Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet benquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je geen spatie laat tussen ] en Weekend.
Al twee likes te pakken voor je in dit topic !!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet ben
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Staat er nog wat te gebeuren in Berlijn dit weekend N1ek-?
Milieuterrorist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.
Zero hunger gaan ik en Braddie voorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
Volop keuze bij WK voor vrouwen
[ afbeelding ]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.quote:
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.
Doe gewoon normaal met je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal met je hoofd.
Ik hou verder wel van je.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef Caland het volgende:
Gewichten verplaatsen met hechtingen in je bek is toch niet zo optimaal
@Sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
@Sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.
Hier komt dan weer geen antwoord op, erg teleurstellend van @Pisces29 dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Die schaal lasagna delen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |