Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Doe wat met mijn feedback aub yvonne
quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar het is kut, hard en zwaar, echt.
Yvonne ruined saved the dayquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is nota bene van '23
Ik geloof dat ik even de hand in eigen boezem mag steken hoor.
Ik heb zonder met jullie te overleggen elders gezegd dat we in sneltreinvaart door onze BNWmods raken, het is niet echt zo enorm lollig hier lang mod te zijn.
Ik heb daarbij geopperd dat w we POL en NWS zaken niet meer zomaar over de muur bij BNW zouden moeten kiepen. Of andere rommel uit andere fora.
Ik mis de sfeer, ik mis de topics waar believers en non believers gewoon om elkaar konden lachen, zonder elkaars hoofd af te bijten.
Fact is, we hebben tegenwoordig een BNW base en een heel stel .......... vul op de puntjes ff in wat ik zou willen zeggen.
En die 2 kunnen niet meer bij elkaar.
Ik ben niet voor sluiten, ik ben helemaal niet voor een merge en ik ben ook al tegen wéér een apart subforum waar dezelfde userbase inzit.
Ik wil een BNW waar iedereen zélf eens nadenkt wat wél en niet kan, dat is niet veel gevraagd, dat kun je zelf heel goed bedenken met z'n allen en houd gewoon rekening met wet en regelgeving.
Maar god in de hemel er is zoveel meer dan politiek en nws.
Komop, waar is ons eigen BNW?
Heb ik liever dat @Danny zich daarmee bemoeitquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Yvonne ruined saved the day![]()
Iig blij dat het vrije woord voorlopig nog beschermt blijft hier op FOK!
Wel benieuwd hoe het dan zit met dat DSA geleuter waar mee geschermd werd.
Het is "on hold"enquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
Jammerlijk genoeg zie ik dat het topic van lylt gesloten is. Er waren paar goede post waar ik nog even op in wou haken
Gaat het topic weer open of kunnen we hier verder?
quote:Magoe, Kunnnen jullie iig even lief zijn?
Ik kan pas de 22 bij de pijnpoli en andere mods hebben ook even wat meer privéruimte nodig
Ik ga niet voor NWS spreken maar in POL veranderd er hoegenaamd niets qua moderatie. Ik verwacht geen rampspoed.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit wordt rampzalig voor NWS en POL.
Daar geloof ik niks van. Daar zitten prima mods. En wat daar staat kan prima, dubbel, hier lopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit wordt rampzalig voor NWS en POL.
Lig jij daar wakker van dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:25 schreef Loverboii het volgende:
je mag gewoon niet in bnw posten anders word je niet serieus genomen op de rest van het forum
quote:
Zeker wel! Uiterst serieus zelfs. Hier that is. En heel vaak komen er ook users van NWS hier posten. Zekere als er overlap is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:25 schreef Loverboii het volgende:
je mag gewoon niet in bnw posten anders word je niet serieus genomen op de rest van het forum
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dat momenteel zeer goed loopt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
En heel vaak komen er ook users van NWS hier posten. Zekere als er overlap is.
Klopt. Mee eensquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dat momenteel zeer goed loopt.
Het zijn dan ook niet de habitués
Dat is ook leuk om te horenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet de habitués
quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
En heel vaak komen er ook users van NWS hier posten.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:40 schreef UncleScorp het volgende:
Natuurlijk mag je hier posten. Daar is BNW juist voor. Mainstream is er al genoeg en de onderwerpen die hier ter sprake komen mogen er ook zijn. Daar IS BNW ( en TRU) juist voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:25 schreef Loverboii het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |