met alleen schoonmaken krijg je die vliegen niet weg, de keuken is best wel schoon er ligt in ieder geval geen open en bloot afval.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze halen ook tabak, dus even langs de Wibra kan best, alles om de vliegen kwijt te raken (hoewel, als het echt nog maar een week is... )
Misschien wel in het keukenblok er zit toch een nieuw blad op? Ergens zit een gaatje ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
met alleen schoonmaken krijg je die vliegen niet weg, de keuken is best wel schoon er ligt in ieder geval geen open en bloot afval.
die vliegen moeten echt een andere plek hebben waar ze hun eieren leggen en waar de larven zitten. Dat is echt niet in die keuken.
Er wordt een baby gebracht, de ooievaar is in aantochtquote:
welke bro doet het het best tot nu toe?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:28 schreef engine het volgende:
Wendy in haar eentje dansend door de loods![]()
De bro's zijn aan het voorbereiden op hun eliminatie morgen.
Kan niet zeggen dat er iemand echt goed in is. Nu maakt Isaac een mooi punt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:36 schreef Adat231 het volgende:
[..]
welke bro doet het het best tot nu toe?
Dat is Wendyquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die gooit de ballen toch terug naar Isaac en Marciano?
Nope die is inderdaad opvallend afwezig vanmiddag.quote:
Ohja daar was ze een tijdje terug wel even mee bezig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die gooit de ballen toch terug naar Isaac en Marciano?
mooi effe genoeg van haar gebazelquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nope die is inderdaad opvallend afwezig vanmiddag.
Geen zorgen. Ze komt zo terug om meer te bazelenquote:
kijk wel andere streamquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ze komt zo terug om meer te bazelen
Dit wisten we al maanden dat de finale op 25 augustus was.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:47 schreef Alocanda het volgende:
https://lovereality.nl/da(...)ra-lange-uitzending/
Ik weet niet of dit nieuws is of mosterd na de maaltijd want ik volg de cos vandaag niet zo.
ow wat leuk zeg, dank je wel @Alocandaquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:47 schreef Alocanda het volgende:
https://lovereality.nl/da(...)ra-lange-uitzending/
Ik weet niet of dit nieuws is of mosterd na de maaltijd want ik volg de cos vandaag niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |