Feyenoord zit opeens dichter bij de vierde ster dan wijquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:27 schreef Tjacka het volgende:
nee, ik ben ongelooflijk negatief over komend seizoen en dat seizoen er op
mijn doelstelling is om dit jaar bij de top 2 te komen dat gaat al lastig zat worden
feyenoord is ons voorbij
op alle fronten
Ik laat me ook positief verrassen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steijn wordt hoe dan ook cult, ik heb er wel zin in eigenlijk
Zelfs met Botteghin en Baco Arie achterin haalde Feyenoord punten in de CL dus dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
LOL, echt niet, eens per 20 jaar wordt Feyenoord kampioen
we zullen mooi zien hoe die laatste met 0 punten in hun groep worden in de CL![]()
Wat minder naar Arco luisteren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie echt een totale rampseizoen incoming
ala keizer uit bij Rosenborg BK
dat soort taferelen
overwinteren in de conference liek is ook leuk
Owja nice helemaal niet meer aan gedacht dat Salah-Eddine ook weer bij ons aansluit. Prima optie voor op de linksback imo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:55 schreef Houniet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CuEqW-0gXK8/
Zonde. Een ruwe diamant. Helaas fysiek niet geschikt voor het hoogste niveau.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:31 schreef Dven het volgende:
Fischer op 29-jarige leeftijd gestopt met voetballen.
Zonde, wat een schitterend ventje ( en dito voetballer) was dat voor z'n blessures.
Dat valt wel mee natuurlijk dit is gewoon marktconformquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef RipCity het volgende:
Kampioen in het verkopen van spelers voor dubbele van wat ze waard zijn. Ook knap.
is niet waar ditquote:Kogel door de kerk: Ajax en Arsenal bereiken akkoord over transfer Timber'
18:58, Vandaag Laatste update: 19:05
160
Groot nieuws: Jurriën Timber gaat de overstap naar Arsenal maken, meldt De Telegraaf. Ajax is met The Gunners tot een overeenstemming gekomen over een transfersom van 42 miljoen euro, dat via bonussen kan oplopen tot 47 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |