Ben je meer van de lange reportages of de korte? Je kan het ook afwisselen. Ene avond een lekker lange en de volgende ochtend pak je nog even een lekker korte mee. Ideaal!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik Totaal2 goed vind, dan komt Totaal ook wel.
Zitten de QR-codes ook bij het e-book?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik had ze al beiden; wel in de ebook-versie.
Scheelt ruimte. Papier is mooier, maar op een gegeven moment pas ik er zelf amper nog bij in huis.
Het is even zoeken, maar ze zitten erbij. Maar alleen bij deel 2.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Zitten de QR-codes ook bij het e-book?
Het is walgelijk dat ze zo spelen met mijn emoties.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks dus de allerlaatste Marcel & Gijs
Ga je nu los op Twitter?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is walgelijk dat ze zo spelen met mijn emoties.
Voor Pauw schakel ik wel even in.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga online nergens los
Pauw krijgt flink kaal haar.
Je hebt haar of je wordt kaal, maar kaal haar bestaat niet.quote:
En Jeroen weet het toch te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt haar of je wordt kaal, maar kaal haar bestaat niet.
leeftijd is maar emotiequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet maar ze is kennelijk inmiddels meerderjarig dus veel plezier
Niet zo bezopen als die waarzegster van Harry Mens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |