Dat was toen ook een aanfluiting. Stond-ie wat verveeld aan de kant van de weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom was-ie er dan een dag te gast bij de NPO
Ze is eng. Het ratelt en kakelt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind het een wat mindere uitzending. Lucille voegt ook niets toe.
Nee, hij stond enthousiast de rit te volgen met z'n dochtertje. Realiseerde 's avonds in de uitzending dat-ie te vrolijk was geweest. En kraakte weer ouderwets alles en iedereen af. Terwijl het de mooiste etappe van de Tour was. Het was genant.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was toen ook een aanfluiting. Stond-ie wat verveeld aan de kant van de weg.
Haha, ik vond 'm tijdens de reportage ook al niet het toppunt van enthousiasme: https://nos.nl/collectie/(...)-straks-mogen-we-wegquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij stond enthousiast de rit te volgen met z'n dochtertje. Realiseerde 's avonds in de uitzending dat-ie te vrolijk was geweest. En kraakte weer ouderwets alles en iedereen af. Terwijl het de mooiste etappe van de Tour was. Het was genant.
Voor zijn doen redelijk enthousiast. Ha ha.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Haha, ik vond 'm tijdens de reportage ook al niet het toppunt van enthousiasme: https://nos.nl/collectie/(...)-straks-mogen-we-weg
Ik vraag me af wat je er dan gaat doen.
Jeroen Pauw in ieder geval.quote:
Witteman heb ik niet horen zeggen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Witteman heb ik niet horen zeggen.
Kan jij mij daarvan een link met bevestiging geven?
Dus voorlopig categorie onzin.quote:
Namens Marcel bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Totaal2 gekocht
Ik doe mee tegen de ontlezing
Ik had ze al beiden; wel in de ebook-versie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Totaal2 gekocht
Ik doe mee tegen de ontlezing
Als ik Totaal2 goed vind, dan komt Totaal ook wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik had ze al beiden; wel in de ebook-versie.
Scheelt ruimte. Papier is mooier, maar op een gegeven moment pas ik er zelf amper nog bij in huis.
E-books kan je niet op de BBQ verbranden...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:38 schreef Eightyone het volgende:
Scheelt ruimte. Papier is mooier, maar op een gegeven moment pas ik er zelf amper nog bij in huis.
Je weet toch precies wat je aanschaft?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik Totaal2 goed vind, dan komt Totaal ook wel.
Wedden van wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
E-books kan je niet op de BBQ verbranden...
Ben je meer van de lange reportages of de korte? Je kan het ook afwisselen. Ene avond een lekker lange en de volgende ochtend pak je nog even een lekker korte mee. Ideaal!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik Totaal2 goed vind, dan komt Totaal ook wel.
Zitten de QR-codes ook bij het e-book?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is even zoeken, maar ze zitten erbij. Maar alleen bij deel 2.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Zitten de QR-codes ook bij het e-book?
Het is walgelijk dat ze zo spelen met mijn emoties.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks dus de allerlaatste Marcel & Gijs
Ga je nu los op Twitter?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is walgelijk dat ze zo spelen met mijn emoties.
Voor Pauw schakel ik wel even in.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga online nergens los
Pauw krijgt flink kaal haar.
Je hebt haar of je wordt kaal, maar kaal haar bestaat niet.quote:
En Jeroen weet het toch te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt haar of je wordt kaal, maar kaal haar bestaat niet.
leeftijd is maar emotiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet maar ze is kennelijk inmiddels meerderjarig dus veel plezier
Niet zo bezopen als die waarzegster van Harry Mens.quote:
Jouw hoofd is rond zoals de aarde en toch sta je stil.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Chazia is wel prima.
Nog een paar minuten en dan moet er iemand gaan beslissen hoe door te gaan met de heren.
Ze hebben succes, maar leg maar eens bloot waar het succes nou precies in zit.
Als ze weer boven de 500K zitten, dan denk ik wel dat er een vervolg komtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
Chazia is wel prima.
Nog een paar minuten en dan moet er iemand gaan beslissen hoe door te gaan met de heren.
Ze hebben succes, maar leg maar eens bloot waar het succes nou precies in zit.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ze weer boven de 500K zitten, dan denk ik wel dat er een vervolg komt
Die is altijd zo geweest toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:30 schreef timmmmm het volgende:
Wtf is er met Chazia Mouralie gebeurd? Wat een freak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |