Higuita en punten scoren dit jaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merlier scoort een mooie overwinning maar daar heb ik geen kut aan als Higuita straks een klassement rijdt in Polen. Joepie.
Ja die reed vandaag wel matig zeg, is dit al het hele jaar zo? Sterkte met mijn oud-rennerquote:Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Higuita en punten scoren dit jaarCheck deze grap.
Dramatisch, volgens mij heeft die het in 2 of 3 rondes leuk gedaan verder alleen maar achterhoede. Gigantische miskoop.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die reed vandaag wel matig zeg, is dit al het hele jaar zo? Sterkte met mijn oud-renner
In het schema staan ronde 40 en 42 (lol)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Knijn bestaat niet meer. Zo lijkt het.
Krijg de indruk dat ie te veel stress heeft op werkquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Knijn bestaat niet meer. Zo lijkt het.
Een wk wellicht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het schema staan ronde 40 en 42 (lol)
Lijkt me wel handig om daar een oplossing voor te vinden.
WK wegrit en tijdrit dan maar als ronde 41 ja.quote:
Hier ook zoiets met Sepulveda en Devriendt.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:16 schreef Steven184 het volgende:
Ik verkoop Prades en opeens scoort hij punten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK wegrit en tijdrit dan maar als ronde 41 ja.
quote:Op maandag 23 januari 2023 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Heb het speelschema even in een spoiler gezet, is misschien iets overzichtelijker en scheelt een klik. Ik constateer dat er geen speelronde 41 is
Al besprokenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Oh das bijzonder ja. Dat moeten we nog even aanpassen dan.
Kan zijn dat ik WK TT en wegrit ben vergeten
Het zou wel handig zijn om een overzichtje te hebben van de koersen tegenstanders voor speelronde 41 en 42quote:
Ik heb Campenaerts, Bagioli, Wright, Turner, Madouas, Pithie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:54 schreef franklop het volgende:
Ik moet het van Strong, Velasco en Senechal hebben op het wk zo te zien, wat jij @:Immerdebestebob
Kan nog spannend wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Campenaerts, Bagioli, Wright, Turner, Madouas, Pithie.
Zie post 184quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Dinham voor iemand deze ronde nog winnen?
Yup, want ik heb plek 27 en niemand in de tijdritquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:franklop, een fantastische 15e plekZou dat genoeg zijn?
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.quote:
Ik heb Vine en Armirail nog voor de ITT, maar ook daar zal Pogchamp wel beter zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.
Pogi leek wel echt compleet gesloopt na afloop, maar goed ook 4 rustdagenquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb Vine en Armirail nog voor de ITT, maar ook daar zal Pogchamp wel beter zijn.
Achja.
Moet je nagaan. 32 teams. 15 renners pakken punten. Jullie hebben er al 4. Pino wint tegen nagenoeg iedereen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.
@Momo heeft er 3, inclusief Mathieuquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. 32 teams. 15 renners pakken punten. Jullie hebben er al 4. Pino wint tegen nagenoeg iedereen.
En Ganna voor de tijdrit, maar dat is compensatie dat in de voorgaande weken ze nergens te zien waren bijnaquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:momo heeft er 3, inclusief Mathieu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |