Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:31 schreef Pheno het volgende:
Net even geprobeerd: na de queue sta je in nog een queue. Dan kun je een personage aanmaken en word je weer eruit geflikkerd. Dus weer queue. Even een stuk van het nieuwe verhaal gedaan, waypoint naar maincity, never ending load screen.
Never mind, ze hebben het weer goed voor elkaar
Het gaat sowieso choppy. Ook aanvallen en dergelijke. Te druk, gezien de ranking me niet boeit doe ik het later welquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat er eindelijk in en was met een campaign quest bezig, helaas is er een onzichtbare muur rond de stad en kan ik niet bij de quest objective komen
Ik heb geen idee wat het inhoud, en wil iig het verhaal efkes doorlopen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.
Nee S1 is uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sta al weer een kwartier in de rij voor de non-seasonal. Hebben ze weer een ddos?
Gewoon die nieuwe uber unique even vinden met een drop van 0.0000001quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was
Ja, ik had liever een personal en een shared stash gehad. Ik heb alleen Necromancer gespeeld en die tabs zitten vol (in POE had ik er 40, ook vol.. zou het dan toch aan mij liggen).quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:14 schreef Jimbo het volgende:
Ja snel klaar met spelen ook weer. Moet je voor die seasonal Qline stap 1 en 2 nu completen.
Daar zit in dat je 3 dungeons in fractured peaks moet doen. Prima doen we ff.... jammer alleen dat ie er geen één telt en 't nu vast zit.
Vind het nu al helemaal kut. Jammer wel, want het is en blijft diablo
Benieuwd wat ze vandaag tijdens de campfire chat gaan vertellen. Hopelijk dat ze alles flink gaan buffen want dit is gewoon kut spelen. (en wat dacht je van die nieuwe items die OOK nog even in je inventory moetenalsof er al plek was
![]()
)
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was
snap ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Karina het volgende:
Dit wist ik dus niet hedat je moest inloggen met je 'oude' character. Vond het al vreemd dat mijn map zo 'leeg' was.
[ twitter ]
Ik wist wel dat het mee zou komen, maar ik zag het niet, dat kwam dus omdat ik niet was ingelogd met mijn 1e char.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?
Act 4?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Pheno het volgende:
Verhaaltje alweer uitgespeeld. Je hoeft maar tot quests level 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |