Mensen die hondstrouw aan iets zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
De hondstrouwe aanhang van ome Jan en die biseksuele Tukker. Kevins = tokkies. Of domrechts (in Sander zijn woorden).
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik snap het gebash op Sander vaak niet zo. Wat heeft dat mannetje verkeerd gedaan?
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.quote:
Counteren met Domlinkse d66 haatkabouter. En door.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:56 schreef J83 het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.
Dit lees ik steeds tegenwoordig als je maar een beetje links bent. Geef eens voorbeelden. Ik kan je wel voorbeelden geven van Johan Derksen de rechts extremist die hem heeft gecanceld in z'n dictatoriale incest programma.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:56 schreef J83 het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens hoe de man zich gedraagt op Twitter, absurd gedrag vertoont hij daar. Eenieder die het niet met hem eens is, is extreemrechts en een fascist. Walgelijke vent.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Counteren met Domlinkse d66 haatkabouter. En door.
De ironie. Dat gebeurde nadat SS de kijkers van het programma op Twitter als domrechts wegzette.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit lees ik steeds tegenwoordig als je maar een beetje links bent. Geef eens voorbeelden. Ik kan je wel voorbeelden geven van Johan Derksen de rechts extremist die hem heeft gecanceld in z'n dictatoriale incest programma.
Wat is daar mis mee? Ik ben een trouw fan van zowel RoddelPraat als bijvoorbeeld VI, kijk daar al jarenlang iedere aflevering van. Mag dat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mensen die hondstrouw aan iets zijn.
Kom op joh
Tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben een trouw fan van zowel RoddelPraat als bijvoorbeeld VI, kijk daar al jarenlang iedere aflevering van. Mag dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @Wereldgozerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:54 schreef Elan het volgende:
Morgen Bradge in de uitzendingdie gozer is serieus lekker aan de weg aan het timmeren als bekende Nederlander/ influencer
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @:Wereldgozer
Hij heeft een gesprek gehad en dat komt vandaag in de uitzending. In elk geval dat claimt hij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schuift hij aan? Roddelpraat Instagram preview laat alleen Jan en Dennis zien. @:Wereldgozer
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DrDentz het volgende:
Zo diep zouden ze niet zinken toch? ......
Alleen een video reactie volgens mijquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef J83 het volgende:
[..]
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?
Braddie heeft er nooit gezeten hoor. Misschien ben je in de war met tukkertje Lorenzo/sterrequote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef J83 het volgende:
[..]
Die jongen zat een tijd geleden toch ook al eens tussen de heren in?
De Bradge is van hoger niveau dan deze twee zwakzinnigen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:29 schreef DrDentz het volgende:
Zo diep zouden ze niet zinken toch? ......
Ah, ik was in de war met Bardo Ellensquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Braddie heeft er nooit gezeten hoor. Misschien ben je in de war met tukkertje Lorenzo/sterre
Wat een varkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:48 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:NOBER
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/@:BradleyDijk/community
Aangifte doen dus!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:13 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadslee zou toch bij RP komen?
Ik zie em niet.
Of zit dat in de extra?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:54 schreef Elan het volgende:
Morgen Bradge in de uitzendingdie gozer is serieus lekker aan de weg aan het timmeren als bekende Nederlander/ influencer
Wtf.quote:
Ja ik ook. Slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hierin heb ik wel met Bradge te doen. Gaat wel ver in hoe hij nagejaagd wordt.
Haal die tweet maar weg dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja ik ook. Slaat ook echt helemaal nergens op.
Geen probleem. Ik wil hier inderdaad niks mee te maken hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haal die tweet maar weg dan.
@:Raw85 @:engine graag jullie quotes veranderen.
Waarom? Is ter informatie dat de gekken nog steeds bezig zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet boeiend. In NWS loopt er al een druk topic over. Plus dan gaan de mods hier ook weer vegen. We kunnen nu nog wat vrij praten hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Is ter informatie dat de gekken nog steeds bezig zijn.
Ik doe het alleen omdat jij mooie OPs maakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet boeiend. In NWS loopt er al een druk topic over. Plus dan gaan de mods hier ook weer vegen. We kunnen nu nog wat vrij praten hier.
Godverdomme je moet mod worden gek. Dit is wat ik noem overwicht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken de klappen van de zweep. Over Braadpan zijn ze hier heel kleinzerig.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Godverdomme je moet mod worden gek. Dit is wat ik noem overwicht.
Braad in de extra?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken de klappen van de zweep. Over Braadpan zijn ze hier heel kleinzerig.
Jan wil hem niet hebben juist omdat hij zoveel kickt op aandacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf.
Hij kwam zelf met die aankondiging op TikTok
Waarschijnlijk is hem wat wijs gemaakt want sinds hij heeft aangegeven te kicken op die aandacht van RP hebben ze hem nauwelijks nog aandacht gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat zelfs op de Tumbnail van de extraquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan wil hem niet hebben juist omdat hij zoveel kickt op aandacht.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef PS. het volgende:
Hallo allemaal, het is de Bradge hiermerci beaucoup maar weer monsieur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Niet in de studio wel in de extra dus niet echt te gast.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:54 schreef Elan het volgende:
Aan online stalking.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
De publieke omroep die uitgebreid aandacht besteedt aan de Bradge, wtf
Publieke omroep?!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Zo zo.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:05 schreef PS. het volgende:
Hallo allemaal, het is de Bradge hier167 kilogramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link klopt niet. NOS Stories is wat anders. Dit is de goede link: https://www.instagram.com/p/CvNLqzoI7OY/quote:
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Juistquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.
Jij bent B.? Laat weten wanneer de rechtszaak is ik wil komen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:32 schreef BraddianoItaliano het volgende:
Gelukkig zijn die gasten eindelijk gepakt, liep echt de spuigaten uit
Nee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jij bent B.? Laat weten wanneer de rechtszaak is ik wil komen.
Oké! Ik denk wel dat het voor gaat komen, anders geen 90 dagen voorarrestquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:44 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Nee.
En volgens mij is er nog niets duidelijk of en wanneer de zaak voorkomt.
Denk het ook hoor. Zo'n lang voorarrest gebeurt niet zomaarquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:45 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Oké! Ik denk wel dat het voor gaat komen, anders geen 90 dagen voorarrest
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is best wel een item waard inmiddels. De Bradge wordt al jaren gestalkt en lastiggevallen, buurtbewoners en familie zijn daar inmiddels ook slachtoffer van. Deze zaak verdient deze aandacht, zoiets is niet normaal.
De reacties op FOK! vind ik niet te vergelijken met 3 jaar obsessief de beste man persoonlijk, én buren, vrienden, vriendinnen, familie lastig vallen. Tot de buren van familie aan toe. Als dat niet strafbaar is, weet ik het ook niet meer. Niet te vergelijken met een hatelijk berichtje (in de categorie: rot nou toch eens op) op FOK!quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.
mwa, totaal onvergelijkbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Bradge werd op dit forum ook al 'gepest' hè, elke keer ging hij weg en kwam hij weer terug met nieuw gedoe over afvallen en uitkeringen. Bradge is niet te redden, blijft z'n persoonlijke meuk in iedereens gezicht duwen en trekt haters aan.
Ik vind dit soort dingen altijd zo kort door de bocht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:35 schreef koemleit het volgende:
kort rokje aan, eigen schuld dat je verkracht bent
Nogal wiedes. Jan zit in Kroatie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:17 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan was niet bij de bbq.
Als Bellemoeke maar present is @Zipportalquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:44 schreef BraddianoItaliano het volgende:
[..]
Nee.
En volgens mij is er nog niets duidelijk of en wanneer de zaak voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOEEEEERRRRRRRRRR
Nog meer gekort op de wajongquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:46 schreef Zipportal het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[ afbeelding ]
@:nober @:wereldgozer @:de_boswachter
https://www.npostart.nl/nos-journaal/16-08-2023/POW_05467119
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP met filmpje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is hem gewoon gelukt onze vriend zit morgen bij Roddelpraat.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa THE BREDSJJJJJJJJJJJJJJJJJJquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP met filmpje.
https://www.instagram.com/p/CwQQOM7sYJe/?hl=nl
@:wereldgozer @:nober @:de_boswachter
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:05 schreef Nober het volgende:
Nog geen video. Duurt uploaden langer als de gast viesdik is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |