Jawel hoor....leuke TTquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, was niet de laatste denk ik .... verander TT maar.
Ik mag Bern ook wel ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:18 schreef Thorelf het volgende:
10x liever bern, maar dan zonder sas....dan Zoe
true al vind ik Zoe een soort van triest komischquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:21 schreef engine het volgende:
Ik luister wel maar dit groepje is toch wat minder boeiend om te volgen.
Ja okay dat snap ik welquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true al vind ik Zoe een soort van triest komisch
Moriama maakt ook nooit echt problemen met anderen. Soms is ze even fel maar dat was het dan ook. Ze is ook vaak lief naar anderen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:34 schreef Thorelf het volgende:
Echt ik snap niet dat morrie zo popie is....wat voegt zij toe......ja imi is stil,maar doet wel aan alles mee
Morrie is al een week af. Het blijkt dat ze 1 pruik heeft en 5 gezichtenquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:34 schreef Thorelf het volgende:
Echt ik snap niet dat morrie zo popie is....wat voegt zij toe......ja imi is stil,maar doet wel aan alles mee
nee mirthe had ook harder tegen eunice kunnen zijn dan had die uitbarsting geen 10k hoeven zijn... vond ik vrij overdreven net zoals die van Zoe...en dan die ander de schuld geven .... nee het het is jou reactie .....quote:Op woensdag 28 juni 2023 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Moriama maakt ook nooit echt problemen met anderen. Soms is ze even fel maar dat was het dan ook. Ze is ook vaak lief naar anderen.
Hoe Moriama Mirthe bijvoorbeeld steunde na het incident met Eunice. Dat soort dingen zijn ook belangrijk.
Iedereen kan van alles zijn maar niet iedereen is zoals ze kunnen zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 02:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee mirthe had ook harder tegen eunice kunnen zijn dan had die uitbarsting geen 10k hoeven zijn... vond ik vrij overdreven net zoals die van Zoe...en dan die ander de schuld geven .... nee het het is jou reactie .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |