We weten nu in ieder geval wel dat de muzikale voorkeuren van Mex in het afgelopen jaar ongeveer gelijk zijn gebleven...quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pass The Dutchie mag wel wegblijven, dat is echt een kutnummer.
Die oude platen in de Single Top 100 zijn sowieso wel een bijzonder fenomeen. Sommige platen zijn niet uit de lijst te branden, en veel andere komen zomaar opnieuw binnen en blijven er dan soms ook weer maanden in staan. Als je kijkt naar (een niet uitputtende lijst van) wat er deze week behoort tot de grootste hits van dit moment:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat deze week ook echt voor de 200e week genoteerd in de Single Top 100. En nog top 20 ook.
Het houdt niet op.
Whole Wide World is imo hun lekkerste sinds Start Me Up, dus hoop sowieso diequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:29 schreef TLC het volgende:
Hoeveel nieuwe nummers van de Rolling Stones zullen we dit jaar krijgen in de Top 2000 ?![]()
Wat zien/horen mensen toch in Another Lof Love?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die oude platen in de Single Top 100 zijn sowieso wel een bijzonder fenomeen. Sommige platen zijn niet uit de lijst te branden, en veel andere komen zomaar opnieuw binnen en blijven er dan soms ook weer maanden in staan. Als je kijkt naar (een niet uitputtende lijst van) wat er deze week behoort tot de grootste hits van dit moment:
20 - Tom Odell - Another Love (201 weken)
44 - Racoon - Oceaan (80 weken)
45 - Goldband - Noodgeval (61 weken)
51 - Macklemore e.a. - Can’t Hold Us (103 weken)
58 - Coldplay - Viva La Vida (104 weken)
65 - Lewis Capaldi - Someone You Loved (158 weken)
67 - Harry Styles - As It Was (81 weken)
69 - Fleetwood Mac - Dreams (15 weken)
88 - Adele - Set Fire To The Rain (63 weken)
91 - Toto - Africa (29 weken)
Dan geeft dat waarschijnlijk een indicatie van wat voorin de gedachten zit als mensen straks gaan stemmen.
Met alle ellende in de wereld de afgelopen 10 jaar geraken de tranen uit dat nummer niet opgedroogd ofzoquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat zien/horen mensen toch in Another Lof Love?
Zo heel geweldig is dat nummer toch ook niet?
Vergeet F is for Family niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:04 schreef peaceman het volgende:
Zou deze nog kans maken? Een prominente rol in Guardians of the galaxy 3 en in een reclame en bovendien een lekker nummer:
Ik ken die serie nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vergeet F is for Family niet.
Of hebben maar 12 mensen die serie gekeken?
Dat is natuurlijk prima (en ik luister ook gewoon muziek), maar de realiteit is nu eenmaal dat een groot deel van de buitenwereld muziek via andere wegen tot zich krijgt tegenwoordig. En dat heeft invloed op lijstjes. En als je lijstjes leuk vindt (zonder enige schaamte zeg ik dat ik dat dus vind), dan heeft dat dus wel enige invloed. Ook al heb ik zelf niets van dat alles, sinds ik dit jaar X achter me heb gelaten (sociale platformpjes bedoel ik). Dan nog wil ik wel wat erover weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken en kijk geen enkele hedendaagse serie, doe niet aan pseudo hippe indoctrinerende Tik Tok's en Insta's en het interesseert me geen hol welke muziek waar voor/bij gebruikt wordt…
En dan nu is bijna het grote moment aangebroken, om 23.00 uur begin ik met het laatste uurtjequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:33 schreef TLC het volgende:
Ik ben sinds gisteren de Top 2000 aan het terugkijken / -luisteren, nu is het Eerste Kerstdag na achten en ben ik bij nummer 1891, zo zit je wel gelijk helemaal in de feestdagensfeer![]()
![]()
Ik ben een van die 12 denk ik. Top serie welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vergeet F is for Family niet.
Of hebben maar 12 mensen die serie gekeken?
Wij zitten als Bojack fans in hetzelfde Netflix algoritmequote:Op zondag 22 oktober 2023 11:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben een van die 12 denk ik. Top serie wel
Dit is bekenderquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister jaren 80 muziek (new wave) en ik kom achter de volgende ontdekking
Hierin zit een sample van
Vast al wel bekend
Ja inderdaad haha.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij zitten als Bojack fans in hetzelfde Netflix algoritme
Wat is nog meer leuk? Archer natuurlijk. Maar er is ook veel troep bij die cartoons voor volwassenen.
Serious request, PDC World Championship, NK Afstanden langebaanschaatsen..er is vast wel wat afleiding te vindenquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor net dat ik verplicht vrij moet nemen tussen 15 december en 2 januari. Wat zal ik die weken eens gaan doen?
Wat een straf.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor net dat ik verplicht vrij moet nemen tussen 15 december en 2 januari. Wat zal ik die weken eens gaan doen?
Op een kratje bier in de voortuin gaan zitten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Er schijnt een gezellig café te zijn in Hilversum ergens.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |