Niet gelijk weggaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:35 schreef Verida het volgende:
het leek me wel leuk om in de SC van 40 + mee te gaan posten, Maar ik heb al weer gegeten en gedronken voor vandaag als dit de normale gang van zaken is.
Prima TT.quote:
Jezelf een naamtopic geven is wat sneu-igquote:
Hij mag dat.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jezelf een naamtopic geven is wat sneu-ig
Tuurlijkquote:
Jij ook wel.quote:
Jazeker wel, zou het niet zo snel doen.quote:
Jammer wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker wel, zou het niet zo snel doen.
Wat ga je lezen?quote:
quote:
Was soul die aan t luisteren?quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik werd vannacht al wakker met een luisterboek over Mengele.
was ook niet echt prettig.
Biertje?quote:
Nee,die kreeg ik neens door..Was echt niet fijn.quote:
Tot nu toe valt het op Terschelling meequote:
Huh op je mobiel of wat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,die kreeg ik neens door..Was echt niet fijn.
Nou daar ben ik dan blij omquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het op Terschelling mee
Luisterboekquote:
Ik ga meestal slapen met Baantjer.En dan loopt het door.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar waar had je die luisterboek op staan dan?
Ah op die manier..quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga meestal slapen met Baantjer.En dan loopt het door.
Als in je heb een bieb pasje van een fysieke bieb?quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:12 schreef Lovely het volgende:
Heb wat boeken aan mijn bieb lijst toegevoegd
Jazeker al heel wat jarenquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als in je heb een bieb pasje van een fysieke bieb?
Ik vond de TV serie vroeger wel geinig, de boeken reeks is niet echt mijn soort boeken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga meestal slapen met Baantjer.En dan loopt het door.
Oh wow, laatste bieb waar ik vaker kwam was de UB en daarvoor de bied van de middelbare schoolquote:
Regenjas aan en lekker in de regen door de duinen wandelenquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het op Terschelling mee
Geniet er vanquote:
Dansen in de regenquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Regenjas aan en lekker in de regen door de duinen wandelen
Mag graag lezen, maar om nou boeken te kopen. Die je meestal maar een keer leest vind ik zondequote:Op donderdag 29 juni 2023 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, laatste bieb waar ik vaker kwam was de UB en daarvoor de bied van de middelbare school
T is nu alleen maar warmquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dansen in de regen![]()
![]()
Al is de regen in NL daar net iets te koud voor meestal
Thnx komt vast wel goed. En gelukkig niet zo warmquote:
80% van de boeken die ik heb, heb ik uit kringloop winkels voor max ¤5,- buiten oude schoolboeken om dan. Ik heb wel boeken die ik nieuw gekocht heb, maar dat zijn boeken die ik nog wel eens een paar keer per jaar lees of dingen in nalees.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag graag lezen, maar om nou boeken te kopen. Die je meestal maar een keer leest vind ik zonde
Of aparte boeken. Haal heel soms tweedehands boeken bij een boeken winkelquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
80% van de boeken die ik heb, heb ik uit kringloop winkels voor max ¤5,- buiten oude schoolboeken om dan. Ik heb wel boeken die ik nieuw gekocht heb, maar dat zijn boeken die ik nog wel eens een paar keer per jaar lees of dingen in nalees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |