alle regels uit z'n hoofd kent. Het zijn er gewoon te veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat laatste zien we wel vaker, dat vind ik zo raar.
Vettel kende ze van voor naar achter en van links naar rechtsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ligt er aan waarover het gaat. Er is bijna niemand in de F1 die alle regels uit z'n hoofd kent. Het zijn er gewoon te veel.
Inmiddels wordt Lewis zelfs getrollt door zijn eigen team.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je in 2023 nog iets gelooft van wat er bij Mercedes (wie dan ook) vandaan komt heb je het echt aan jezelf te danken.
Max hoeft geen grote risico's te nemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:42 schreef tja77 het volgende:
Vraag me af of Verstappen er vol inklapt vandaag en grote risico’s gaat nemen. Vandaag is leuk maar morgen zijn er meer punten te winnen, zeker omdat Alonso en Perez op achterstand staan op de grid en niet de pace lijken te hebben.
Perez en Alonso zijn ook helemaal geen WK-bedreigingen. Ja, op papier.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Max hoeft geen grote risico's te nemen.
@Nattekatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:59 schreef PS. het volgende:
Rare tijd wel. Denk dat er een hoop te laat aanschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |