Neuh die heb ik al jaren, mis je niks aan.quote:
Wederzijdsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef aeque het volgende:
Zo, heb ik nog wat gemist?
[..]
Jou niet in iedergeval.
Ik ben nog niet aan het settelen. Al duurt het niet heel lang meerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Thuis op mijn zolderkamer. Maar ja slechte wifi
Maar ik hoorde dat jullie allemaal aan het settelen zijn dus ben ik uit mijn fokpensioen gekomen om die balans weer terug te brengen.
Shit ik weet niet meer wat de bloos smiley is.quote:
Zo mag ik het horen.quote:
Jij was toch al gesetteld?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het settelen. Al duurt het niet heel lang meer
Ik ben niet gesetteld, ik heb nu een LAT-relatie. Richting 2025/26 gaan we samen naar een huis kijken/zoekenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit ik weet niet meer wat de bloos smiley is.
[..]
Zo mag ik het horen.
[..]
Jij was toch al gesetteld?
Alleen zijn kan soms ook prettig zijn.quote:
Ah ik dacht dat daar destijds al sprake van was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet gesetteld, ik heb nu een LAT-relatie. Richting 2025/26 gaan we samen naar een huis kijken/zoeken
Nee, hebben we pas begin dit jaar beslotenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat daar destijds al sprake van was.
Mentaal allang gesetteld lees ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet gesetteld, ik heb nu een LAT-relatie. Richting 2025/26 gaan we samen naar een huis kijken/zoeken
Lees wat je wilt lezenquote:
Okquote:Op zondag 2 juli 2023 14:34 schreef aeque het volgende:
Jullie moeten wel stoppen met zoveel posten hoor. Valt bijna niet bij te houden hier.
Mij wel!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef aeque het volgende:
Zo, heb ik nog wat gemist?
[..]
Jou niet in iedergeval.
Dat is jouw meningquote:
Eigenlijk horen we dat niet 'gesetteld' te noemen maar 'verder'.quote:
Omdat jij het bentquote:
Hoezo dat? Gesetteld kan ook zijn dat je gewoon op zichzelf bent ofn LAT en daar tevreden mee bentquote:Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk horen we dat niet 'gesetteld' te noemen maar 'verder'.
quote:Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of "gestagneerd".quote:Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
uitgecheckt. ook goed.quote:
Settle for less.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Zo klinkt settelen wel een beetje alsof je het er maar mee doet![]()
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Zo klinkt settelen wel een beetje alsof je het er maar mee doet![]()
Zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.
Er is geen "wij" vrijgezellen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat doen wij vrijgezellen dan ook graag omdat ‘jullie’ niet vrijgezellen zeggen dat wij de kliekjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |