Oh wow, die is mooi geworden.quote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nog even zin maken om hem op te spannen
[ afbeelding ]
Wat een werk! Mooi gewordenquote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je! Een jaartje over gedaan, maar ook afgewisseld in projecten, zou ook in een half jaar gekund hebbenquote:
mooi geworden, CotS, lekkere zoete kleurtjes zo bij elkaar! Succes met opspannen. Met deze temperaturen duurt het drogen vast niet zo lang. (en hoera, tijd voor een nieuw project!quote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ongeblokt een prachtdekenquote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op donderdag 7 september 2023 14:12 schreef trui het volgende:
[..]
mooi geworden, CotS, lekkere zoete kleurtjes zo bij elkaar! Succes met opspannen. Met deze temperaturen duurt het drogen vast niet zo lang. (en hoera, tijd voor een nieuw project!).
quote:Op donderdag 7 september 2023 15:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zelfs ongeblokt een prachtdeken
quote:
Mooi childquote:Op donderdag 7 september 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Hahahaha ja, bij elke toer. Anders is het niet leuk meer met dit projectquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef Serinde het volgende:
Prachtig! Heb je alle draadjes tijdens het haken al weggewerkt? (Dat houdt mij tegen een kleurrijke deken te maken)
Petje af, je mag trots zijn op dit project!quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Hahahaha ja, bij elke toer. Anders is het niet leuk meer met dit project
Misschien vind je het leuk om hier ook mee te doen, zijn wat kleinere projectenquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:46 schreef Serinde het volgende:
De komende tijd werk ik niet en wil ik me (o.a.) op een haakproject storten. Ik heb nog de deken van Ariadne at Home liggen maar door die kleurrijke foto’s en die CAL die hier onlangs gedeeld werd twijfel ik of ik niet ook nog een ander project wil starten (CotS, jouw schuld denk ik?![]()
)
Deze week is het me nog even te warm om een deken te starten. Dan kan ik mijn besluit ook nog even uitstellen
Sorry!quote:Op vrijdag 8 september 2023 09:46 schreef Serinde het volgende:
De komende tijd werk ik niet en wil ik me (o.a.) op een haakproject storten. Ik heb nog de deken van Ariadne at Home liggen maar door die kleurrijke foto’s en die CAL die hier onlangs gedeeld werd twijfel ik of ik niet ook nog een ander project wil starten (CotS, jouw schuld denk ik?![]()
)
Deze week is het me nog even te warm om een deken te starten. Dan kan ik mijn besluit ook nog even uitstellen
Oh! Die deken die ik aan het haken ben (en bijna af is) is mozaiek in the round. Dan heb je ook niet dat je iedere toer weer moet aan- en afhechten. Alleen als bij kleurwissels en als je bol op is natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:23 schreef trui het volgende:
Veel plezier, Serinde! Is mozaiek haken iets wat je aanspreekt? Ik zag gisteren dit patroon voorbij komen, was wel geïntrigeerd door de gebruikte techniek (waardoor je niet steeds met een nieuw draadje hoeft te beginnen en dus ook niet honderden draadjes hoeft weg te werken, terwijl het toch overlay-mozaiek is).
En anders is die prachtige landscape shawl van Martin Up North misschien ook een aardig idee? (kun je natuurlijk ook een rechthoek van maken ipv een driehoek).
Oja en 't toppunt van een kleurig project zou ook wel de fiesta deken kunnen zijn. Een vriendin van me is daar nu mee bezig, ziet er heel aanstekelijk uit.
ja, weet ik, dat is ook een handige optie! (maar ik wil meestal geen vierkante deken.)quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh! Die deken die ik aan het haken ben (en bijna af is) is mozaiek in the round. Dan heb je ook niet dat je iedere toer weer moet aan- en afhechten. Alleen als bij kleurwissels en als je bol op is natuurlijk
Mooie kleurenquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:22 schreef essnhills het volgende:
Ik kan ook weer even vooruit.
Vanmorgen op de vrijmarkt bij mijn ouders gescoord.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In die ene tas zitten 17 rolletjes katoen. Alles samen ¤10,-
top, welke?quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier bezig met een nieuwe deken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |