Ik heb Campenaerts, Bagioli, Wright, Turner, Madouas, Pithie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:54 schreef franklop het volgende:
Ik moet het van Strong, Velasco en Senechal hebben op het wk zo te zien, wat jij @:Immerdebestebob
Kan nog spannend wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Campenaerts, Bagioli, Wright, Turner, Madouas, Pithie.
Zie post 184quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Dinham voor iemand deze ronde nog winnen?
Yup, want ik heb plek 27 en niemand in de tijdritquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:franklop, een fantastische 15e plekZou dat genoeg zijn?
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.quote:
Ik heb Vine en Armirail nog voor de ITT, maar ook daar zal Pogchamp wel beter zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.
Pogi leek wel echt compleet gesloopt na afloop, maar goed ook 4 rustdagenquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb Vine en Armirail nog voor de ITT, maar ook daar zal Pogchamp wel beter zijn.
Achja.
Moet je nagaan. 32 teams. 15 renners pakken punten. Jullie hebben er al 4. Pino wint tegen nagenoeg iedereen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog Van Baarle op 12, al had ik zelf ook nog Tiesj. Zure loting voor Pino idd.
@Momo heeft er 3, inclusief Mathieuquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. 32 teams. 15 renners pakken punten. Jullie hebben er al 4. Pino wint tegen nagenoeg iedereen.
En Ganna voor de tijdrit, maar dat is compensatie dat in de voorgaande weken ze nergens te zien waren bijnaquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:momo heeft er 3, inclusief Mathieu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |