Prima weer om met hekken te gaan gooien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
DB - Top eerste speeldag. Lekker zomeravondpotje.
Hoi. Ga je de OP ook even aanpassen. Dat Cambuur, FC Groningen en FC Emmen alle drie weer terug zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:10 schreef Zipportal het volgende:
FC Groningen mag de tweede wedstrijd op een maandag 20:00 tegen Jong Utrecht.
KKDED.
Dat laat ik aan iemand anders over.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoi. Ga je de OP ook even aanpassen. Dat Cambuur, FC Groningen en FC Emmen alle drie weer terug zijn.
En starten tegen Ajax 2. Dan weet je wel zeker dat je KKD speelt..quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:10 schreef Zipportal het volgende:
KKDED.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:10 schreef Zipportal het volgende:
KKDED.
TOP Oss heeft nu Ruud Brood, toch DE promotie-expert in de eerste divisie na Alex Pastoor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima weer om met hekken te gaan gooien.
En Frans K๖rver en Fritz Korbach.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TOP Oss heeft nu Ruud Brood, toch DE promotie-expert in de eerste divisie na Alex Pastoor.
Schakelkanaal is puur genot.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:13 schreef Zipportal het volgende:
Zoals het nu lijkt alleen Cambuur - Emmen live. De rest is schakelkanaal. Slappe hap.
Beetje zoals PEC en Heracles dit jaar, was toch ook niet spannend. Denk dat Groningen ook wel het meest kapitaalkrachtig is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:27 schreef borrepus het volgende:
Op basis waarvan denk jij dat? Een spits met een goed seizoen in Schotland?
FC Groningen en NAC Breda.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:09 schreef borrepus het volgende:
Nog even snel voor de eerste speelronde, wie denken we dat er er bij de eerste twee gaan eindigen? Een dan ook waarom?
Ondanks mijn scepsis en gebrek aan daadwerkelijke kennis van fc Groningen denk ik wel dat zij zich gezien het budget wel mee moeten doen. Al hadden ze vorige jaar naar het schijnt het 7e budget en zijn ze ook gedegradeerd, niets is onmogelijk in Groningen.
Verder lijkt het bijna bij elke "kanshebber" wel een bende binnen de club of zijn de zaakjes niet op orde. Ik heb dus de stiekeme hoop dat mijn clubje nac hiervan kan profiteren. Voor het eerst lijkt het rustig en de selectie redelijk op orde. Moet nog wel wat bij maar zou best wel eens goed kunnen komen.
Volgens mij geen Eredivisie meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:18 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan Leo Driessen er nog zitten? Nu hoor je hem echt letterlijk overal.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij geen Eredivisie meer.
FC Emmen houdt hier van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco speelt nog met Legoblokjes.
Easy toy voor de gleuf .quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco speelt nog met Legoblokjes.
Allemaal vanwege 1 goed gemikte aanstekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stop toch met deze staak-act. Dit gebeurt nergens anders, alleen in Nederland.
Dit gebeurt ook niet in De Kuip.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stop toch met deze staak-act. Dit gebeurt nergens anders, alleen in Nederland.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allemaal vanwege 1 goed gemikte aansteker Feyenoord
Ruben van Bommel heeft alles maar dan ook alles te danken aan de kunstgrasmat!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:11 schreef borrepus het volgende:
Een dat is natuurlijk in eens gebeurd, vorige seizoen nog niets mis met het veld
Gewoon ค20 op een 1 gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1X op FC Emmen, gratis geld!!!!!!!!!!!
Lekker maat, gratis Durum D๖nerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon ค20 op een 1 gedaan.
Achja, Leoquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
Heeft de commentator bij Telstar gezopen ofzo?
Je vraagt je af hoe ze aan dat werk komen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leo Driessen, Leo Oldenburger, Teun de Boer... wat een armoe eigenlijk qua commentatoren.
Sinds hij zijn afscheid aankondigde lijkt die lulhannes wel elke dag bij een wedstrijd te zitten….quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Leo heeft het niet gezien.
Goh
Heel mooi voor al die tokkies. Hopelijk is de Excelsior wedstrijd een langdurige vloek.quote:
Zou ik ook doen, ff bier halen tochquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een banaantje, zonder mayo. @:van_poppel
Omdat KNVB-autisten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:49 schreef Wertha het volgende:
Waarom dat gezeik voor een beetje 'vreugdebier'. Man man man.
Speelt die arier Blokzijl niet meer? Die vond ik nog wel positief opvallen vorig seizoenquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ag ag Groningen.
Altijd lastig Jong Utrecht. Heracles en Zwolle hadden ook een beter KKD team als ik die namen zo eens vergelijk. Half jeugdelftal bij Groningen.
Nop wissel, veel bekende namen ook wissel. Snap er weinig van. Zaadje Suslov kan ook op dit niveau niet uitblinken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt die arier Blokzijl niet meer? Die vond ik nog wel positief opvallen vorig seizoen
heeft Groningen gescoord dan @Lovelyquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch nog iets te juichen voor @:Paul
Je hebt het nu over clubs met 40+ jaar eredivisie en doet alsof het TOP Oss is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het gaat een puinhoop worden dit jaarStraks promoveren Roda en NAC off all places
Vooral NAC is bestuurlijk wel een teringzooi. ADO en NAC zou ik echt niet verwachten in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over clubs met 40+ jaar eredivisie en doet alsof het TOP Oss is.
Roda ook niet, die zijn toevallig leuk begonnen maar gaan dit natuurlijk niet een heel seizoen volhouden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral NAC is bestuurlijk wel een teringzooi. ADO en NAC zou ik echt niet verwachten in ieder geval.
Ik verwacht Groningen, daarna Cambuur en Willem II, daarna Emmen en De Graafschap, en daarna ADO, NAC, FC Eindhoven, Roda en MVV. De rest is kansloos uiteraard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Roda ook niet, die zijn toevallig leuk begonnen maar gaan dit natuurlijk niet een heel seizoen volhouden.
De rest bestaande uit, wat, 6 teams? Den Bosch, Telstar, Helmond, Dordrecht, TOP en VVV?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht Groningen, daarna Cambuur en Willem II, daarna Emmen en De Graafschap, en daarna ADO, NAC, FC Eindhoven, Roda en MVV. De rest is kansloos uiteraard.
Niet echt op de hoogte zie ik al, juist voor het eerst wat rustiger op bestuurlijk niveau (op een enkele rancuneuze opmerking van Pierre naquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral NAC is bestuurlijk wel een teringzooi. ADO en NAC zou ik echt niet verwachten in ieder geval.
Niet echt op de hoogte zie ik al, juist voor het eerst wat rustiger op bestuurlijk niveau (op een enkele rancuneuze opmerking van Pierre naquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel meer verrassingen mvv heeft 1 goed seizoen gedraaid, willen 2 is volgens mij zeker dan vorige seizoen, de Graafschap heeft zich aardig verstrekt maar maakt ze niet direct top kkd....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest bestaande uit, wat, 6 teams? Den Bosch, Telstar, Helmond, Dordrecht, TOP en VVV?
Verbaast me vooral dat VVV daartussen staat
Dit, ja. Bestuurlijk is NAC Breda nu juist ok้.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:07 schreef borrepus het volgende:
[..]
Niet echt op de hoogte zie ik al, juist voor het eerst wat rustiger op bestuurlijk niveau (op een enkele rancuneuze opmerking van Pierre na).
Hebben het schema ook wel mee de eerste weken, tot eind september eigenlijk alleen NAC en De Graafschap uit als echt lastig. Hoewel die 3-0 bij ADO op zich wel netjes was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Roda JC gaat dit natuurlijk niet volhouden, maar play-offs halen zou al een prima prestatie zijn na het ellendige vorige jaar.
Ze hebben natuurlijk ook wel een jasje uitgedaan door de financi๋le problemen. Sterkhouders als Van der Gouw, Braken en Venema moesten bijvoorbeeld verkocht worden om nog wat tonnetjes binnen te halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest bestaande uit, wat, 6 teams? Den Bosch, Telstar, Helmond, Dordrecht, TOP en VVV?
Verbaast me vooral dat VVV daartussen staat
Dit lijkt me wel de laatste kans voorlopig, juist daaromquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk ook wel een jasje uitgedaan door de financi๋le problemen. Van der Gouw en Venema moesten bijvoorbeeld verkocht worden om nog wat tonnetjes binnen te halen.
Maar de huidige basis zou nog wel goed genoeg moeten zijn voor het linkerrtije. Probleem is alleen dat er op de bank bijna alleen maar jeugd zit.
Ja klopt, zou goed kunnen dat het na dit seizoen alleen maar minder wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel de laatste kans voorlopig, juist daarom
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Kevin van Veen kan er he-le-maal niets van.
Pure aids die kunstvelden. Tenminste ik neem aan dat het om kunstgras gaat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veld van MVV kan echt niet. Wat een grove zwarte baggerbende
Daar moeten heel goede verdedigers rondlopen, want volgens de Telegraaf lopen de nieuwe aankopen allemaal toptalenten in de weg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weten we ook weer dat er bij Jong Ajax geen goeie verdedigers rondlopen
Is Valentijn daar echt positief over?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar moeten heel goede verdedigers rondlopen, want volgens de Telegraaf lopen de nieuwe aankopen allemaal toptalenten in de weg.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Valentijn er ook maar ้้n kan opnoemen. Pure stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Valentijn daar echt positief over?
Het zijn zware tijden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het valt mij op dat @:DombohetOlifantje1 sinds de achterstand van Emmen ineens uit dit topic is verdwenen.
Desley'd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het valt mij op dat @:DombohetOlifantje1 sinds de achterstand van Emmen ineens uit dit topic is verdwenen.
Alleen bij de O15quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan die eigenlijk een beetje ballen?
Heeft ook O beentjes, klein beetje maar.quote:Op maandag 4 september 2023 17:57 schreef SOG het volgende:
[ twitter ]
Weekend verdediger bij willem 2, doordeweeks kebabdieet. Tering die gast is viesdik zeg.
Ja, maar wordt niet uitgezonden, toch?quote:
Gelijk bij Eindhoven en Groningen wat vrij normaal is en gewonnen van Dordt. Kennelijk is dat ook al niet genoeg meer, even los van deze wedstrijd tegen NAC waarbij het bestuur zichzelf misschien ook eens in de spiegel moet aankijken.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk, nog even half uur laten uitspelen en dan ontslaan. Gezellige club.
Gisteren verloren van FC Den Bosch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Maar dat is cult he , lekker zuupen in de kroeg, in de nek zeiken en daarna lekker meedoen aan duistere zaakjesquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat is cult he , lekker zuupen in de kroeg, in de nek zeiken en daarna lekker meedoen aan duistere zaakjes
Stukske Braobanste gemoedelijkheid.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooie chaos altijd bij die clubjes in Tilburg en Breda.
Hetzelfde toch met die coach van Willem II die ontslagen werd na gelijke spelen uit bij Eindhoven en Groningen (waar je gewoon gelijk kunt spelen) en een overwinning thuis tegen Dordt. Ja oke, verloren van NAC maar ook dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘De tweede seizoenshelft was uitstekend, maar we zagen die lijn niet doorgetrokken worden’.
En dat na 7 uit 5. Met 10 uit 5 hadden ze mee bovenaan gestaan.. Win je dus met 1-4 in Tilburg en verlies je na een mega aantrekkelijke pot van Roda JC. Kortom: daar speelt achter de schermen dus meer.
En Den Bosch na Jan en Jan Hein Schouten..quote:Op woensdag 13 september 2023 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die clubbestuurders maken er echt een gigantische puinhoop van elke keer, zowel in Tilburg als in Breda.
Topshow!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het duurde gewoon 50 minuten voordat dit keer de eerste wedstrijd gestaakt werd.
edit: ennnnn #2 gestaakt![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)ig-gevoeld~ae7eb21b/quote:Op woensdag 13 september 2023 14:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘De tweede seizoenshelft was uitstekend, maar we zagen die lijn niet doorgetrokken worden’.
En dat na 7 uit 5. Met 10 uit 5 hadden ze mee bovenaan gestaan.. Win je dus met 1-4 in Tilburg en verlies je na een mega aantrekkelijke pot van Roda JC. Kortom: daar speelt achter de schermen dus meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |