abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209791274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat jij een fantasie noemt kan voor een ander een waarheid zijn, en dat bedoelde ik met ga op een normale manier het gesprek met iemand aan. Dan luistert een ander ook eerder dan wanneer je diegene een "naampje" geeft.
Ik gebruikte fantasie niet in de context van hij heeft een andere mening waar ik het niet mee eens ben. Ik noemde het fantasie vanwege:
quote:
zonder ooit een bron te geven
Dit is nu al de tweede keer dat je mijn woorden verdraaid. Ben je hier nu als mod aan het trollen?
  donderdag 6 juli 2023 @ 22:39:44 #152
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209791306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik gebruikte fantasie niet in de context van hij heeft een andere mening waar ik het niet mee eens ben. Ik noemde het fantasie vanwege:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je mijn woorden verdraaid. Ben je hier nu als mod aan het trollen?
Nee hoor, ik geef je gewoon antwoord. En als jij aan het door etteren wil gaan fine by me :) Ook jij kunt dingen anders lezen als bedoelt :) Maar zoals al gezegd.

On Topic nu!
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 juli 2023 @ 23:14:01 #153
485843 crew  Jippie
pi_209791768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als ze als regel willen hebben dat je ook lief moet zijn tegen mensen buiten fok, dan ben ik benieuwd waarom Zelensky al 45 topics land op iedere pagina voor burgermoordenaar en nazi wordt uitgemaakt door steeds dezelfde mensen die blijkbaar geen ban krijgen en waarvan de posts blijven staan.
Heb je TR's geplaatst, want wat jij omschrijft staan we ook niet toe. En volgens mij overdrijf je nu wel een beetje? 45 topics op iedere pagina?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 6 juli 2023 @ 23:15:38 #154
485843 crew  Jippie
pi_209791787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
On topic etters! Je mag elkaar vanaf nu geen schaap meer noemen. Elkaars woorden verdraaien en dingen in elkaars mond leggen mag wel, dat is gewoon normaal antwoorden.

Echt wat een niveau. Dit moet wel een trol zijn.

Graag even 'volwassen' doen. Discussies zien we graag, maar dan wel zonder onderling schelden of ander ongewenst taalgebruik.
pi_209792360
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb je TR's geplaatst, want wat jij omschrijft staan we ook niet toe.
De vorige pagina nog.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niets nieuws...heeft ie al gebruikt met slachtoffers onder eigen bevolking...werkt prima
pi_209792388
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Graag even 'volwassen' doen. Discussies zien we graag, maar dan wel zonder onderling schelden of ander ongewenst taalgebruik.
Hoe zou jij op een volwassen manier zeggen dat het best bijzonder is dat een mod die foei zegt tegen stoute woordjes de ander een etter noemt in zijn volgende post?
pi_209792472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 22:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik schreef niet dat we elkaar allemaal maar uit moeten schelden, dus waar je dat vandaan haalt mag je zelf nagaan.

Maar nog een poging: wat voor een gesprek kan je hebben met users die de meest verschrikkelijke dingen bij elkaar fantaseren en presenteren als feit, zonder ooit een bron te geven?
Ik had ergens gelezen dat bronnen geen noodzakelijkheid zijn in BNW. Je mag alles bij elkaar fantaseren.
Correct?
pi_209792745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat Straatcommando zegt, net als wappie, schaap en al die benamingen valt rusbots daar ook onder vanaf nu. En daar gaan we dus ook op modden.
Maar 'ongeletterde marginalen' blijft staan?

Het bestaan van Rusbots is overigens gewoon aangetoond. Typisch dat zoiets niet gezegd mag worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2023 04:48:30 ]
pi_209792750
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee...de VS daarentegen ...
:p
Wanneer is de VS ooit een wereldoorlog gestart? Ze hebben ze tot nu toe 2x beeïndigd.
pi_209792964
quote:

[..]
Rusland is er eentje gestart, de VS nog nooit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209792969
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:43 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat bronnen geen noodzakelijkheid zijn in BNW. Je mag alles bij elkaar fantaseren.
Correct?
Dat klopt. Dat onderscheidt dit topic van zijn broer in NWS.
pi_209794229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bron?
quote:
Ook Oekraïne doodde burgers met clustermunitie, VS moet het niet leveren'

Behalve Rusland heeft ook Oekraïne in de oorlog burgers gedood door gebruik van clustermunitie, stelt Human Rights Watch (HRW). De mensenrechtenorganisatie roept de Verenigde Staten met klem op het omstreden type munitie niet te leveren aan Oekraïne, waar Kyiv openlijk om vraagt.
...
https://nos.nl/artikel/24(...)oet-het-niet-leveren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_209794297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]

Je leest in die rapporten dat Rusland zn vele malen vaker heeft gebruikt dan Oekraïne, maar natuurlijk loop jij weer naar Zelensky te wijzen.
Цой жив
  vrijdag 7 juli 2023 @ 10:57:44 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209794939
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rusland is er eentje gestart, de VS nog nooit.
Oh ja, welke dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 09:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]

Goed dat hier ook aandacht voor is. Dit soort berichtgeving had ik niet verwacht van de NOS. Uiteraard is dit niets bij wat Rusland allemaal uitvreet, maar voor een objectief en genuanceerd beeld zijn dit soort verhalen belangrijk. Voor sommige mensen zijn dit soort confrontaties met de realiteit noodzakelijk.
[quote]0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
-Knip-

[ Bericht 19% gewijzigd door Jippie op 07-07-2023 13:19:07 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209795036
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
Draai dit om en je hebt eigenlijk een realistischer beeld van hoe velen denken. Wat je soms zoal leest op social media is schrikbarend en er staan hier op FOK! openlijke aanmoedigingen tot het opsluiten van alle in Europa wonende Russen in concentratiekampen. Zo diep hebben sommigen zich laten meeslepen en opfokken door bepaalde narratieven.
Ja je hebt idd mensen die doordraaien. Maar verder ben je het hopelijk toch wel eens dat Rusland/Poetin deze oorlog een veel kwalijkere rol speelt dan Oekraïne/Zelensky. Ik vind het dan ook vreemder dat mensen 0 kritiek geven op de agressor dan dat ze 0 kritiek geven op het slachtoffer.
Цой жив
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2023 @ 11:15:20 #166
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209795079
Ik denk dat het veel mensen tegen de borst stuit dat er nuance gezocht wordt waar er helemaal geen nuance is. Sommige zaken zijn nu eenmaal erg zwart wit weg te zetten.

En al helemaal als die nuance gezocht wordt op basis van leugens of foutieve informatie. Je kunt dan wel doodleuk de discussie platslaan door alles wat je niet bevalt als propaganda weg te zetten (en dat werkt dus ook de andere kant op inderdaad) of erger nog, iets per definitie niet aannemen omdat de bron je niet bevalt. Het wordt op die manier wel een basic flowchart met twee vaststaande uitkomsten.

En als laatste : ja maar de tegenpartij deed het ook maar nog erger/anders is zelden tot nooit een goed tegenargument.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209795201
quote:

[..]
Oh ja, welke dan?

Als Rusland zich niet had bemoeid met het fittie tussen Oostenrijk-Hongarije en Servië was de hele 1ste WO nooit gebeurd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2023 11:29:39 ]
  vrijdag 7 juli 2023 @ 11:41:52 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209795300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:09 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ja je hebt idd mensen die doordraaien. Maar verder ben je het hopelijk toch wel eens dat Rusland/Poetin deze oorlog een veel kwalijkere rol speelt dan Oekraïne/Zelensky. Ik vind het dan ook vreemder dat mensen 0 kritiek geven op de agressor dan dat ze 0 kritiek geven op het slachtoffer.
Uiteraard, dat staat buiten kijf. Dat heb ik ook nooit proberen te ontkennen, ik ben altijd duidelijk geweest wie de meeste blaam hier treft en dat is Rusland. Zij zijn zonder reden deze oorlog begonnen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat het veel mensen tegen de borst stuit dat er nuance gezocht wordt waar er helemaal geen nuance is. Sommige zaken zijn nu eenmaal erg zwart wit weg te zetten.

En al helemaal als die nuance gezocht wordt op basis van leugens of foutieve informatie. Je kunt dan wel doodleuk de discussie platslaan door alles wat je niet bevalt als propaganda weg te zetten (en dat werkt dus ook de andere kant op inderdaad) of erger nog, iets per definitie niet aannemen omdat de bron je niet bevalt. Het wordt op die manier wel een basic flowchart met twee vaststaande uitkomsten.

En als laatste : ja maar de tegenpartij deed het ook maar nog erger/anders is zelden tot nooit een goed tegenargument.
Daar zit je mis, in genoeg situaties zijn er wel degelijk nuances te vinden. Ja, Rusland is de aanstichter en natuurlijk met afstand degenen die zich het meest schuldig maken aan allerlei misdaden. Maar dat wil niet zeggen dat er weggekeken moet worden als Oekraïne zich hier ook schuldig aan maakt of dat de VS maar wapens aan Oekraïne moet leveren waarmee dus schijnbaar is aangetoond dat ze die gebruiken jegens Russische burgers.

Juist het zwart-wit denken rondom deze oorlog zorgt ervoor dat mensen het gaan bekijken als een morele kwestie en laten daardoor meeslepen allerlei narratieven die bij dat beeld aansluiten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209795334
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:41 schreef HowardRoark het volgende:

waarmee dus schijnbaar is aangetoond dat ze die gebruiken jegens Russische burgers.

Dat is nergens aangetoond. Er zijn burgers omgekomen, dat is erg, maar helaas niet te voorkomen. Er is geen bewijs dat Oekraïne bewust burgerdoelen aanvalt, zoals Rusland dat wel doet.
Цой жив
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2023 @ 11:46:20 #170
pi_209795345
quote:

[..]
Uiteraard, dat staat buiten kijf. Dat heb ik ook nooit proberen te ontkennen, ik ben altijd duidelijk geweest wie de meeste blaam hier treft en dat is Rusland. Zij zijn zonder reden deze oorlog begonnen.
[..]
Daar zit je mis, in genoeg situaties zijn er wel degelijk nuances te vinden. Ja, Rusland is de aanstichter en natuurlijk met afstand degenen die zich het meest schuldig maken aan allerlei misdaden. Maar dat wil niet zeggen dat er weggekeken moet worden als Oekraïne zich hier ook schuldig aan maakt of dat de VS maar wapens aan Oekraïne moet leveren waarmee dus schijnbaar is aangetoond dat ze die gebruiken jegens Russische burgers.

Juist het zwart-wit denken rondom deze oorlog zorgt ervoor dat mensen het gaan bekijken als een morele kwestie en laten daardoor meeslepen allerlei narratieven die bij dat beeld aansluiten.
Ik zeg dan ook niet dat het niet mogelijk is, ik zeg nadrukkelijk dat er nuance gezocht wordt in zaken die zo klaar als een klontje zijn. En dat is negen van de tien keer met een inborst of bepaalde vooringenomenheid.

En een morele kwestie is het al vanaf de hallucinante speech van Poetin. In ieder geval voor het grote publiek, als je je al langer bezig houdt met de kwestie is het al langer duidelijk wat daar gaande is. Maar ik weet ook dat ik jou dat niet uit hoef te leggen ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:22:19 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209795753
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dat is nergens aangetoond. Er zijn burgers omgekomen, dat is erg, maar helaas niet te voorkomen. Er is geen bewijs dat Oekraïne bewust burgerdoelen aanvalt, zoals Rusland dat wel doet.
Of ze hebben inderdaad afwijkingen in hun raketten waardoor het doel mist op een paar honderd kilometer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:25:12 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209795784
quote:

[..]
Welke dan?
Want in beide wereldoorlogen was het de VS die later mee deed maar wel zorgde voor de doorslag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209795949
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Bron?
Waarom werd mijn post verwijderd als er gewoon waarheid instond?
Emotie mag geen feiten over rulen.
:6

Carry on
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2023 @ 12:47:53 #174
pi_209796039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom werd mijn post verwijderd als er gewoon waarheid instond?
Emotie mag geen feiten over rulen.
:6

Carry on
Ik heb niks verwijderd, dat zal je ff in feedback moeten vragen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 12:59:27 #175
485843 crew  Jippie
pi_209796175
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe zou jij op een volwassen manier zeggen dat het best bijzonder is dat een mod die foei zegt tegen stoute woordjes de ander een etter noemt in zijn volgende post?
Dit zal voor 99,99% liggen aan ruis in de communicatie, een DM naar de Mod in kwestie zal meer duidelijkheid scheppen dan een 'kruistocht starten' in een topic.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:03:22 #176
485843 crew  Jippie
pi_209796231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 04:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Maar 'ongeletterde marginalen' blijft staan?

Het bestaan van Rusbots is overigens gewoon aangetoond. Typisch dat zoiets niet gezegd mag worden.
Het bestaan van klootzakken, hufters, hypocrieten etc. is ook algemeen bekend, toch gaan we elkaar hier niet voor uitmaken. Iets met op een fatsoenlijke manier een discussie voeren. Bekritiseer gerust een mening, maar nooit de persoon die deze mening heeft geuit.
pi_209796280
quote:

[..]
[..]

Er is geen sprake van dat Oekraïene wapens inzet tegen Russische burgers.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:07:36 #178
485843 crew  Jippie
pi_209796281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:43 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Correct?
Nope, maar je kan wel een eigen theorie bedenken en posten. Mensen kunnen zelf ook conclusies trekken uit hetgeen ze waarnemen in de media. Dat is lastig te onderbouwen met een bron. Maar voor stellige beweringen zien we ook in BNW graag een bron.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:08:57 #179
485843 crew  Jippie
pi_209796299
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat noemen we voor dommetje spelen ^O^
En dit noem ik een persoonlijke aanval, geen dramatische aanval maar wel storend in een discussie.
pi_209796309
quote:

[..]
Oh ja, welke dan?

De tweede wereldoorlog.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:12:53 #181
485843 crew  Jippie
pi_209796340
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onzin, er wordt hier hooguit wat meer ruimte gegeven om een eigen conclusie te trekken nav een feit/gebeurtenis en deze mening te delen. We zijn geen NWS en pretenderen dat ook niet te zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:16:13 #182
485843 crew  Jippie
pi_209796383
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onzin, er wordt hier hooguit wat meer ruimte gegeven om een eigen conclusie te trekken nav een feit/gebeurtenis en deze mening te delen. We zijn geen NWS en pretenderen dat ook niet te zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 10:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Een hele pagina vol kindercreche gehuil om bron, en dan dit.
De vele reacties tonen het ongeloof aan.
Ik ontken nergens het gebruik door Rusland, maar de waarheid mag compleet zijn.
Zou jij ook eens wat minder 'negatieve kwalificaties' aan je discussiegenoten uit willen delen?
Vriendelijk dank, ook namens man en kinderen ^O^
pi_209796402
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit zal voor 99,99% liggen aan ruis in de communicatie, een DM naar de Mod in kwestie zal meer duidelijkheid scheppen dan een 'kruistocht starten' in een topic.
Pietje start een kruistocht tegen stoute woordjes. Pietje noemt vervolgens in zijn volgende post Bertje een klojo. Bertje vraagt: klopt dat wel met je kruistocht? Jippie vraagt vervolgens aan Bertje: waarom start je een kruistocht?
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:22:46 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209796463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De tweede wereldoorlog.
De Tweede Wereldoorlog is gestart door Rusland? Bijzonder. De Eerste Wereldoorlog is al lastig een argument voor te maken, al zag ik dat sommigen het toch probeerden. Het benadrukt hoe diep de haat jegens Rusland zit bij bij bepaalde mensen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:24:55 #185
485843 crew  Jippie
pi_209796494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Pietje start een kruistocht tegen stoute woordjes. Pietje noemt vervolgens in zijn volgende post Bertje een klojo. Bertje vraagt: klopt dat wel met je kruistocht? Jippie vraagt vervolgens aan Bertje: waarom start je een kruistocht?
Zoals ik al aangaf : ruis in de communicatie.

Een DM lost dat eerder op dan drama maken in een topic. Het is maar net waar je prioriteit ligt, zaken helder krijgen of meer mist creëren.
pi_209796506
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Tweede Wereldoorlog is gestart door Rusland? Bijzonder. De Eerste Wereldoorlog is al lastig een argument voor te maken, al zag ik dat sommigen het toch probeerden. Het benadrukt hoe diep de haat jegens Rusland zit bij bij bepaalde mensen.
De algemeen geaccepteerde start van de tweede wereldoorlog is de invasie van Polen. Er waren twee bondgenoten die samen die invasie hebben voorbereid en uitgevoerd. Rusland was een van die bondgenoten.
pi_209796637
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Een voorbeeld is de totale ontkenning dat de oorlog plaatsvindt
Dat kan hier gewoon.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:35:23 #188
485843 crew  Jippie
pi_209796645
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een voorbeeld is de totale ontkenning dat de oorlog plaatsvindt
Dat kan hier gewoon.
Waar? Dat soort posts worden verwijderd.(als zijnde troll gedrag)
pi_209796647
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
En dit noem ik een persoonlijke aanval, geen dramatische aanval maar wel storend in een discussie.
Ik verwijs naar een gedraging, niet een persoon.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:38:27 #190
485843 crew  Jippie
pi_209796677
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verwijs naar een gedraging, niet een persoon.
Goh, laat ik nou denken dat menselijk gedrag wordt uitgevoerd door een persoon?
pi_209796722
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Goh, laat ik nou denken dat menselijk gedrag wordt uitgevoerd door een persoon?
Oh dus toch? Net was het nog ruis op de communicatie.
pi_209796735
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar? Dat soort posts worden verwijderd.(als zijnde troll gedrag)
Ik heb het hier ook al meerdere keren gezien. Als je het wil terugvinden kun je zoeken op het trefwoordje reis, omdat de beste user altijd de vraag krijgt wanneer hij zelf gaat kijken.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 13:46:01 #193
33189 RM-rf
1/998001
pi_209796781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:40 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen is ondertussen al gebrainwashed dat Rusland iets met de kerncentrale van plan is. De schuldige staat al vast, al waren het de marsmannetjes die het doen.
uiteindelijk is Rusland een ander souverein land binnengevallen waar die kerncentrale staat, en heeft nu dat gebied bezet en haar eigen troepen op het terrein van die kerncentrale om de boel te controleren.

als er vervolgens vreemde objecten te zien zijn op het dak van de installatie van Reactor 4 waarvan nu een angst bestaat dat het mogelijk bepaalde devices kunnen zijn, is dat terecht grond om de druk op Rusland te verhogen onafhankelijke inspecteurs van de IAEA toe te laten....

Het is natuurlijk niet raar om dan verdenking tegen Rusland te uitten als die dat pertinent weigeren..
en nee, geen enkele ander land controleert die locatie, dus is het idd rusland die bepaalde garanties moet leveren, bv het toelaten van onafhankelijke inspecteurs van de IAEA, de internationale organisatie voor atoom-energie
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:48:44 #194
485843 crew  Jippie
pi_209796805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het hier ook al meerdere keren gezien. Als je het wil terugvinden kun je zoeken op het trefwoordje reis, omdat de beste user altijd de vraag krijgt wanneer hij zelf gaat kijken.
Volgens mij zien we degene die dit wel eens postte voorlopig ook niet meer terug in BNW. Zou dat zijn omdat de crew misschien niet vrolijk worden van dit soort troll posts?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:50:22 #195
485843 crew  Jippie
pi_209796821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh dus toch? Net was het nog ruis op de communicatie.
Nee, jij haalde het gebruik van een bepaald woord door een Mod aan, dit gaat om het negatief wegzetten van een user.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 juli 2023 @ 13:53:20 #196
485843 crew  Jippie
pi_209796854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]
uiteindelijk is Rusland een ander souverein land binnengevallen waar die kerncentrale staat, en heeft nu dat gebied bezet en haar eigen troepen op het terrein van die kerncentrale om de boel te controleren.

als er vervolgens vreemde objecten te zien zijn op het dak van de installatie van Reactor 4 waarvan nu een angst bestaat dat het mogelijk bepaalde devices kunnen zijn, is dat terecht grond om de druk op Rusland te verhogen onafhankelijke inspecteurs van de IAEA toe te laten....

[ afbeelding ]

Het is natuurlijk niet raar om dan verdenking tegen Rusland te uitten als die dat pertinent weigeren..
en nee, geen enkele ander land controleert die locatie, dus is het idd rusland die bepaalde garanties moet leveren, bv het toelaten van onafhankelijke inspecteurs van de IAEA, de internationale organisatie voor atoom-energie
Ik meen dat IAEA daar ook al met klem om had verzocht. Eigenlijk bespottelijk dat ze bij een eerdere controle bepaalde delen van de kerncentrale niet mochten inspecteren, dan weet je eigenlijk al zonder inspectie dat daar iets niet volgens de afspraken gebeurt.
pi_209796898
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent er hierboven al op gewezen, maar ik mag toch hopen dat je weet dat de Sovjet-Unie samen met Duitsland Polen is binnengevallen? Hitler en Stalin hebben het land in tweeën gesplitst. En na deze verovering gingen de Sovjets niet bepaald lichtzinnig te werk, maar vermoordden zij 4.400 Poolse officieren

En zoals je weet vormde de invasie van Polen het officiële startpunt van de Tweede Wereldoorlog. Stellen dat de Sovjet-Unie/Rusland verantwoordelijk was voor WOII gaat misschien wat ver, maar de Sovjets hebben daar wel degelijk een aandeel in gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 07-07-2023 14:01:28 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2023 @ 14:02:27 #198
pi_209796982
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Die user zien we ook niet meer terug.
pi_209797004
Ja het raakt hier netjes uitgedund.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juli 2023 @ 14:05:52 #200
364681 over_hedge
pi_209797018
Ik mis schaamlap wel. Wel benieuwd wat die nu te zeggen had :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')