Maar ondertussen is het al een paar jaar drama hier met track limits. Imo moeten ze het gewoon vrijgeven in die bocht of de track aanpassen want dit is ook niks zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Mano_ het volgende: [..] Maar neemt dus wat meer marge om veilig te zitten. Geen gemier over de breedte van de achterkant van de auto, gewoon aanpassen en door.
Dit was de kwali voor zondagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Ik heb echt niks met die sprint races
Maar kijken doe ik toch maar.
frikandel, bal gehakt, uilskuikenquote:
morgen mis ik de sprintsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:16 schreef wdn het volgende:
Ik heb echt niks met die sprint races
Maar kijken doe ik toch maar.
Idem.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen mis ik de sprints
zondag kan ik de rees weer kijken
Weet ik,quote:
Hoe zit het eigenlijk in de sprint race ? Ook gewoon 3 waarschuwingen of minder ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef franklop het volgende:
Morgen met de sprint Q worden de tracklimits nog dramatischer, vooral vanwege minder tijd
Als hij over de limiet was gegaan had het hem fors meer gekostquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:18 schreef Nober het volgende:
Norris deed voorzichtig in de laatste bocht vanwege track limits en dat koste hem een positie denkt hij.
Als er een grindbak is kunnen ze het blijkbaar wel, dus zouden ze het zonder ook moeten kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het al een paar jaar drama hier met track limits. Imo moeten ze het gewoon vrijgeven in die bocht of de track aanpassen want dit is ook niks zo.
Of ze testen hoe het gaat zonder track limitsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef franklop het volgende:
Morgen met de sprint Q worden de tracklimits nog dramatischer, vooral vanwege minder tijd
Het lijkt me slim als ze voor volgend jaar het circuit een beetje aanpassen zodat die track limits op een natuurlijke wijze worden afgedwongen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er een grindbak is kunnen ze het blijkbaar wel, dus zouden ze het zonder ook moeten kunnen.
tom is het met je eensquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er een grindbak is kunnen ze het blijkbaar wel, dus zouden ze het zonder ook moeten kunnen.
Maar ja, als rijders het dan wel goed kunnen inschatten, kan dat nu toch ook?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me slim als ze voor volgend jaar het circuit een beetje aanpassen zodat die track limits op een natuurlijke wijze worden afgedwongen.
Leg er een grindbak neer dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze die chicane van Barcelona overnemen en tussen bocht 9 en 10 proppen, die is nu beschikbaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me slim als ze voor volgend jaar het circuit een beetje aanpassen zodat die track limits op een natuurlijke wijze worden afgedwongen.
Wist 'ie natuurlijk prima dat dat niet meer kon.quote:
Ergo: hij zette geen bankerlap.quote:
Op Viaplay. Antwoord aan Coulthard.quote:
Dat dit record nog staat.quote:The most consecutive Formula One pole positions is eight by Ayrton Senna (Brazil) driving for McLaren between the 1988 Spanish Grand Prix and the 1989 USA Grand Prix.
ja die snap ik ook niet want ze hebben hem verteld ene bankerlap neer te zetten, dat was een waarschuwing knulquote:
Waarom quote je een ongerelateerde post?quote:
voor jou aandachtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom quote je een ongerelateerde post?
Je kunt mentionen he?quote:
Wquote:
heerlijke reactie. zelfreflectie en toch even een sneer naar de gemakkelijke denkersquote:
Zou imho een prima oplossing zijnquote:
idemquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen mis ik de sprints
zondag kan ik de rees weer kijken
Oeh, waar kan ik me aanmelden?quote:
je bent het iig eens dat Perez slecht presteert, alleen nieuw talent wordt eerst opgeleid in de AT. je kan niet zomaar een nieuweling die weinig tot geen ervaring heeft in die RB zetten, met RIC kan dat wel, echt jaren ervaring.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt mentionen he?
En ik haat RIC helemaal niet.
Ik hoef hem niet nogmaals in de RBR te zien. Hij ging zelf weg en reed daarna geen deuk meer in een pakje boter.
Tijd voor nieuw talent.
Ric naast Max zetten gaat niet goed, dat was al zo in het laatste seizoen dat RIC nog in RB zat en hij gewoon merkte dat hij het niet ging redden en gefrustreerd raakte.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent het iig eens dat Perez slecht presteert, alleen nieuw talent wordt eerst opgeleid in de AT. je kan niet zomaar een nieuweling die weinig tot geen ervaring heeft in die RB zetten, met RIC kan dat wel, echt jaren ervaring.
Dat kan wél. En anders moeten ze dat talent maar niet officieel aanstellen als reservecoureur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent het iig eens dat Perez slecht presteert, alleen nieuw talent wordt eerst opgeleid in de AT. je kan niet zomaar een nieuweling die weinig tot geen ervaring heeft in die RB zetten, met RIC kan dat wel, echt jaren ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |