Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Die zien we terug in de geschiedenis boeken als 1 van de slechtste F1 coureurs aller tijden.
Ik mis destruction championship winner Mick Schumacherquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.
Dit slaat echt nergens op, Stroll is standaard al jaren 25th percentile ongeveer. Zeker niet de slechtste, maar tegelijkertijd het merendeel van de grid beter dan hem.quote:
na die race in Monza had Nyck voor Williams kunnen tekenen. maar hij hoopte dat Alpha Tauri een betere auto zou afleveren en dat hij met goede resultaten daar een heel klein kansje had ooit de tweede Rbr stoel te kunnen krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:54 schreef vosss het volgende:
Toch snap ik het niet zo goed. Het is echt geen pannenkoek en hij kan echt serieus een potje sturen.
Geen idee waarom het er maar niet uit lijkt te komen. Zonde.
Auto is natuurlijk niet je-van-het en zomaar kans dat hij daardoor teveel aan het pushen is. Zou het anders ook niet weten idd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:54 schreef vosss het volgende:
Toch snap ik het niet zo goed. Het is echt geen pannenkoek en hij kan echt serieus een potje sturen.
Geen idee waarom het er maar niet uit lijkt te komen. Zonde.
Die druk zie je wel meer bij beginnende rijders. Zelfs met meer ervaring kan het een probleem worden, zoals bij Gasly en Albon naast Verstappen of Riciardo in een auto die hem niet ligt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Auto is natuurlijk niet je-van-het en zomaar kans dat hij daardoor teveel aan het pushen is. Zou het anders ook niet weten idd.
Een coureur die een race gewonnen heeft ja?quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Meh.. Yuji Ide, Nikita Mazepin, Enrique Bernoldi, Tarso Marques, Scott Speed, Pastor Maldonado.. Er zijn heel wat slechtere.
Dat die brokkenpiloot dat geflikt heeft maakt het alleen maar grappiger.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een coureur die een race gewonnen heeft ja?
Dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Die zien we terug in de geschiedenis boeken als 1 van de slechtste F1 coureurs aller tijden.
Ricciardo die door Norris aan flarden werd gereden Perez vervangenquote:
Nyckie is geestelijk ook al uitgecheckt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:42 schreef Rnie het volgende:
Nou, dat is dus klaar https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
SATquote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Nick er uit, Perez naar AT, Albon naar RB.
Nee Ricciardo heeft zijn tijd gehad in de F1quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
SAT
Lawson, Palou
Ricciardo weer bij RBR.
https://www.nu.nl/formule(...)owieso-niet-in.html]quote:De Vries reed ook niet vlekkeloos, erkende hij. "In de laatste bocht verremde ik me en verloor ik veel tijd.
https://www.nu.nl/formule-1/6266450/de-vries-teleurgesteld-omdat-hij-door-spins-geen-banden-meer-had-in-kwalificatie.htmlquote:De Friese coureur kon zijn twintigste tijd verklaren. "In mijn laatste poging maakte ik een fout in bocht 1, waardoor ik twee tienden verloor. Anders had ik iets meer in de mix gezeten.
quote:"Ik ben teleurgesteld over onze kwalificatie", zei de 28-jarige De Vries in de paddock van Circuit de Barcelona-Catalunya. "Het ging heel het weekend best goed, maar door mijn twee spins bij het uitkomen van bocht 11 ben ik te snel door mijn banden heengegaan.
Tis een Friesquote:Op maandag 10 juli 2023 13:37 schreef Vlinder het volgende:
Spreek je het nou uit als Nick of als Niek?
Dat hij laatste werd kwam omdat hij Tsunoda niet mocht inhalenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:41 schreef Eagles89 het volgende:
Hij werd afgelopen weekend wederom laatste…ongelofelijk hij is wel echt de teleurstelling van dit seizoen voor mij hoor. Wat zou die nu spijt hebben dat die niet voor Williams heeft getekend destijds! Hij zei dat die na Monza ook voor Williams kon tekenen, nou dan had ik het wel geweten, Marko is veel genadelozer voor nieuwe coureurs dan bij Williams/Merc.
En nu wilt niemand hem meer…
Wel pech dat die ook totaal geen extra’s brengt zoals Tsunoda met Honda destijds, die crashte elk weekend wel een auto in zijn debuut jaar maar ze konden niet echt makkelijk van hem af zoals ze wel kunnen met een de Vries, en Tsunoda rijdt nu redelijk zn rondjes.
Nog altijd de enige bron? Allard Kalff...?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:21 schreef Kale het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)de-vries-weggestuurd
Daniel Ricciardo vervangt Nederlander bij zusterteam Red Bull
Harde ingreep bij AlphaTauri: Nyck de Vries weggestuurd
https://nl.motorsport.com(...)klaarstaan/10494693/quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog altijd de enige bron? Allard Kalff...?
World Fame voor hem - op dit moment?
Zelf wacht ik liever een officile persconferentie af.
En Ricciardo in een rijderszitje verwacht(te) ik ook niet - dit seizoen.
Maar wie weet hoe het loopt.
Erik van de T meldt het nu ook, maar Kalff die het meldt zal wel betekenen dat die het direct van Nyck's familie heeft gehoord.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog altijd de enige bron? Allard Kalff...?
World Fame voor hem - op dit moment?
Zelf wacht ik liever een officile persconferentie af.
En Ricciardo in een rijderszitje verwacht(te) ik ook niet - dit seizoen.
Maar wie weet hoe het loopt.
ja - die had ik zelf ook al in beeld. (ik ga uiteraard ook zelf op zoekquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)klaarstaan/10494693/
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
"Het nieuws van De Vries' vertrek bij AlphaTauri werd bevestigd door de vader van Nyck aan persbureau ANP."
https://www.ad.nl/formule(...)alphatauri~aec9946a/
Bij dezenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gooi m effe naar het andere topic. << bij dezen
[kopie van F1 Algemeen-topic, had per ongeluk daar geplaatst]quote:gvandergarde
Never expected it to be over so quickly for Nyck. If you look back at it, the amount of time he was given to get used to the car and the progress he made (slowly but surely) it's - in my opinion - been too soon. As for Nyck, this hurts like a m*#%{f^]er. I remember when my career ended so quickly, I couldn't watch a single meter of racing. That's understandable, but let's not forget this guy is quick as hell, has proven himself in a lot of categories and has a bright future in motorsport ahead of him. It might be too soon to focus on that, but important to keep in mind. Cheer up and you can be proud of yourself buddy.
Je mocht Nyck niet zo graag?quote:
Het is aan Yuki om dat te voorkomenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:46 schreef quo_ het volgende:
Nyck wordt nu geslachtofferd om via een omweg Perez onder druk te zetten.
Als hij dat niet wordt is hij na dit seizoen wegquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is aan Yuki om dat te voorkomen
Trouwens, wat heeft het voor zin om Perez onder druk te zetten? Wordt hij daar sneller van?
Dat idee heb ik ook ja, keiharde wereld maar met Nyck hoeven we geen medelijden te hebben denk ik, zit er warmpjes bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:46 schreef quo_ het volgende:
Nyck wordt nu geslachtofferd om via een omweg Perez onder druk te zetten.
Of niet...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is denk ik de enige manier waarop AT nog echt punten kan pakken.
Officieel: AlphaTauri vervangt Nyck de Vries per direct door Daniel Ricciardoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:03 schreef -XOR- het volgende:
Vervanger zal wel een andere rookie worden. Lawson eventueel.
Nee, ik vermoedde dat ze nu een rookie de kans wilden geven. Ricciardo in AT gaat niet goed aflopen voor of RIC of TSU. Waarom zouden ze RIC in een AT willen hebben?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Officieel: AlphaTauri vervangt Nyck de Vries per direct door Daniel Ricciardo
De kogel is nu definitief door de kerk: Nyck de Vries moet vertrekken bij AlphaTauri. De Italiaanse renstal maakt bekend dat de samenwerking met de Nederlander na tien races ten einde komt. Zijn vervanger is Daniel Ricciardo, die zodoende na tien jaar terugkeert bij het team.
https://nl.motorsport.com/f1/news/alphatauri-bevestigt-nyck-de-vries-eruit-daniel-ricciardo-terug-oude-nest/10494723/
Of bedoel je: wie Ricciardo gaat vervangen later?
Druk opvoeren bij Perez en kijken of Ricciardo nog goed genoeg is om volgend seizoen Perez te vervangen, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde dat ze nu een rookie de kans wilden geven. Ricciardo in AT gaat niet goed aflopen voor of RIC of TSU. Waarom zouden ze RIC in een AT willen hebben?
Wilde gooi:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde dat ze nu een rookie de kans wilden geven. Ricciardo in AT gaat niet goed aflopen voor of RIC of TSU. Waarom zouden ze RIC in een AT willen hebben?
Alleen weet iedereen al dat RIC niet goed genoeg meer is. Als TUS nu verliest van RIC staat hij voor lul en wanneer het omgekeerde gebeurt staat RIC voor lul.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Druk opvoeren bij Perez en kijken of Ricciardo nog goed genoeg is om volgend seizoen Perez te vervangen, denk ik.
En dan mag volgend seizoen een junior in de AT stappen.
Vorig jaar reed ie iedereen de moeder in de LMP2, dat was mooi om te zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Fer het volgende:
Nyck heeft een mooie kans gehad op zijn 28e, terwijl hij eigenlijk al was afgeserveerd als F1 coureur.
Getest en en licht bevonden, jammer maar helaas. Gelukkig voor hem nog zat kansen, zou mij niks verbazen als we hem weer terugzien in een hypercar.
O zeker !quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Of niet...ben wel benieuwd hoe Ricciardo in een vreemde wagen het ervan af brengt
![]()
Paar cm groter dan de andere coureurs van AT ook nog![]()
Eerst zien, dan geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |