Morri gaat voor de Grande Gala bestellen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
Wel saai deze opdracht masr wel een dag zonder dat kleine aandachtsorgel.
Dadelijk iedereen slapen terwijl Morri de loods poetst de badkamer schoonmaakt de afwas doet en iets te eten in elkaar flanst.😉😅
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk iedereen slapen terwijl Morri de loods poetst de badkamer schoonmaakt de afwas doet en iets te eten in elkaar flanst.😉😅
Dat laatste lijkt mij onmogelijk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
Is het voer op?quote:
Kan ik me prima in vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:53 schreef spapaars het volgende:
Voor vandaag 2 goedbedoelde wensjes
1 Een flinke windvlaag in de schuur
2 Meteen na de geldtoekenning de mededeling dat het verdiende bedrag niet voor 15 maar voor 14 inwoners is Want 1 van jullie gaat vandaag naar huis
En koken haat ze.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, Moraima en iets doen voor de groep is er nooit geweest toch?
Zou ook raar zijn gezien het feit dat er met de keuzes van het ´spelletje´ van Eunice door Bep werd gezegd dat het vals zou zijn als je iemand beloofd op hem of haar te stemmen en dat dan opeens niet doet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
las juist op fb dat tiano niet op ima gaat stemmen maar op janet, bep die gaat wel voor ima al zou ze haar stem beloofd hebben aan janet , volgens janet , bep zegt dat dit niet waar is ze gunt het janet maar stemt niet op haar
Goedbedoeld?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:53 schreef spapaars het volgende:
Voor vandaag 2 goedbedoelde wensjes
1 Een flinke windvlaag in de schuur
2 Meteen na de geldtoekenning de mededeling dat het verdiende bedrag niet voor 15 maar voor 14 inwoners is Want 1 van jullie gaat vandaag naar huis
En zuigt de botjes.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kookt graag kip , dan puzzelt ze al de heft op bij klaarmaken
Lijkt mij zó smerig om vlees te koken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kookt graag kip , dan puzzelt ze al de heft op bij klaarmaken
Ik heb het haar echt horen zeggen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat best wel vreemd is voor een Surinaamse vrouw. Die staan vaak hele dagen in de keuken.
Camera´s.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie helemaal geen Oempaloempa als controle.
Hadden ze plat op de grond moeten gaan liggen om in de gaten te houden dat het houtwerk de grond niet raakt.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie helemaal geen Oempaloempa als controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |