quote:Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk horen we dat niet 'gesetteld' te noemen maar 'verder'.
Of "gestagneerd".quote:Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk horen we dat niet 'gesetteld' te noemen maar 'verder'.
uitgecheckt. ook goed.quote:
Settle for less.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Zo klinkt settelen wel een beetje alsof je het er maar mee doet![]()
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Zo klinkt settelen wel een beetje alsof je het er maar mee doet![]()
Zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.
Er is geen "wij" vrijgezellen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.
Denk je zo slecht over ons?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
jaja, zodra wij het niet kunnen horen..quote:
Moeten we ff een meet plannen zodat ik het tegen iedereen kan zeggen?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, zodra wij het niet kunnen horen..
meeten is engquote:Op maandag 3 juli 2023 10:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moeten we ff een meet plannen zodat ik het tegen iedereen kan zeggen?
Hmm, ja, er zit niets anders op.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet je me maar op mn woord geloven.
Dan is het awkward?quote:
Ik zal de laatste zijn die dit zat ontkennen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Er is geen "wij" vrijgezellen.
Ik ben een uniek sneeuwvlokje.
nee rete gezellig, ik heb oprecht slechts 1 1 op 1 meet gehad die ongemakkelijk was. De groepsmeets waren altijd leuk.quote:
nou ja, als het niet klikt is een 1op1 meet natuurlijk al snel awkwardquote:Op maandag 3 juli 2023 11:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
nee rete gezellig, ik heb oprecht slechts 1 1 op 1 meet gehad die ongemakkelijk was. De groepsmeets waren altijd leuk.
Heb een paar hele leuke gehad onder andere met Rex was echt gezellie maar ook wel wat ongemakkelijke sferen jaquote:Op maandag 3 juli 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als het niet klikt is een 1op1 meet natuurlijk al snel awkward
Daarom vreetmeets, kan je je altijd nog op het eten storten.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, als het niet klikt is een 1op1 meet natuurlijk al snel awkward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |