Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lolquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reuters.com/b(...)er&utm_medium=Social
Goh...
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @KingRoland ?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lol
Gewoon dinsdagmiddag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Ach, nog twee posts hier op donderdag. En dan morgen weer om 7:00 uur. FOK! leeft.quote:
Een augurkje was waarschijnlijk ook wel genoeg geweest om pielemuis te bedekken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Welterusten.quote:
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was gezellig hier gisteravond zo te lezen.
Ha ha. Eén van m'n favorieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door welke vraag of opmerking werd hij kwaad dan?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?
[ twitter ]
Ik ben de laatste tijd helemaal van de satékroketquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die staat ter illustratie met haar hoofd in de Van Dale bij gestoord.
Overigens kroket for the win.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat "Dank je wel mevrouw." En *zucht*quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Uitsmijter, ui, paprika, champignon.quote:
Trusten.quote:
Ja, hing kotsend boven m'n wasbak. Laters.quote:
Te moddervet zijn om te werken, gesteund worden door de overheid met een uitkering en een scootmobiel en dan toch op een doordeweekse dag gaan janken dat het allemaal kut is.quote:
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te moddervet zijn om te werken, gesteund worden door de overheid met een uitkering en een scootmobiel en dan toch op een doordeweekse dag gaan janken dat het allemaal kut is.
Haha, mensen die stemmen op GroenLinksquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.
Alleen tegen klimaatdrammersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent er trouwens wel erg druk mee als mensen vliegen, @:scrummie . Ben jij niet eigenlijk ook een klimaatdrammer?
Dus omdat anderen irritant drammen mag ik het ook doen (lol)quote:
Jeetje, wat een gelul.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus omdat anderen irritant drammen mag ik het ook doen (lol)
Verder zie ik mij nergens irritant klimaatdrammen (sowieso iets wat ik niet echt doe) dus ik snap je punt niet echt. Tenzij je gewoon vermoeiend wil doen. Ga dan vooral zo door
Is gewoon volkomen legaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Ben nu bij Marconiplein @:caland @:gurneyisbestoke
Zit nu in de metro A naar binnenhof en stap uit op blaak. Ik ga naar de markthal met vrienden.quote:
Hoezo? Staan er dan mensen klaar die je bekogelen met stenen ofzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Beurs is echt pure aids als je daar moet uitstappen
Wat toevallig. Ik ben ook op Blaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit nu in de metro A naar binnenhof en stap uit op blaak. Ik ga naar de markthal met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |