SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:23 schreef Tjacka het volgende:
Na Utrecht thuis een extreem makkelijk schema met alleen Feyenoord uit.
Maurice, Maurice we worden kampioen.Volgens @Tarado is steijn een topcoach dus het zal allemaal wel meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Waar heb ik dat gezegd? Of hij top is gaan we meemaken maar de kerst gaat hij wel halen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 05:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens @:tarado is steijn een topcoach dus het zal allemaal wel meevallen.
Keizer en Schreuder haalden ook allemaal de kerst.quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Of hij top is gaan we meemaken maar de kerst gaat hij wel halen hoor.
Het is dan ook een gewaagde uitspraak, even het transferwindow afwachten maar Ajax doet sowieso mee om het kampioenschap hoor, ook met Steijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Keizer en Schreuder haalden ook allemaal de kerst.
Hij kan het toch ook moeilijk slechter doen dan z'n 2 voorgangers?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steijn wordt hoe dan ook cult, ik heb er wel zin in eigenlijk
Daarom en steun van de TD, dat scheelt ook, het is alleen afwachten wat voor selectie er staat eind augustus.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook moeilijk slechter doen dan z'n 2 voorgangers?
Nouja, er moet toch een verdediger of 6 bij en dan is de troep van zijn voorganger niet eens opgeruimd. Ga er maar aan staan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook moeilijk slechter doen dan z'n 2 voorgangers?
misschien is tahirovic wel de beste speler die we ooit hebben gehad en speelt bassie een geweldig seizoenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en steun van de TD, dat scheelt ook, het is alleen afwachten wat voor selectie er staat eind augustus.
Branco van den Boomen heeft zichzelf in Frankrijk opeens wel een acceptabele motoriek aangemeten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien is tahirovic wel de beste speler die we ooit hebben gehad en speelt bassie een geweldig seizoen
ach klaassen in zijn eerste periode en donny waren ook vrij beperkte voetballers en dat werkte ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Branco van den Boomen heeft zichzelf in Frankrijk opeens wel een acceptabele motoriek aangemeten.
LOL, echt niet, eens per 20 jaar wordt Feyenoord kampioenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:27 schreef Tjacka het volgende:
nee, ik ben ongelooflijk negatief over komend seizoen en dat seizoen er op
mijn doelstelling is om dit jaar bij de top 2 te komen dat gaat al lastig zat worden
feyenoord is ons voorbij
op alle fronten
dat denk ik niet hoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
LOL, echt niet, eens per 20 jaar wordt Feyenoord kampioen
we zullen mooi zien hoe die laatste met 0 punten in hun groep worden in de CL![]()
ik zie echt een totale rampseizoen incomingquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:34 schreef Scorpie het volgende:
We moeten meedoen om plek 1 & 2 - dat is qua doelstelling hoog genoeg met deze selectie, deze trainer en een club die volkomen in puin ligt en opnieuw opgebouwd moet worden.
Feyenoord zit opeens dichter bij de vierde ster dan wijquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:27 schreef Tjacka het volgende:
nee, ik ben ongelooflijk negatief over komend seizoen en dat seizoen er op
mijn doelstelling is om dit jaar bij de top 2 te komen dat gaat al lastig zat worden
feyenoord is ons voorbij
op alle fronten
Ik laat me ook positief verrassen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steijn wordt hoe dan ook cult, ik heb er wel zin in eigenlijk
Zelfs met Botteghin en Baco Arie achterin haalde Feyenoord punten in de CL dus dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
LOL, echt niet, eens per 20 jaar wordt Feyenoord kampioen
we zullen mooi zien hoe die laatste met 0 punten in hun groep worden in de CL![]()
Wat minder naar Arco luisteren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie echt een totale rampseizoen incoming
ala keizer uit bij Rosenborg BK
dat soort taferelen
overwinteren in de conference liek is ook leuk
Owja nice helemaal niet meer aan gedacht dat Salah-Eddine ook weer bij ons aansluit. Prima optie voor op de linksback imo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:55 schreef Houniet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CuEqW-0gXK8/
Zonde. Een ruwe diamant. Helaas fysiek niet geschikt voor het hoogste niveau.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:31 schreef Dven het volgende:
Fischer op 29-jarige leeftijd gestopt met voetballen.
Zonde, wat een schitterend ventje ( en dito voetballer) was dat voor z'n blessures.
Dat valt wel mee natuurlijk dit is gewoon marktconformquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:27 schreef RipCity het volgende:
Kampioen in het verkopen van spelers voor dubbele van wat ze waard zijn. Ook knap.
is niet waar ditquote:Kogel door de kerk: Ajax en Arsenal bereiken akkoord over transfer Timber'
18:58, Vandaag Laatste update: 19:05
160
Groot nieuws: Jurrin Timber gaat de overstap naar Arsenal maken, meldt De Telegraaf. Ajax is met The Gunners tot een overeenstemming gekomen over een transfersom van 42 miljoen euro, dat via bonussen kan oplopen tot 47 miljoen euro.
Noem eens een betere die haalbaar is en met zijn talentquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijk bedrag weer voor middelmaat.
hij heeft helemaal geen talentquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Noem eens een betere die haalbaar is en met zijn talent
Zal Ajax een worst wezen of hij op de bank zit of niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen talent
hij zal waarschijnlijk een bankzitter zijn
Het is een jongen die de potentie heeft voor swerelds beste verdediger, en dan vooral bij voetballende ploegen. Arsenal wil die gok schijnbaar wel nemen. Dat hij een slecht seizoen achter de rug heeft staat natuurlijk buiten kijf, maar dat hadden ze allemaal bij Ajax.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een belachelijk bedrag weer voor middelmaat.
Talent van het jaar 2022. Allemaal gelukt zonder enig talent. Maakt het eigenlijk nog veel knapper!!quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij zit enkel hier om mensen op de kast te jagen, echt ontzettend kinderachtig. Misschien besef je dat ooit nog eens wanneer je volwassen gaat worden. Overigens verpest het ook normale discussies hier.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij zal waarschijnlijk een bankzitter zijn
Dan had die wel bij Feyenoord getekendquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Timber vind het blijkbaar wel lekker om geen kampioen te worden
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had die wel bij Feyenoord getekend
die boomerang gaat zo hard terugkomen voor de rotterdammertjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geniet er van gaat weer even duren lieverd
Ik vind dat allemaal een beetje gelul, sorry. Kan aardig voetballen maar matig verdedigen. Een beetje de ziekte die ook veel moderne backs tegenwoordig hebben. Heb hem dit jaar een stuk of 50 keer onder corners door zien gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is een jongen die de potentie heeft voor swerelds beste verdediger, en dan vooral bij voetballende ploegen. Arsenal wil die gok schijnbaar wel nemen. Dat hij een slecht seizoen achter de rug heeft staat natuurlijk buiten kijf, maar dat hadden ze allemaal bij Ajax.
Eens, het is geen top verdediger. Wel een goede voetballer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal een beetje gelul, sorry. Kan aardig voetballen maar matig verdedigen. Een beetje de ziekte die ook veel moderne backs tegenwoordig hebben. Heb hem dit jaar een stuk of 50 keer onder corners door zien gaan.
Hij kan wel goed verdedigen, vooral vooruit verdedigen, maar niet goed koppen, dus wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met hem daar, als meest rechtse van 3 cv's lijkt mij zijn beste positie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal een beetje gelul, sorry. Kan aardig voetballen maar matig verdedigen. Een beetje de ziekte die ook veel moderne backs tegenwoordig hebben. Heb hem dit jaar een stuk of 50 keer onder corners door zien gaan.
Nou kom op heb je wat gevraagdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:12 schreef manny het volgende:
Unuvar in Nederland komend seizoen. Ben benieuwd.
Gaat voor Twente spelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden voor Ajax hoor
Weegt ‘ie nog steeds 25 kilo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:12 schreef manny het volgende:
Unuvar in Nederland komend seizoen. Ben benieuwd.
En je moet hem goed gebruiken. Niet 3 minuten mee laten doen en hem alleen over de grond aanspelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is zo'n type erbij prima maar die moet dan wel van een hoger niveau zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Ik denk dat Feyenoord het verlies van kockcu beter kan opvangen dan ajax timber
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financile gedeelte over die 2 transfers
sportief denk ik dat Feyenoord een goede speler heeft gehaald met zerouki
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Gefeliciteerd met wederom een overwinning!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
die 42 miljoen van timber heeft ajax helemaal niets aan. Zal voornamelijk gebruikt worden om fianciele gaten te dichten
Per Saldo blijft Feyenoord de grote winnaar in het financile gedeelte over die 2 transfers
Wat ajax voor timber terug kan halen blijft de vraag. Ik denk dat ajax weer zwakker is geworden.
Als je alles optelt en aftrekt is Feyenoord nog steeds de grote winnaar van deze 2 transfers
Dit soort prachtige redenaties lees je alleen maar van iemand die twee eieren per dag eet. Huldequote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Eens, 30 miljoen voor Kokcu is een geweldige deal, 42 voor Timber wel een beetje volgens verwachting, Sven is waarschijnlijk akkoord gegaan omdat het een mooi getal is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Kocu 30 miljoen
Timber 42 miljoen
Duitsers accepteren alles tussen de 40-45 miljoenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, 30 miljoen voor Kokcu is een geweldige deal, 42 voor Timber wel een beetje volgens verwachting, Sven is waarschijnlijk akkoord gegaan omdat het een mooi getal is.
Ik heb vooralsnog niet het idee dat Twente erop vooruit gaat qua spelersmateriaal komend seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |