abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:47:29 #271
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210116453
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja heel slecht. Ze krijgt dan ook niet voor niks deze reacties:
[..]
Je mist mijn punt
[..]

_O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_210116456
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Rob Messteekpijn
Bestaat die vent ook nog? Kan me nog herinneren dat hij als een soort van LinkedIn messias onthaald werd, maar zijn berichten na verloop van tijd steeds zuurder van toon werden :')
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:49:14 #273
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210117142
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_210117372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:49 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook zo'n verhaaltje dat eens in de zoveel tijd wordt gepost. Telkens door een ander maar altijd een dierenarts. Soms ook in het Engels.

Ja, de aarde kent wijze kinderen...
graag verwijderen
pi_210117480
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:41 schreef Poolbal het volgende:

[..]
En dan standaard de mannen die gewoon op ze geilen met een "dank voor het inspirerend verhaal. Ik herken veel van je verhaal en wil graag een keer neu- sparren."
En dan allemaal erna in de "inbox" sliden. :)
pi_210122671
quote:
. Ik ga echt niet zovaak uploaden hoor, daar zit niemand op te wachten!" 👎🏼

Ik hoor het mensen vaak zeggen…

Dit is iets dat wij onszelf vertellen.

Hoe vaker je dit tegen jezelf zegt, hoe meer je erin gaat geloven.

Hoe meer je erin gaat geloven, hoe meer de mensen om jou heen dit ook gaan geloven.

Het idee dat mensen dus niet op jouw content zit te wachten is een belief die je kan tegenhouden op het moment dat jij wilt groeien 📈

Dus voordat je de volgende keer twijfelt om iets te plaatsen, stel jezelf dan de volgende vraag:

Is het echt zo dat niemand daarop zit te wachten of is dat jouw overtuiging?
Zelf deed ik dit in het begin ook.

Ondertussen upload ik elke dag op Instagram en heb ik een following van 83K+

Ga dus vooral plaatsen wat en wanneer je wilt 😉

Sophia Meijer👩🏼💻

Wie ben ik?

Ik help meer dan 350 particulieren en bedrijven om online geld te verdienen met video-content op TikTok en Instagram.

Laten we connecten!
Reactie:
quote:
Post dan iets waar mensen wel op zitten te wachten.
_O_
Vakman pur sang
pi_210122690
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Post dan iets waar mensen wel op zitten te wachten.
De tegenbeweging is op gang (8>
pi_210123834
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja heel slecht. Ze krijgt dan ook niet voor niks deze reacties:
[..]
Je mist mijn punt
[..]

Zo he! Mep mep mep mep en dat zal haar leren, de financieel expert.
Corporate translator
pi_210134738
Deze vind ik wel de meest bijzondere tot nu toe.
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

quote:
. 𝐁𝐢𝐧𝐧𝐞𝐧 𝟏𝟎 𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐫𝐢𝐣𝐝 𝐢𝐤 𝐞𝐞𝐧 𝐁𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐲!

Deze uitspraak deed ik pas in mijn vriendinnengroep.

En hier werd door een paar “vriendinnen” enorm hard om gelachen.

Toen ik vroeg waarom, zeiden ze dat dit niet mogelijk is en ik lekker verder moest dromen.

Je moet je NIET omringen met mensen die je klein houden.

Wie klein blijft denken, zal ook klein ontvangen.

Soms is het wel teleurstellend dat mensen in je omgeving niet in je geloven, en je dan belachelijk wordt gemaakt.

Maar hierdoor kom je er ook wel snel achter wie je echte vriendinnen zijn.

Je echte vriendinnen zijn namelijk wel trots op jou en willen je zien winnen!

Een Bentley rijden is een doel van mij en ik zal er alles aan doen om dit doel te behalen.

Regelmatig visualiseer ik dit ook voor mezelf en zie ik het al helemaal voor me.

Maar met alleen visualiseren kom je er natuurlijk niet!

Je zal er keihard voor moeten werken en opofferingen voor moeten maken.

Maar de eerste stap begint bij geloven in jezelf. 🧠🙏🏼

#mindset #visualisatie #vriendinnen #bentley #succes #vrouwelijkeondernemer #ambitie
Vakman pur sang
pi_210139030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]

Wat een drama weer…
Een vrouwelijke ondernemer is kennelijk iets anders dan een mannelijke want mevrouw MOET er een # van maken :')
« Ik kan alles en wie niet in mij gelooft is stom » :')
Succes met je pauperbak, ze lijkt wel een onzekere #mannelijkeondernemer
pi_210139511
quote:
[..]

Bla bla bla bla ik ben zielig want mensen lachen mij uit. Meestal is dat materialisme maar van tijdelijke aart.
Corporate translator
  donderdag 3 augustus 2023 @ 07:30:14 #282
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210140591
quote:
[..]

Onlyfans account en binnen een jaar rijd ze een Bentley als ze vieze dingetjes doet :')

#maleprivilege #glassceiling #genderpaygap
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_210140672
quote:
[..]

Tja, wat rijdt ze nu? Ze post een foto waar ze naast een Bentley staat, maar helemaal niks over wat ze nu doet of gepresteerd. heeft. Aandachtszoeker. Logisch dat ze werd uitgelachen. Zou ik ook doen als iemand in mijn vriendengroep dat zou zeggen zonder noemenswaardige prestaties.
pi_210140839
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:47 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)316984843735040-fabk

De prijzen van Bali gaan vergelijken met die in Nederland. :')
Dat noemt zich financial expert, die meid is nog te dom ok te schijten
pi_210141700
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop

Kijk mij eens druk zijn, oh wat heb ik een volle agenda en toch maar al die ballen in de lucht houden!
En natuurlijk afsluiten met een foto dat ik ondanks alles er zo gelukkig en verzorgd uit zie

quote:
Niet alles is wat het lijkt.

Mijn dag zag er gisteren bijvoorbeeld zo uit:

06:00 – wekker
07:00 – dochter wegbrengen, hond uitlaten etc.
08:30 – racen naar kantoor
09:00 – de eerste telefonische besprekingen staan klaar
11:00 – adviesgesprek met een nieuwe cliënt
13:00 – zaken doornemen met mijn advocaat-stagiaire Robin, strategie bepaling zittingen
16:00 – Kennismaking met een externe adviseur voor een zaak in X…
17:00 – Voorbereiding 10 dagen termijn

Na een werkdag race ik naar huis om mijn dochter op te halen, te koken en in de avond werk ik de openstaande to do’s van die dag verder af.

Wat zie je online? Een leuke foto van mij en mijn hond op Instagram én een terugblik naar het teamuitje van vorige week.

Wat er écht gebeurt op een werkdag leg ik niet vast, niet omdat ik dit onderdeel van mijn leven niet wil laten zien, maar omdat ik hier simpelweg geen tijd voor heb.

Het leven van een ondernemer gaat niet altijd over rozen. Het is hard werken, zwoegen, doorpakken én vooral niet opgeven. Dus zie jij een mooi plaatje online van een ondernemer die een mooie klus heeft, lekker aan het reizen is of een nieuwe auto heeft aangeschaft? Vergeet dan niet dat daar (vaak) héél wat aan vooraf gaat.

Laat je dus vooral niet gek maken!

#ondernemen #advocatuur #advocaat
٩๏̯͡๏)۶
pi_210142119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:12 schreef Ronald het volgende:

Kijk mij eens druk zijn, oh wat heb ik een volle agenda en toch maar al die ballen in de lucht houden!
En natuurlijk afsluiten met een foto dat ik ondanks alles er zo gelukkig en verzorgd uit zie
[..]

Ja oké maar haar verhaal snijdt wel hout tov van de Bentley Queens.
Vakman pur sang
  donderdag 3 augustus 2023 @ 11:13:10 #287
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210142307
quote:
[..]

:r Dacht dat die hype nu wel weer een beetje voorbij was...
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 3 augustus 2023 @ 11:24:02 #288
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210142439
quote:
Wat er écht gebeurt op een werkdag leg ik niet vast, niet omdat ik dit onderdeel van mijn leven niet wil laten zien, maar omdat ik hier simpelweg geen tijd voor heb.
Niet? Waarom type je het dan en leg je het vast?

|:(
pi_210142677
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja oké maar haar verhaal snijdt wel hout tov van de Bentley Queens.
ik vind het typische Linkedin aanstellerij
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 3 augustus 2023 @ 18:18:35 #290
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_210147239
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:12 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon een 8-urige werkdag die ze beschrijft? Dat ze 2,5 uur nodig heeft om wakker te worden en haar enkele kind weg te brengen lijkt me een punt voor verbetering als ze meer tijd over wil hebben ;(
pi_210147563
quote:
Onlangs vroeg mijn zoontje (net 7 jaar);"Papa, wat doe jij voor werk?".
"ik praat met mensen die het moeilijk hebben omdat ze zijn gevlucht, uit een land waar oorlog is"
"oh ben je dan een dokter?"
"nee ik ben geen dokter, zoals een huisarts"
"maar dan ben je een soort praatdokter, zoiets?"

Voor hem ben ik een 'praatdokter'.

Ik vertel hem niet dat ik deze week, door een Afghaanse man, gevraagd ben om te komen eten. Toen ik hem net leerde kennen zei hij niet veel, hij zat voor mij en glimlachte, alles ging goed zei hij.
Hij bedankte, voor het gesprek überhaupt begonnen was, voor de tijd die ik voor hem nam.
Na de 'standaard' vragen over vluchtroute, gezinssituatie kwam naar voren dat hij amper sliep, hij nachtmerries had en overdag dacht dat hij nog steeds gevaar liep. 'Ze' zouden hem wel krijgen, zoals de Taliban tegen hem had gezegd. Hij is geslagen, geschopt en urenlang opgehangen aan een touw. Als hij in Afghanistan was gebleven had hij het niet overleefd zegt hij.
Zijn gezin, vrouw en 4 kinderen, zitten ondergedoken en hun identiteitsbewijzen zijn afgepakt door 'ze'.
'S nachts blijft hij wakker, want anders komen de dromen weer...overdag is hij op zijn hoede en vertrouwd niemand. Hij schrikt van elke hard of onverwacht geluid.
Ik vraag hoe hij dit vol houdt...
"Voor mijn vrouw en kinderen, ik ben niet zo belangrijk" zegt hij.

M.b.v. medicatie hersteld zijn slaappatroon en we bouwen de medicatie geleidelijk weer af, na verloop van tijd. Het opschrijven van zijn hele verhaal helpt hem, het helpt om niet maar alles te hoeven onthouden. Want als je het 'vergeet' dan is het niet gebeurd.
Hij heeft weer energie, kan een grapje maken, hij bouwt weer wat contacten op.
We zien elkaar over 1 week weer, halverwege de week komt hij onaangekondigd bij mij langs.
Hij heeft een tijdelijke verblijfsvergunning gekregen en heeft een afspraak voor het krijgen van een BSN.
Ik heb hem nog niet zó blij gezien, het leek wel een ander persoon.
Hij nodigde mij uit om te komen eten, als zijn gezin in Nederland is.
Nogmaals bedankt hij mij en verontschuldigd zich voor de tijd die ik voor hem genomen heb.
Ik weet dat dit een cultureel aspect is en ik bedank hem dat ik een tijd mee mocht kijken in zijn leven en heb kunnen helpen waar nodig.

Het opschrijven van zijn verhaal hebben we (ik) gebundeld tot een soort boekwerk.
Dit is het naslagwerk voor hem, uit zijn hoofd, op papier. Het is zíjn getuigenverklaring.

Soms is het moeilijk, soms is het zwaar om verhalen gedetailleerd te horen. Het maakt mij soms boos, ik wordt er verdrietig van maar vaak wordt ik er ook blij van.

Ik trek de deur dicht, om 17 uur, morgen weer een dag en ik ga elke dag met plezier weer naar mijn werk als 'praatdokter'.

Deze mensen, en die zijn gelukkig in een grote meerderheid, eten niet 'de hele dag appeltaart' (quote dhr. G. Wilders), pikken onze banen niet in, zitten niet achter onze dochters aan en zij geen 'gelukszoekers'.

Ze waren er anders niet meer geweest...
https://www.linkedin.com/(...)7088222432083234816/

Blablabla wat een deugverhaal met een politieke steek naar "dhr. G. Wilders". :')
Corporate translator
  donderdag 3 augustus 2023 @ 21:47:08 #292
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_210150527
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:43 schreef HSG het volgende:
pikken onze banen niet in
Hier wel even smakelijk om gelachen :D
pi_210150712
Waarom schrijven mensen überhaupt dit soort troep op internet, dergelijke "levensgebeurtenissen"... Wat wil je daarmee bereiken? Puur aandacht/aanzien? Zo zielig :')
pi_210151693
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 21:59 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom schrijven mensen überhaupt dit soort troep op internet, dergelijke "levensgebeurtenissen"... Wat wil je daarmee bereiken? Puur aandacht/aanzien? Zo zielig :')
Precies wat je zegt. Voor de aandacht en de likes.
Corporate translator
pi_210157374
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 12:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
En dan allemaal erna in de "inbox" sliden. :)
Wordt dat eigenlijk gewaardeerd wanneer je dat zeer direct zegt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210158749
quote:

[..]

Blablabla wat een deugverhaal met een politieke steek naar "dhr. G. Wilders". :')
Ik wilde even de profiel foto checken, maar die is verborgen en het is ook nog een vrouw. Mag ze nog blij zijn dat ze niet in Afghanistan zit, dan was het wel klaar met haar baantje als 'praatdokter'.
٩๏̯͡๏)۶
pi_210159220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:04 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ik wilde even de profiel foto checken, maar die is verborgen en het is ook nog een vrouw. Mag ze nog blij zijn dat ze niet in Afghanistan zit, dan was het wel klaar met haar baantje als 'praatdokter'.
Veel deugers hebben makkelijk te praten in ons veilige kikkerlandje. Ik ben benieuwd hoe snel ze van mening veranderd als ze een half jaartje in Afghanistan zou wonen.

quote:
En daar ging ik, met mijn zakjes Lego-blokjes en een opdracht die bij iedereen een glimlach op het gezicht gaf: "Maak een eendje." Deze keer was het anders dan anders, want niet één, niet tien, maar een volle zaal met maar liefst 100 mensen nam deel aan het experiment.

Mijn verwachtingen waren hooggespannen - zou ik eendjes zien die als twee druppels water op elkaar leken? Terwijl ik de zaal rondkeek, begon het spektakel. Iedere deelnemer dook in zijn zakje met zes gele en rode Lego-blokjes, vastbesloten om een eendje tot leven te brengen. Zouden echt alle eendjes uniek zijn? In de praktijk kan het toch anders zijn!

Twee eendjes, ja, slechts TWEE van hen waren identiek. De rest? Oh, de rest vertoonde een verscheidenheid aan creativiteit. Geen enkel eendje was hetzelfde, elk had zijn eigen charme en karakter. Het was alsof de Lean-filosofie tot leven kwam in kleine plastic bouwstenen.

Maar hier komt iets interessants naar voren. Terwijl ik de unieke eendjes bewonderde, realiseerde ik me dat het ook mogelijk is om identieke eendjes te creëren zonder specifieke opdracht. Door het standaardiseren van een bouwtekening en het exact voorschrijven van de blokjes die gebruikt moesten worden, zou het mogelijk zijn om meerdere identieke eendjes te maken. Echter, juist door de vrijheid te geven en geen strikte standaardisatie toe te passen, ontstonden er eindeloos veel variaties.

Dit experiment weerspiegelde de essentie van Lean: het streven naar voortdurende verbetering, innovatie en het omarmen van de menselijke factor in elk proces. Het liet zien dat, ondanks hetzelfde startpunt - zes eenvoudige bouwstenen - ieder van ons een unieke benadering heeft om een doel te bereiken.

Ik ben nu razend benieuwd naar jullie inzichten! Hoe zien jullie dit experiment? Welke lessen kunnen we hieruit halen? Ik geloof dat we van elkaar kunnen leren en groeien.

Graag breid ik mijn netwerk op LinkedIn verder uit. Voel je vrij om mij te volgen of stuur me een connectieverzoek.

P.S. En het is wel echt een gave foto. Wordt tijd om het experiment te doen met 200 eendjes!

#lean #management #eendjes #veranderen #standaardisatie #TPS

https://nl.linkedin.com/p(...)126838382059520-JTHA

Ach wat leuk. Een manager die met LEGO heeft gespeeld.
Corporate translator
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:50:58 #298
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_210159447
quote:

[..]

Ze hadden ook met de Taliban mee kunnen werken. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:52:28 #299
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_210159461
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:34 schreef HSG het volgende:

[..]

[..]
https://nl.linkedin.com/p(...)126838382059520-JTHA

Ach wat leuk. Een manager die met LEGO heeft gespeeld.
Wat een idioot.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_210159573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ze hadden ook met de Taliban mee kunnen werken. :P
Ja maar dat durft ze dan weer niet ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wat een idioot.
Nogal ja.
Corporate translator