Staat in de Topic 1890 Fittie versus Eric postnr 41!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Adat231 het volgende:
komt er nog een fimpje van de ruzie tussen eric en moraima op 30-6?
Zat gewoon in de van 22:00 tot slaapstream.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:05 schreef Adat231 het volgende:
komt er nog een fimpje van de ruzie tussen eric en moraima op 30-6?
Op een filmpje klikken dan kom je op mijn ytquote:Op zondag 2 juli 2023 23:31 schreef Daana316 het volgende:
Had gehoopt op wat filmpjes van gisteravond, van het "gala", pmdat ik niet kon kijken, maar helaas.😒
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Hoempah op 02-07-2023 23:47:29 ]
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op een filmpje klikken dan kom je op mijn ytOoh, thanks👍👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een filmpje aandrukt, staat er dat account is gestopt. Jammer hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:27 schreef Feldie.g het volgende:
Wat is er gebeurd met deze prachtige filmpjes?
Uitleg in de COS!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Als je een filmpje aandrukt, staat er dat account is gestopt. Jammer hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[DAG311 | stream 2 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 1 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 2 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 27 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
[ Bericht 12% gewijzigd door Hoempah op 06-07-2023 23:23:05 ]![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:51 schreef Hoempah het volgende:
DAG311 | stream 1 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 09 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 2 | wachten op de kamer na het alarm [43 min 10 sec]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG311 | stream 1 | verdienopdracht: met tonnen en planken naar de overkant [34 min 10 sec]Thanks Hoempa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is het niet meer mogelijk om deze streambeelden te bekijken? Op you tube gaat het niet.
Dank uWil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
Leuk dat er weer filmpjes zijn danku wel Hoempa. Ik had ook graag mee geholpen met filmpjes te maken maar op videoland werkt de recorder niet het is zwart beeld telkens wel met audio.
Waar kun je wel filmpjes van stream opnemen aub? Zou leuk vinden mocht u daarop antwoorden.
Dank u wel en groetjes.
Heel goed mooi werk hoempa proficiat!!!Wil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
ik had je dm al beantwoord. Hardwareversnelling van je browser uitzetten dan heb je geen zwart beeld meer.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:11 schreef Brenco het volgende:
Leuk dat er weer filmpjes zijn danku wel Hoempa. Ik had ook graag mee geholpen met filmpjes te maken maar op videoland werkt de recorder niet het is zwart beeld telkens wel met audio.
Waar kun je wel filmpjes van stream opnemen aub? Zou leuk vinden mocht u daarop antwoorden.
Dank u wel en groetjes.
Heel goed mooi werk hoempa proficiat!!!![]()
Maar op browser kan ik geen stream afspelen moet in app.sorry voor dms maar ik vind nergens dms terug
Hoe zet je dat uit hardware versnelling aub. Kunt u hier antwoorden ik vind dm of pms nergens dank uWil graag meeschrijven op forum doe dat heel graag en graag reacties bij mensen maken![]()
DAG319 | #2 | Zoë vs Babette - kamer 4 ruzie /1
DAG319 | #2 | Zoë vs Babette - kamer 4 ruzie /2
DAG319 | #1 | Zoë vs Babette - na kamer 4 de andere stream
DAG319 | stream 2 | Erik en Babette - na kamer 4 ruzie met Zoë [51 min 38 sec]
[ Bericht 8% gewijzigd door Hoempah op 14-07-2023 14:51:20 ]![]()
Ruzie Babette en Zoë - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Babette jankt dat ze naar huis wil - 15 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Zet hem even hier ook neer @Hoempah mensen vragen er om en zo is het makkelijk te vinden
Marciano pakt Babette en spreekt haar vermanend toequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:05 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ballonnenprikken voor ¤2,50 ¤5. en ¤7,50 boodschappengeld voor de winnaars na 3 onderdelen.
Mori Mirthe
https://streamable.com/cy7qda
Marciano Babette
https://streamable.com/5n51qa
Bern Sas
https://streamable.com/7unbez
Wendy Jasper
https://streamable.com/1vwjvp
Ima Rupie
https://streamable.com/bycxgg
Isaac Erik
https://streamable.com/98sz5k
[ Bericht 3% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:50:49 ]![]()
Boodschappen verzamelen race.
https://streamable.com/ny3hcv
[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:53:31 ]![]()
Het laatste onderdeel is boogschieten met een verrassende bekendmaking van de winnaars.
https://streamable.com/xq49gg
[ Bericht 2% gewijzigd door spapaars op 23-07-2023 19:51:59 ]![]()
Verdienopdracht.
2 lopen de marathon (dinsdag) en ze loten wie dat zullen zijn.
https://streamable.com/lyfjr9![]()
![]()
Enkele fragmenten van de laatste paar dagen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
Opdracht voor vrijstelling - 1 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
En Mirthe is ook een debiel, zogenaamd naief meisje. Stel mongolen bij elkaar allemaal eigenlijk. Laat Eric maar winnen
[ Bericht % gewijzigd door Dotteke op 04-08-2023 08:55:31 ]![]()
Ik vind (vond?) Bern zo'n droplul, maar wat heb ik weer gelachen om zijn geweldige optreden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Hoempah het volgende:
DAG339 | stream 1 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 29 sec]
[ link | afbeelding ]
DAG339 | stream 2 | middeleeuws evenement: cabaret [32 min 30 sec]
[ link | afbeelding ]
En we weten ook niet of Youp privé aan de halsband zit en pootjes geeft op commando![]()
![]()
Uitleg eliminatie opdracht en stemming - 4 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
De Eliminatie tussen Babbel en Sasja ( gaat mis op 5e minuut)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vertrek van Babette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
De Eliminatie tussen Babbel en Sasja ( gaat mis op 5e minuut)Wat agressief hoe Isaac de voet van Babette weg wil schuiven zeg! Wat een dominantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij schrok, Babbel weg zou een ernstige klap zijn voor de Brô-Groepquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat agressief hoe Isaac de voet van Babette weg wil schuiven zeg! Wat een dominantie!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: