Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lolquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reuters.com/b(...)er&utm_medium=Social
Goh...
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @KingRoland ?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lol

Gewoon dinsdagmiddag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Ach, nog twee posts hier op donderdag. En dan morgen weer om 7:00 uur. FOK! leeft.quote:
Een augurkje was waarschijnlijk ook wel genoeg geweest om pielemuis te bedekken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Welterusten.quote:
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was gezellig hier gisteravond zo te lezen.
Ha ha. Eén van m'n favorieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door welke vraag of opmerking werd hij kwaad dan?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?
[ twitter ]
Ik ben de laatste tijd helemaal van de satékroketquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die staat ter illustratie met haar hoofd in de Van Dale bij gestoord.
Overigens kroket for the win.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat "Dank je wel mevrouw." En *zucht*quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |