Ik ga deze zinloze discussie niet nog een keer aan. En je kan de vermoorde onschuld spelen maar dat werkt niet. Heb eerder al een aantal posts van je weggehaald uit het topic omdat je echt geen constructiefs iets te melden had.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kwam hier omdat ik het oprecht een interessante constatering vond dat het al zeven maanden grijs zou zijn. Bleek alleen niet waar. Ik heb daarna vier, vijf keer geprobeerd te achterhalen wat ze nou eigenlijk verder bedoelt met al die vage tweet/videodumps. Hoogtepunt van haar reacties toch wel deze
[..]
Is dat wat je bedoelde met 'TS maakt het topic'?
Dus omdat je eerder een paar posts heb weggehaald moest je die van gister ook weghalen? Vroeg niet voor niets of je die kon sturen want daar was weinig mis mee. Je roept vervolgens op in FB verder te gaan en dat sla je meteen dood met 'geen zin in deze zinloze discussie'.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga deze zinloze discussie niet nog een keer aan. En je kan de vermoorde onschuld spelen maar dat werkt niet. Heb eerder al een aantal posts van je weggehaald uit het topic omdat je echt geen constructiefs iets te melden had.
Past het dan niet beter in POL of NWS? Ken je actualiteiten niet die je wil benoemen, heb het ook allemaal niet veel gevolgd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef -jos- het volgende:
Kan dit topic heropend worden gezien de actualiteiten?
BNW / Wilders, een gefinancierd zionist?
Of moet ik zelf een nieuw deel openen...
Reuze interessante topic en relevanter dan ooitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Past het dan niet beter in POL of NWS? Ken je actualiteiten niet die je wil benoemen, heb het ook allemaal niet veel gevolgd.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef -jos- het volgende:
Kan dit topic heropend worden gezien de actualiteiten?
BNW / Wilders, een gefinancierd zionist?
Of moet ik zelf een nieuw deel openen...
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Past het dan niet beter in POL of NWS? Ken je actualiteiten niet die je wil benoemen, heb het ook allemaal niet veel gevolgd.
Ik weet het echt niet of het een goed idee is. Ik laat het over aan @Straatcommando. en @sp3cquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Reuze interessante topic en relevanter dan ooit
Gooi hem gewoon open oude reus
Sorry voor mijn late reactie ouwe baas, post heb ik verwijderd omdat we hier geen mensen een ander geslacht aanpraten dan die ze zijn. En zeker niet zonder bewijs.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:52 schreef koosbasterd het volgende:
was jij denk, loveyoushorttime? @:loveyoulongtime
Wat klopt er niet aan denk je? waarom verwijder je m'n post?
quote:Op zondag 7 juli 2024 22:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
no problem man
[..]
Slaat nergens op he, waarom mag ik niet zeggen wat ik vind? zal even lekker worden. Het is mijn mening en weet het zeker.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[..]
Bewijs jij dan dat hij een vrouw is. Omdat ie een jurk draagt? of men neemt het aan want ze zeggen het allemaal?
Even voor de goede orde. Het ging om onderstaande post.
...
July 3 - Are You Ready for President Michael Robinson?
[ link | afbeelding ]
https://www.rt.com/news/6(...)-trump-us-elections/
....
en hij heeft z'n pik nog, de meesten omgebouwde (uiteindelijk slachtoffers, want dat zijn ze), zijn van onderen geholpen, maar weet dat niet zekerPrima dat jij dit zeker weet, daar wil ik ook geen discussie over voeren Koos. Maar we kunnen en willen niet toestaan dat er claims gedaan worden die in dit soort gevallen niet bewezen zijn. Dit heeft ook te maken met de personen zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moest eens weten.Jill Biden is een kerel, Greta Thunberg is een kereltje,Shakira is een kerel, Taylor Swift is gewoon een vent. En wat denk je van zzzelensky..dat is een frau, haha, je gelooft het niet.
Mijn menig en mag dat zeggen, wil je bewijs hebben? ik kan je een linkje sturen, maar dat mag je dan maar weer geloven/aannemen of niet he.Lach met een schone bips
Ik maak geen claims,wie heeft het daarover?quote:Op zondag 7 juli 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima dat jij dit zeker weet, daar wil ik ook geen discussie over voeren Koos. Maar we kunnen en willen niet toestaan dat er claims gedaan worden die in dit soort gevallen niet bewezen zijn. Dit heeft ook te maken met de personen zelf.
Prima, maar doe dat dan ook binnen de richtlijnen Koos. Je kunt gewoon claims als dit niet maken. En daarmee is voor mij de kous ook af wat dit onderwerp aangaat.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:10 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik maak geen claims,wie heeft het daarover?
Je denkt dat Michael Robinson dit leest? ik zeg het ook in zijn gezicht hoor. Laat hem maar komen dan.
Kom op loveyoulongtime, je kunt ook overdrijven he. Dit is bnw, de wereld achter de façade enzo
We zijn aan het onderzoeken,wijzer worden, de simulatie proberen te doorzien, anders ik wel
Prima. Ik plaats later een filmpje in friendly babblelbox.Misschien straks en anders dinsdag of woensdagquote:Op zondag 7 juli 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima, maar doe dat dan ook binnen de richtlijnen Koos. Je kunt gewoon claims als dit niet maken. En daarmee is voor mij de kous ook af wat dit onderwerp aangaat.
En ook dat is dan weer dikke primaquote:Op zondag 7 juli 2024 23:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Prima. Ik plaats later een filmpje in friendly babblelbox.Misschien straks en anders dinsdag of woensdag
Gaat over zzzelenski. De vrouw (insider)die dit uitlegt is echt interessant, ze is al een paar keer bedreigd door freemasons te stoppen, omdat ze wel erg dichtbij komt. Dat deed ze ook een tijd maar plaatst nu soms weer filmpjes
Niet echt verenigbaar met de huidige trends en tijdsgeest.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie ouwe baas, post heb ik verwijderd omdat we hier geen mensen een ander geslacht aanpraten dan die ze zijn. En zeker niet zonder bewijs.
Ik ben wel geïnteresseerd, altijd leuk tijdverdrijfquote:Op zondag 7 juli 2024 23:24 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Prima. Ik plaats later een filmpje in friendly babblelbox.Misschien straks en anders dinsdag of woensdag
Gaat over zzzelenski. De vrouw (insider)die dit uitlegt is echt interessant, ze is al een paar keer bedreigd door freemasons te stoppen, omdat ze wel erg dichtbij komt. Dat deed ze ook een tijd maar plaatste laatst weer een filmpje.
Stuurde je de link maar is verwijderd. Kijk naar topic: friendly babbelbox, in stickyquote:Op maandag 8 juli 2024 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd, altijd leuk tijdverdrijf
Stuur anders maar een PM
Die is nota bene van '23quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:41 schreef UncleScorp het volgende:
Deze topic titel krijgt ineens een nare nasmaak
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuu * spookgeluiden*quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:11 schreef DeMolay het volgende:
Komt er een beter BNW of is het van boven gestuurd ?
Doe wat met mijn feedback aub yvonnequote:Op donderdag 18 juli 2024 23:20 schreef yvonne het volgende:
Nou, dus , alles is mijn schuld, het liep niet top. We gaan onze wonden likken en we komen terug met een beter voorstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |