Waar bevind je je nu?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:33 schreef TLC het volgende:
Ik ben sinds gisteren de Top 2000 aan het terugkijken / -luisteren, nu is het Eerste Kerstdag na achten en ben ik bij nummer 1891, zo zit je wel gelijk helemaal in de feestdagensfeer![]()
![]()
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. blehquote:
Ik bespeur toch wat jaloezie nu, bij mezelf.quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. bleh
Zojuist wel de eerste ABBA gehad, en ABBA's zijn altijd goed![]()
Oh en ik maar denken dat Leonardo echt een van de slachtoffers was van de Titanicquote:
1566 Smiths - How soon is nowquote:
Ik wilde "Tragedy?" als reactie plaatsen met de link naar Hazes, maar toen realiseerde ik me dat die veel hoger stondquote:
Vind het sentiment achter het nummer op zich wel mooi, maar inderdaad, echt een vershrekkelijk nummerquote:Op maandag 4 september 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja, vreselijk nummer.
awquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet dat Henny niet meespeelt op die plaat?
Zjermany, zero points.quote:Op maandag 4 september 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
[..]
1571 Paul de Leeuw -Vlieg met me mee naar de regenboog.. bleh
Zojuist wel de eerste ABBA gehad, en ABBA's zijn altijd goed![]()
God, de Top2000-vibe bij 30 graden.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:58 schreef TLC het volgende:
Nu hoor ik Home by the sea, ik denk dat dat van Genesis
Inclusief smeltende chocolade kruidnotenquote:Op donderdag 7 september 2023 15:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
God, de Top2000-vibe bij 30 graden.![]()
Bij mijn lokale Albert Heijn lagen de kruidnoten naast de zakken houtskool. Mijn brein kan dit niet aanquote:Op donderdag 7 september 2023 15:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Inclusief smeltende chocolade kruidnoten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |