quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:23 schreef J83 het volgende:
[..]
Vanavond.
[..]
Had te maken met een adres dat niet geblurred was, onterecht gejank van de heren dus (alweer).
Waarom? Je zit zelf ook altijd te kotsen op BN'ers als Patty Brard en Linda de Mol, alleen zij hebben een groter platformquote:
Ik aanbid Imca Marina, Viola Holt, Dries Roelvink en Harmen Siezen. Verder heb ik als hoogbegaafde een groter platform. dan deze zwakbegaafden. 500.000 FOK!ers kennen me.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom? Je zit zelf ook altijd te kotsen op BN'ers als Patty Brard en Linda de Mol, alleen zij hebben een groter platform
Dennis aanbidt Dries Roelvink ook, dus eigenlijk zou je ze wel een kans moeten gevenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik aanbid Imca Marina, Viola Holt, Dries Roelvink en Harmen Siezen. Verder heb ik als hoogbegaafde een groter platform. dan deze zwakbegaafden. 500.000 FOK!ers kennen me.
Viola is zo gek als een deur. Deed mee aan een schilderprogramma op tv. Het was nog slechter dan een kindertekening. 'Normaal schilder ik dan ook abstract.' Ze deed mee aan de nationale IQ-test. Scoorde net niet zwakbegaafd. 'Thuis voor de tv ben ik altijd hoogbegaafd.'quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag Viola Holt laatst als gast bij Forum Inside, over flat-earth en TriState en weet ik veel wat voor complotten. Zou wel een leuke gast zijn voor Roddelpraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2023 18:27:00 ]
Het meeste heb ik nog om Holt gelachen toen ze meedeed aan het reallifeprogramma Hotel Big Brother, waar haar narcisme tot volle uiting kwam.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viola is zo gek als een deur. Deed mee aan een schilderprogramma op tv. Het was nog slechter dan een kindertekening. 'Normaal schilder ik dan ook abstract.' Ze deed mee aan de nationale IQ-test. Scoorde net niet zwakbegaafd. 'Thuis voor de tv ben ik altijd hoogbegaafd.'
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het meeste heb ik nog om Holt gelachen toen ze meedeed aan het reallifeprogramma Hotel Big Brother, waar haar narcisme tot volle uiting kwam.![]()
Ze is ook groot fan van FOK!
Zo zeg die maakt wat meequote:
Wat triest. Er is nog nooit zo goedkoop gescoord door een talentloze.quote:
okquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat triest. Er is nog nooit zo goedkoop gescoord door een talentloze.
Maar goed. We hebben op FOK! altijd PS. nog om daar overheen te gaan. Iets dat zelfs Thijs niet deed.quote:
jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed. We hebben op FOK! altijd PS. nog om daar overheen te gaan. Iets dat zelfs Thijs niet deed.
Je kunt dit topic ook ontvolgenquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat triest. Er is nog nooit zo goedkoop gescoord door een talentloze.
Oh ja. Alles leuk vinden.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
Jeetje, DrDentz, wat een throwback.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou grof geld betalen voor een kooigevecht tussen Jan Roos en Sander Schimmelpenninck
Wat heeft de strafzaak van Thijs te maken met wat ze beweren over Sanders pa? Of moet ie overal op reageren alvorens ie mag melden waar ie boos over is?quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sander is hier boos over maar als vriendje thijs niet eens een echte straf krijgt hoor je hem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |