Staat in de Topic 1890 Fittie versus Eric postnr 41!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Adat231 het volgende:
komt er nog een fimpje van de ruzie tussen eric en moraima op 30-6?
Zat gewoon in de van 22:00 tot slaapstream.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Adat231 het volgende:
komt er nog een fimpje van de ruzie tussen eric en moraima op 30-6?
Op een filmpje klikken dan kom je op mijn ytquote:Op zondag 2 juli 2023 23:31 schreef Daana316 het volgende:
Had gehoopt op wat filmpjes van gisteravond, van het "gala", pmdat ik niet kon kijken, maar helaas.😒
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Hoempah op 02-07-2023 23:47:29 ]
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op een filmpje klikken dan kom je op mijn ytOoh, thanks👍👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een filmpje aandrukt, staat er dat account is gestopt. Jammer hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:27 schreef Feldie.g het volgende:
Wat is er gebeurd met deze prachtige filmpjes?
Uitleg in de COS!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Als je een filmpje aandrukt, staat er dat account is gestopt. Jammer hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[DAG311 | stream 2 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 1 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 2 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 27 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
[ Bericht 12% gewijzigd door Hoempah op 06-07-2023 23:23:05 ]![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:51 schreef Hoempah het volgende:
DAG311 | stream 1 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 09 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 2 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 1 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 10 sec]Thanks Hoempa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is het niet meer mogelijk om deze streambeelden te bekijken? Op you tube gaat het niet.
Dank uWil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
Leuk dat er weer filmpjes zijn danku wel Hoempa. Ik had ook graag mee geholpen met filmpjes te maken maar op videoland werkt de recorder niet het is zwart beeld telkens wel met audio.
Waar kun je wel filmpjes van stream opnemen aub? Zou leuk vinden mocht u daarop antwoorden.
Dank u wel en groetjes.
Heel goed mooi werk hoempa proficiat!!!Wil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
ik had je dm al beantwoord. Hardwareversnelling van je browser uitzetten dan heb je geen zwart beeld meer.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:11 schreef Brenco het volgende:
Leuk dat er weer filmpjes zijn danku wel Hoempa. Ik had ook graag mee geholpen met filmpjes te maken maar op videoland werkt de recorder niet het is zwart beeld telkens wel met audio.
Waar kun je wel filmpjes van stream opnemen aub? Zou leuk vinden mocht u daarop antwoorden.
Dank u wel en groetjes.
Heel goed mooi werk hoempa proficiat!!!![]()
Maar op browser kan ik geen stream afspelen moet in app.sorry voor dms maar ik vind nergens dms terug
Hoe zet je dat uit hardware versnelling aub. Kunt u hier antwoorden ik vind dm of pms nergens dank uWil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
DAG319 | #2 | Zoë vs Babette - kamer 4 ruzie /1
DAG319 | #2 | Zoë vs Babette - kamer 4 ruzie /2
DAG319 | #1 | Zoë vs Babette - na kamer 4 de andere stream
DAG319 | stream 2 | Erik en Babette - na kamer 4 ruzie met Zoë [51 min 38 sec]
[ Bericht 8% gewijzigd door Hoempah op 14-07-2023 14:51:20 ]![]()
Ruzie Babette en Zoë - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Zet hem even hier ook neer @Hoempah mensen vragen er om en zo is het makkelijk te vinden
Marciano pakt Babette en spreekt haar vermanend toequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ballonnenprikken voor ¤2,50 ¤5. en ¤7,50 boodschappengeld voor de winnaars na 3 onderdelen.
Mori Mirthe
https://streamable.com/cy7qda
Marciano Babette
https://streamable.com/5n51qa
Bern Sas
https://streamable.com/7unbez
Wendy Jasper
https://streamable.com/1vwjvp
Ima Rupie
https://streamable.com/bycxgg
Isaac Erik
https://streamable.com/98sz5k
[ Bericht 3% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:50:49 ]![]()
Boodschappen verzamelen race.
https://streamable.com/ny3hcv
[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:53:31 ]![]()
Het laatste onderdeel is boogschieten met een verrassende bekendmaking van de winnaars.
https://streamable.com/xq49gg
[ Bericht 2% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:51:59 ]![]()
Verdienopdracht.
2 lopen de marathon (dinsdag) en ze loten wie dat zullen zijn.
https://streamable.com/lyfjr9![]()
![]()
Enkele fragmenten van de laatste paar dagen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
Opdracht voor vrijstelling - 1 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
En Mirthe is ook een debiel, zogenaamd naief meisje. Stel mongolen bij elkaar allemaal eigenlijk. Laat Eric maar winnen
[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 04-08-2023 08:55:31 ]![]()
Ik vind (vond?) Bern zo'n droplul, maar wat heb ik weer gelachen om zijn geweldige optreden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Hoempah het volgende:
DAG339 | stream 1 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 29 sec]
[ link | afbeelding ]
DAG339 | stream 2 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 30 sec]
[ link | afbeelding ]
En we weten ook niet of Youp privé aan de halsband zit en pootjes geeft op commando![]()
![]()
Uitleg eliminatie opdracht en stemming - 4 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
De Eliminatie tussen Babbel en Sasja ( gaat mis op 5e minuut)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vertrek van Babette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
De Eliminatie tussen Babbel en Sasja ( gaat mis op 5e minuut)Wat agressief hoe Isaac de voet van Babette weg wil schuiven zeg! Wat een dominantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij schrok, Babbel weg zou een ernstige klap zijn voor de Brô-Groepquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat agressief hoe Isaac de voet van Babette weg wil schuiven zeg! Wat een dominantie!![]()
![]()
![]()
DAG340 | stream 1 | Babette verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 24 min 04 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG340 | stream 2 | Babette verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 22 min 43 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Hoempah op 08-08-2023 15:10:27 ]![]()
DAG340 | stream 1 | stemmen voor de nieuwe manager [06 min 20 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG340 | stream 2 | stemmen voor de nieuwe manager [06 min 53 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Hoempah op 07-08-2023 22:22:11 ]![]()
Top, kan ik het hangen ook nog even zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef Hoempah het volgende:
DAG340 | stream 1 | eliminatieopdracht: vragen en paal hangen [02 uur 35 min 43 sec]
[ link | afbeelding ]
DAG340 | stream 2 | eliminatieopdracht: vragen en paal hangen [02 uur 35 min 47 sec]
[ link | afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Fragmenten van vrijdag 4 augustus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
Wendy over wat er misging met Babette - 6 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Walgelijk om te zien en in eerste instantie ook geen knuffel van Isaac of dat kaboutertjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat agressief hoe Isaac de voet van Babette weg wil schuiven zeg! Wat een dominantie!![]()
ze sloeg zelf haar armen om hem heen ..maar goed zo blij dat ze eruit is![]()
![]()
![]()
En YT is weer klaar. Talpa is weer claims aan het indienen.
[ Bericht 76% gewijzigd door Hoempah op 07-08-2023 13:44:00 ]![]()
DAG344 | stream 2 | generale repetitie van Jasper voor de eliminatieopdracht [16 min 48 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fragmenten van de afgelopen 48 uur ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
https://rumble.com/v35qam(...)8-augustus-2023.html
12:50 kienia
vanaf 24 minuut 15
21:10 trinidad en tobaco klinkt ook nog ergens een g.
24:15 afghanstan
34:25 armenie: Armienje
41:25: nauwroe? oh nauru. ok dat lijkt nog redelijk
[ Bericht 3% gewijzigd door realkijkers op 08-08-2023 20:11:12 ]![]()
DAG344 | stream 1 | eliminatieopdracht: vlaggen raden [01 uur 03 min 50 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG344 | stream 2 | eliminatieopdracht: vlaggen raden [01 uur 03 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG344 | stream 1 | Jasper verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 36 min 56 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG344 | stream 2 | Jasper verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 33 min 32 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Calorieën tellen voor unanimiteit.
Inclusief uitleg (7.26 min)
https://streamable.com/lidkmv
[ Bericht 1% gewijzigd door spapaars op 09-08-2023 10:25:32 ]![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 01:13 schreef Hoempah het volgende:
DAG344 | stream 1 | Jasper verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 36 min 56 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
DAG344 | stream 2 | Jasper verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 33 min 32 sec]Valse nicht nog even smoezen: Wereldkampioen? Give op the dream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Walgelijke kerel die Rupert.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest dit nog steeds kijken, maar nu zijn ze niet meer beschikbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Hoempah het volgende:
DAG339 | stream 1 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 29 sec]
[ link | afbeelding ]
DAG339 | stream 2 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 30 sec]
[ link | afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
DAG345 | stream 1 | eliminatieopdracht - 3 keer een kaartenhuis bouwen [02 uur 15 min 44 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG345 | stream 2 | eliminatieopdracht - 3 keer een kaartenhuis bouwen [02 uur 15 min 56 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG345 | stream 1 | Imadiddin verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 25 min 24 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG345 | stream 2 | Imadiddin verlaat EJVJL - het laatste uur [01 uur 24 min 26 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG339 | stream 1 | middeleeuws evenement - cabaret [31 min 36 sec]quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dit nog steeds kijken, maar nu zijn ze niet meer beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG339 | stream 2 | middeleeuws evenement - cabaret [31 min 36 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG346 | stream 1 | verdienopdracht - ik win een jaar van je leven en ik koop...... [14 min 54 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG346 | stream 2 | verdienopdracht - ik win een jaar van je leven en ik koop...... [19 min 30 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eliminatie mededeling met de spelregels die de 2 genomineerden moeten spelen.
https://streamable.com/1xto5v![]()
![]()
![]()
Eliminatie Rupert - Wendy - 11 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Sorry maar vind ik niet correct dat het prive is. Zet het dan niet op fok is niet leuk voor mensen die ze niet kunnen bekijken. Dat vind ik ergWil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
Moet je eens een paar topics terug kijken. Die zijn zelfs helemaal verwijderd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef Brenco het volgende:
Sorry maar vind ik niet correct dat het prive is. Zet het dan niet op fok is niet leuk voor mensen die ze niet kunnen bekijken. Dat vind ik erg
Echt niet normaal.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | eliminatieopdracht - jenga toren [01 uur 03 min 38 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | eliminatieopdracht - jenga toren [01 uur 03 min 35 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het duurt 15 minuten of zo, dan is het nog aan het uploaden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef Brenco het volgende:
Sorry maar vind ik niet correct dat het prive is. Zet het dan niet op fok is niet leuk voor mensen die ze niet kunnen bekijken. Dat vind ik erg
Daarna gewoon te zien, niet prive.![]()
DAG347 | stream 1 | Rupert verlaat EJVJL [57 min 08 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | Rupert verlaat EJVJL [57 min 40 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek [08 min 16 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek [08 min 34 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 1e freeze [03 min 39 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 1e freeze [03 min 47 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 2e freeze [05 min 37 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 2e freeze [04 min 41 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Hoempah op 11-08-2023 21:54:26 ]![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 3e freeze [03 min 15 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 3e freeze [03 min 38 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 4e freeze [05 min 09 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 4e freeze [05 min 28 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Hoempah op 12-08-2023 15:29:57 ]![]()
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 5e freeze [03 min 24 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 5e freeze [04 min 20 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 6e en 7e freeze [09 min 23 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 6e en 7e freeze [09 min 16 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 8e freeze [04 min 03 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 8e freeze [04 min 28 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG347 | stream 1 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 9e freeze [04 min 22 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG347 | stream 2 | verdienopdracht - 24 uurs opdracht niet bewegen tijdens muziek - 9e freeze [04 min 03 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fragmenten van zaterdag 12 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dank je wel, vooral namens mijn dochter..quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag,
Gisteren staat geheel online, hier staan de losse fragmenten:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #6![]()
DAG348 | stream 1 | weekend miljonairs met Bern [01 uur 51 min 04 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG348 | stream 2 | weekend miljonairs met Bern [01 uur 51 min 14 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG349 | stream 1 | het filoodsofisch gesprek met Erik en als gast Mirthe [01 uur 24 min 22 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG349 | stream 2 | het filoodsofisch gesprek met Erik en als gast Mirthe [01 uur 23 min 20 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG349 | stream 2 | Wendy, Marciano en Isaac - eliminatiepraat [05 min 29 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG350 | stream 1 | familieberichten [22 min 28 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG350 | stream 2 | familieberichten [23 min 09 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Hoempah op 14-08-2023 13:54:36 ]![]()
DAG350 | stream 1 | eliminatieopdracht - 3 ballen in een net [56 min 38 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG350 | stream 2 | eliminatieopdracht - 3 ballen in een net [56 min 38 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG350 | stream 1 | Marciano verlaat EJVJL [57 min 02 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG350 | stream 2 | Marciano verlaat EJVJL [58 min 17 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:34 schreef Hoempah het volgende:
DAG350 | stream 1 | Marciano verlaat EJVJL [57 min 02 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
DAG350 | stream 2 | Marciano verlaat EJVJL [58 min 17 sec]Even een heel onbenullig dingetje, maar ik heb nog nooit iemand een spijkerbroek met gaten zien strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Doe nor maal![]()
Ik wel hoor, heb er zelf ook een en die moet na een wasbeurt ook gestreken worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:55 schreef Seattle het volgende:
[..]
Even een heel onbenullig dingetje, maar ik heb nog nooit iemand een spijkerbroek met gaten zien strijken![]()
![]()
Verdienopdracht - 15 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
DAG351 | stream 1 | verdienopdracht - zo lang mogelijk woord maken [27 min 42 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG351 | stream 2 | verdienopdracht - zo lang mogelijk woord maken [27 min 17 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fragmenten van maandag 14 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
DAG352 | stream 1 | eliminatieopdracht - frisbees en kegels [02 uur 08 min 07 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG352 | stream 2 | eliminatieopdracht - frisbees en kegels [02 uur 08 min 05 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
DAG352 | stream 1 | Erik verlaat EJVJL [01 uur 03 min 46 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG352 | stream 2 | Erik verlaat EJVJL [01 uur 04 min 08 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mirthe en Wendy aan de spruiten voor een nieuw record.
https://streamable.com/o1cu1x
[ Bericht 2% gewijzigd door spapaars op 16-08-2023 17:49:59 ]![]()
DAG352 | stream 1 | record poging - zoveel mogelijk spruitjes in 1 minuut [12 min 43 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAG352 | stream 2 | record poging - zoveel mogelijk spruitjes in 1 minuut [11 min 17 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mededeling
Alle 5 overgebleven bewoners moeten het eliminatiespel spelen
https://streamable.com/gems42![]()
![]()
Het eliminatiespel voor de 5 overgebleven bewoners.
Stream 1 en 2 gemixt (8 min)
https://streamable.com/ekeups![]()
![]()
Helaas alleen stream 1 ik was niet aanwezig om een fout in het geluid op te merken.
Er zit een echo op beide streams maar mocht je deze toch willen zien dan moet je dat even aangeven.
Toevallig had ik wel de bron zonder overlay.
DAG353 | stream 1 | eliminatieopdracht - toren bouwen met je voeten [01 uur 00 min 41 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpjes met echo!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Hoempah op 17-08-2023 20:18:44 ]![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:47 schreef Hoempah het volgende:
Helaas alleen stream 1 ik was niet aanwezig om een fout in het geluid op te merken.
Er zit een echo op beide streams maar mocht je deze toch willen zien dan moet je dat even aangeven.
Toevallig had ik wel de bron zonder overlay.
DAG353 | stream 1 | eliminatieopdracht - toren bouwen met je voeten [01 uur 00 min 41 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Filmpjes zijn weg? @HoempahSPOILER: filmpjes met echo!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja door Talpa verwijderd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Filmpjes zijn weg? @:hoempah![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]Wat flauw en jammer toch elke keer... zo blijft er niks meer over om later terug te kijken. Aan jou ligt het zeker niet. Je werk werd gewaardeerd. Helaas is hier weinig aan te doen. Ik denk dat de filmpjes ook op fb rond gingen idd waardoor het eerder te zien was voor iedereen in groepen etc. Uitzendingen kijk ik niet meer loopt te ver achter en veel knip en plakwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Strijden voor een finaleplaats, Mirthe, Sasha en Isaac.
Stream 1 en 2 gemixt (5.39 min)
https://streamable.com/e134xi![]()
![]()
Top! Dit was net om 10:00?quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:13 schreef spapaars het volgende:
De 2 overgebleven bewoners krijgen te horen wanneer de finaledag is.
https://streamable.com/4e41nc
[ afbeelding ]
Dus maandag finale?![]()
Zeggen ze in het filmpje en hier kan je het ook nog een keertje teruglezenquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Top! Dit was net om 10:00?
Dus maandag finale?
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: