quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:54 schreef freaky40 het volgende:
Erik ziet er uit als een boos stokstaartje...
Dat kent hij niet, daar wordt hij voor behandeld...quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef Judiwi het volgende:
Onbeschofd hoe een kerel als Eric op een vrouw zo afliep. Echt grstoord. Dat doe je niet en dan nog en ouder persoon. Echt smerig.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef Judiwi het volgende:
Onbeschofd hoe een kerel als Eric op een vrouw zo afliep. Echt grstoord. Dat doe je niet en dan nog en ouder persoon. Echt smerig.
eerder andersom, hij wilde al steeds iets zeggen en kreeg daar geen kans voor en liep inderdaad op haar af maar niets dreigend of wat ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef Judiwi het volgende:
Viel best mee volgens mij. Als je kijkt hoe Moraima (verbaal) doet richting hemquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:55 schreef Judiwi het volgende:
Gewoon een slechte manager met een grote bek...quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:58 schreef Tascha071 het volgende:
Ik begrijp morrie wel. Maar het is niet gierigheid. Het is hij is vrekkerig en heel zuinig. Morrie denkt het liefst in overvloeden en is warm en empathisch. En daarnaast is er nu weinig eten en daar voelt ze zich toch rot onder. Denk ik dan hè!
Dit.. Moiraima maakte het groter dan het was..quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:58 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Viel best mee volgens mij. Als je kijkt hoe Moraima (verbaal) doet richting hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |