Weet je het nu weer wel? Dan wil ik het ook graag weten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat is zo lang geleden dat ik geen idee meer had welke koersen het over ging
Zwitserland, Slovenië, Belgium Tour, Route d'Occitanie.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weet je het nu weer wel? Dan wil ik het ook graag weten.
Jeetje, dat ik in die wedstrijden zoveel punten heb gescoord.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zwitserland, Slovenië, Belgium Tour, Route d'Occitanie.
Ben ook wel benieuwd naar de uitslagen van de NKs
ja iedereen welquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zwitserland, Slovenië, Belgium Tour, Route d'Occitanie.
Ben ook wel benieuwd naar de uitslagen van de NKs
Omdat deze uitslag te laat is verwerkt stel ik voor dat we deze ronde ongeldig verklaren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat is zo lang geleden dat ik geen idee meer had welke koersen het over ging
okquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat deze uitslag te laat is verwerkt stel ik voor dat we deze ronde ongeldig verklaren.
Mooie loting. Tegen de meeste teams waren we kansloos geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd tegen @:Rellende_Rotscholier is wel van toepassing dit jaar
Wij hebben een mooi lage score-duel @:Aguero . Ik reken op een ereplaats voor Kragh Andersen of Jack Haig in de derde week.
Jeetje zelfs mijn team scoort meer. Wij juichen intussen nog altijd voor kuchjes en rateltjes bij Matje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mooie loting. Tegen de meeste teams waren we kansloos geweest.
Misschien kan Bernal nog een keer in de vlucht oid.
Wie weet vandaag tijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:knijn1985, hoe zijn de NK's afgelopen?
Lelijk inderdaad @Immerdebestebobquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:02 schreef Felagund het volgende:
Slobeend 264 - 328 Immerdebestebob
Altijd tegen @:Slobeend
Fijn zelf weer 2 overwinningen, en ook de Tour gaat lekker.
Vooral voor de users die Shaw en Bol hebben gekocht volgens mij. Zag verder niet zo snel renners die de Tour reden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:50 schreef knijn1985 het volgende:
Tussenstand Tour.
Ik heb alleen nog niet de transfers hierin verwerkt dus kan wat afwijken?
Ik heb Ben Turner!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral voor de users die Shaw en Bol hebben gekocht volgens mij. Zag verder niet zo snel renners die de Tour reden.
Bolgod 5e op de Sjamps dus dat zijn wel lekkere punten ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral voor de users die Shaw en Bol hebben gekocht volgens mij. Zag verder niet zo snel renners die de Tour reden.
Moet nog wat inhalen op het werk en dan gaan we er eens aan beginnenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:54 schreef hhh38 het volgende:
Is het al gelukt met het doorvoeren van de transfers in de teams? @:knijn1985
Altijd tegen mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:50 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig heb ik MAL niet kunnen kopen tijdens de transferperiode.Of geldt die boete van 3 punten niet omdat dit oud nieuws is?
Kan je bij de uitslagen ook de wedstrijden zetten? Zeker nu het zo lang geleden is, gedoe om dan elke keer op te zoeken wat het ook al weer was.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit was de Tour in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je bij de uitslagen ook de wedstrijden zetten? Zeker nu het zo lang geleden is, gedoe om dan elke keer op te zoeken wat het ook al weer was.
Ja bedankt, ik had het nu ook al zelf opgezocht.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was de Tour in ieder geval.
Waar doe ik het voorquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik had het nu ook al zelf opgezocht.
Bedankt voor de tussenstand, volgens mij klopt het aantal tegendoelpunten niet helemaal? Nauwelijks meer dan de laatste tussenstand terwijl ik alleen al in de tour meer dan 800 punten tegen had.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:45 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Frans zat even op de camping.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Koploper @:mani89 gesloopt. En niet zo'n klein beetje ook
Zat foutje in formule in de terugronde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt voor de tussenstand, volgens mij klopt het aantal tegendoelpunten niet helemaal? Nauwelijks meer dan de laatste tussenstand terwijl ik alleen al in de tour meer dan 800 punten tegen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |