Ja helaasquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:50 schreef engine het volgende:
Heeft Moraima nu dus twee vrijstellingen gehad?
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.quote:
Om Moirama te beschermen begrijp ik niet. Dan is ze de volgende keer toch de sjaak. Of gaat het om dat Gala?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeftquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Moraima niet de klos is.
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef lojanda het volgende:
Je ziet aan hoe ze op het scherm drukken het Janet wordt.. benieuwd tegen wie ze moet. Als ze slim zijn dan gaan ze op Ima. Als die zou verliezen wordt de nieuwe manager zeker iemand uit hun groepje..
Die word wel degelijk gespaard krijg ik de indrukquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat zij als enige twee vrijstellingen heeft
Dat denk ik ook terwijl ze beter dan op Ima kunnen gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en de andere groep lijkt op Rupert te stemmen.
Babette zegt...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas
Babette zegt dat ze dit extra doen om moriama te beschermen en om te zorgen dat Mirthe volgende maand de vrijstelling niet heeft
Alles voor de cameraquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
Marciano doet net of hij nog moest nadenken op wie te stemmen.
Zoëquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat er veel op rechtsonder is gestemd.
Sas of Wendy?
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Babette zegt...![]()
Darten dus. Kan wel eens een 24 uur opdracht gaan worden.
Ik snap niks van darten...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die het eerst 0 punten heeft heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |