Strijder!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef Tussle266 het volgende:
Nummer 8999, ik heb er dus nog een kleine 800 te gaan en dan is het eindelijk afgelopen. Heb er niet echt iets aan gehad om heel die keuzelijst te luisteren, maar over een ruime week begint lijstjesseizoen! Dus de donkere dagen van de zomer waren niet zo deprimerend als normaal.
Ik vind het wel netjes dat je er ronduit voor uitkomt dat je een half jaar van je leven hebt verspeeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef Tussle266 het volgende:
Nummer 8999, ik heb er dus nog een kleine 800 te gaan en dan is het eindelijk afgelopen. Heb er niet echt iets aan gehad om heel die keuzelijst te luisteren, maar over een ruime week begint lijstjesseizoen! Dus de donkere dagen van de zomer waren niet zo deprimerend als normaal.
Heel eerlijk gezegd voelt het nu ook wel een beetje zo. Toen ik er in februari aan begon leek het echt een goed idee om ze alle 9700 een keer te luisteren en ik ben dan ook wel zo'n pipo die dan na plaat 4000 besluit dat er geen weg terug meer is. Maar de meerwaarde was wel echt heel beperkt. Er zijn wel wat goede platen waarvan ik niet wist dat ze op de keuzelijst staan, maar wat heb je daar aan als ze er toch niet in gestemd worden? En aan de andere kant heb ik wel heel veel tijd weggegooid aan het oeuvre van Geer & Goor en Hoog Martelkamer en andere pleinzangers. Maar goed, ik ben er nu wel lekker op voorbereid om ze de komende 4 maanden weer 30 keer in alle lijstjes te horen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes dat je er ronduit voor uitkomt dat je een half jaar van je leven hebt verspeeld
https://www.behavioraleco(...)e/sunk-cost-fallacy/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd voelt het nu ook wel een beetje zo. Toen ik er in februari aan begon leek het echt een goed idee om ze alle 9700 een keer te luisteren en ik ben dan ook wel zo'n pipo die dan na plaat 4000 besluit dat er geen weg terug meer is. Maar de meerwaarde was wel echt heel beperkt. Er zijn wel wat goede platen waarvan ik niet wist dat ze op de keuzelijst staan, maar wat heb je daar aan als ze er toch niet in gestemd worden? En aan de andere kant heb ik wel heel veel tijd weggegooid aan het oeuvre van Geer & Goor en Hoog Martelkamer en andere pleinzangers. Maar goed, ik ben er nu wel lekker op voorbereid om ze de komende 4 maanden weer 30 keer in alle lijstjes te horen.
Nog een persoonlijke Top 10 gemaakt in de categorie kansloos om de Top 2000 te halen maar tof dat ie in de keuzelijst is opgenomen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:45 schreef Tussle266 het volgende:
Je kan in de stemweek natuurlijk wel van alles ermee doen. Ik laat de themalijstjes wel even aan n00bie over, maar voor het jaarlijkse 'niet in de lijst, wel op de keuzelijst'-lijstje heb ik wel voldoende inspiratie, zeg maarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog een persoonlijke Top 10 gemaakt in de categorie kansloos om de Top 2000 te halen maar tof dat ie in de keuzelijst is opgenomen?
Ik ken een bepaalde iemand, die hier ook wel eens post, die heeft ze allemaal in een playlist gezet. Ik ben daar ooit aan begonnen, maar halverwege had ik wel genoeg van. Zou het nog een keer oppakken, maar ja, nu komt de top 2000 er alweer bijna aan....quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:48 schreef Cassa95 het volgende:
Ach, zo heeft iedereen zijn fratsen. Ik heb al alle nummers die ooit in de Top 2000 hebben gestaan een keer geluisterd in een jaar (gelukkig maar de helft van de keuzelijst).
Ik had ooit het idee om wellicht eens op een site als Rate Your Music ofzo de top x per jaar te luisteren, maar dat is ook weer zo'n megalomaan project dat ik er eigenlijk ook niet echt zin an heb om eraan te beginnenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:48 schreef Cassa95 het volgende:
Ach, zo heeft iedereen zijn fratsen. Ik heb al alle nummers die ooit in de Top 2000 hebben gestaan een keer geluisterd in een jaar (gelukkig maar de helft van de keuzelijst).
En ik had een paar jaar geleden het doel gezet om elke jaarlijst van de Top 40 te luisteren (zijn per jaar 200/300 nummers ongeveer). Gemiddeld doe ik er 1 per maand (kost een dag of 3 luisteren, buiten mijn normale lusiterpatronen om) en ik ben nu halverwege de jaren 80, dus nog 20 jaar te gaan tot het begin van de Top 40. Ik doe er verder ook niets mee, maar gewoon een keer leuk om je hele muzikale encyclopedie zo uit te breiden.
Ja ik heb ooit in 2020 alle 4500 nummers die er ooit in hebben gestaan geluisterd, en de parels als een Bitter Fruit of een Red Box zijn op een gegeven moment ook opquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd voelt het nu ook wel een beetje zo. Toen ik er in februari aan begon leek het echt een goed idee om ze alle 9700 een keer te luisteren en ik ben dan ook wel zo'n pipo die dan na plaat 4000 besluit dat er geen weg terug meer is. Maar de meerwaarde was wel echt heel beperkt. Er zijn wel wat goede platen waarvan ik niet wist dat ze op de keuzelijst staan, maar wat heb je daar aan als ze er toch niet in gestemd worden? En aan de andere kant heb ik wel heel veel tijd weggegooid aan het oeuvre van Geer & Goor en Hoog Martelkamer en andere pleinzangers. Maar goed, ik ben er nu wel lekker op voorbereid om ze de komende 4 maanden weer 30 keer in alle lijstjes te horen.
Is dit een verkapte roep om hulp?quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:41 schreef TLC het volgende:
Ben nu bij 1648 Save me - Queen, zelfs het terugkijken gaat erg snel
Ik betwijfel of het weer Herman wordt omdat die volgend jaar overstapt en ook niks meer voor Max mocht doen, tenzij ze niemand anders kunnen vinden en hij een tussenpaus wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:33 schreef Tussle266 het volgende:
In het kader van de tv spin-offs lijkt de anchorman niet terug te keren. Nog een keer Herman? En zo ja, wordt er dan net zo onduidelijk als vorig jaar?
1598 Ik meen t - Andre Hazesquote:Op maandag 4 september 2023 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dit een verkapte roep om hulp?
A-Go Go en en de quiz zijn wel NTS-programma’s toch? Leo en de anchorman waren ook van andere (verschillende) omroepen. Dat de quiz terugkomt gaat de lijst trouwens ook beïnvloeden.quote:Op maandag 4 september 2023 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het weer Herman wordt omdat die volgend jaar overstapt en ook niks meer voor Max mocht doen, tenzij ze niemand anders kunnen vinden en hij een tussenpaus wordt.
Ik vrees van wel ja, vreselijk nummer.quote:
Waar bevind je je nu?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:33 schreef TLC het volgende:
Ik ben sinds gisteren de Top 2000 aan het terugkijken / -luisteren, nu is het Eerste Kerstdag na achten en ben ik bij nummer 1891, zo zit je wel gelijk helemaal in de feestdagensfeer![]()
![]()
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. blehquote:
Ik bespeur toch wat jaloezie nu, bij mezelf.quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. bleh
Zojuist wel de eerste ABBA gehad, en ABBA's zijn altijd goed![]()
Oh en ik maar denken dat Leonardo echt een van de slachtoffers was van de Titanicquote:
1566 Smiths - How soon is nowquote:
Ik wilde "Tragedy?" als reactie plaatsen met de link naar Hazes, maar toen realiseerde ik me dat die veel hoger stondquote:
Vind het sentiment achter het nummer op zich wel mooi, maar inderdaad, echt een vershrekkelijk nummerquote:Op maandag 4 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja, vreselijk nummer.
awquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet dat Henny niet meespeelt op die plaat?
Zjermany, zero points.quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. bleh
Zojuist wel de eerste ABBA gehad, en ABBA's zijn altijd goed![]()
God, de Top2000-vibe bij 30 graden.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:58 schreef TLC het volgende:
Nu hoor ik Home by the sea, ik denk dat dat van Genesis
Inclusief smeltende chocolade kruidnotenquote:Op donderdag 7 september 2023 15:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
God, de Top2000-vibe bij 30 graden.![]()
Bij mijn lokale Albert Heijn lagen de kruidnoten naast de zakken houtskool. Mijn brein kan dit niet aanquote:Op donderdag 7 september 2023 15:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Inclusief smeltende chocolade kruidnoten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |