SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan terug naar het Communisme.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:01 schreef trein2000 het volgende: [ twitter ] De geruchtenmolen draait iig op volle toeren
Ben jij Freek Jansen?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Dit is eigenlijk mijn scriptiebegeleider een maandje terug. kreeg ook een hoop gezeik ermee
deep fake Poetinquote:
Wat het ook is wat hij te zeggen heeft, elk woord ervan is gelogen.quote:
eigenlijk nietquote:
Iedereen die even met z'n ogen knipperde ja.quote:
Zijn hangpop uit Wit-Rusland gaat het morgen nog dunnetjes overdoen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:18 schreef quirina het volgende:
Dus elke keer dat Putin wat gaat zeggen moeten we de broek volpoepen van angst.
Ja maar hij heeft wel kernwapens h.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:18 schreef xpompompomx het volgende:
Natte scheet van iemand die er niet al te best meer voor staat.
Beter dan 30 minuten wachten op Trump die zelf een deur opent.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:17 schreef Simmertje het volgende:
Zoveelste keer dat dit met veel bombarie wordt aangekondigd en vervolgens wordt er helemaal niets gezegd.
Iedereen heeft kernwapens.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel kernwapens h.
En dat is geen bluf.
ziet er naar uit dat Prigo in Belarussia gewoon doorgaatquote:
Als die nog werkenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel kernwapens h.
En dat is geen bluf.
Neejoh.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nog ff en we krijgen oorlog rusland tegen wit rusland
quote:21:16
Majority of Wagner are patriots of Russia - Putin
The Russian president says "the overwhelming majority" of the Wagner company are patriots of Russia.
"By turning back they avoided further bloodshed," Putin adds.
quote:21:18
Putin says he will keep Belarus promise
Putin thanks commanders and soldiers of Wagner who avoided bloodshed.
He says he promises to those from Wagner who want to go to Belarus that he will keep his promise.
.quote:21:20
Mutiny would have been suppressed - Putin
In his address, Putin also says all necessary decisions to neutralise threat were taken at the very beginning.
The mutiny would have been suppressed anyway and organisers realised their actions were criminal, he adds
https://www.bbc.com/news/live/world-europe-66006142quote:21:23
Putin praises unity of Russian society
Putin's address has now finished - it wasn't long, and it was a recorded video address.
But here is a little more from his message - he thanked Belarus' leader Alexander Lukashenko for his efforts to resolve the situation peacefully, but he said it was society's unity that played the decisive role.
Dat lijkt mij aannemelijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh.
Prigo nog wat gaat straks richting Kiev vanuit Belarus, met zijn leger. Denk ik.
En dat is dan de darwin award van het jaar, na dat Titan gebeuren (wat op zich een prestatie is)quote:Op maandag 26 juni 2023 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Prigo gaat sws omgelegd worden. Oke stel hij gaat naar Belarus, wie zegt dat Putin him niks gaat aandoen? Lukashenko? hahahha
nee Putin will Prigo DOOD , die mag niet meer meedoenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh.
Prigo nog wat gaat straks richting Kiev vanuit Belarus, met zijn leger. Denk ik.
Trump mwoaquote:Op maandag 26 juni 2023 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit was nog verwarrender dan een speech van Trump of Biden.
Echt h.quote:
#werkenbijdenosquote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nos meldt nog:
'Poetin komt vanavond met verklaringen'
Russische media melden dat president Poetin vanavond een aantal belangrijke verklaringen aflegt, "die beslissend zijn voor de toekomst van het land" .
Die zitten nu waarschijnlijk ook te puzzelen hoe ze daar nog op terug kunnen komen.
Stond bij reuters ook dacht ikquote:
Ik denk dat in zo'n plofkop heeft omdat er heel veel opgekropte woede inzitquote:Op maandag 26 juni 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wel heerlijk om te zien dat ie zich echt moest inhouden, zo kwaad en wanhopig is ie..
Zijn ze een keer snel, is het weer niet goed.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nos meldt nog:
'Poetin komt vanavond met verklaringen'
Russische media melden dat president Poetin vanavond een aantal belangrijke verklaringen aflegt, "die beslissend zijn voor de toekomst van het land" .
Die zitten nu waarschijnlijk ook te puzzelen hoe ze daar nog op terug kunnen komen.
quote:With all this hype I'm now expecting Putin to announce he's selling an exclusive set of NFT trading cards`
Eerder uit de bochtquote:Op maandag 26 juni 2023 21:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Erkend leugenaar Peskov weer in de bocht hoor.
Dit was enkel maar een fragment uit de slechte film die je gekluisterd achter je pc/laptop/telefoon houdt.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Was dit 'de toespraak' of is dit op het laatste moment ingelast omdat er een kink in de kabel gekomen is? Het past niet op de aankondigingen. Ook niet op de officile.
Wat ongelukkig ook zeg,quote:
Ja. Omdat Loeka zich in de dag vergiste.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien wilde Poetin de speech die voor hem geschreven was niet oplezen
Putin zegt mensen van Wagner kunnen ook naar Belarussia gaanquote:Op maandag 26 juni 2023 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien wilde Poetin de speech die voor hem geschreven was niet oplezen
Dit was zo ongeveer het eerste wat ik dacht. Of we werden door de aankondiging in het ootje genomen, of er werd last minute een ander bandje ingestart.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Was dit 'de toespraak' of is dit op het laatste moment ingelast omdat er een kink in de kabel gekomen is? Het past niet op de aankondigingen. Ook niet op de officile.
Hem was eerst Oekrane beloofd.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin zegt mensen van Wagner kunnen ook naar Belarussia gaan
Prigo gaat dictator van Belarussia worden en Luka beschermen
benieuwd wat de NOS er van gaat brouwen om 21:30
Of op de rode knop gedrukt, maar hij deed het niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Hier is echt last minute iets flink gewijzigd. Ik denk unificatie tussen beide landen.
quote:21:30
Those who did not shed blood can sign a contract or move to Belarus - Putin
Let's now hear a bit more from Russian President Vladimir Putin's address on state TV.
Putin thanked the nation for unity, adding that all necessary decisions to neutralise threat were taken at the very beginning, and "the mutiny would have been suppressed anyway, organisers realised their actions were criminal".
Putin told Russians those who staged the "mutiny" wanted Russia to lose "and our society to drown in blood, but they miscalculated".
He went on to thank all security services "who stayed loyal to their oath" as well as pilots who died.
He added that steps were taken to avoid major bloodshed, "but it took time".
"I thank Wagner soldiers and commanders who did not shed blood - you can sign a contract with the Ministry of Defence, or move to Belarus," he said.
moeilijk te herkennen ook die PFM-1S, vlindertjes even niet opletten en je been ligt eraf.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:35 schreef mrderierre het volgende:
[..]
Is niet goor. Je ziet daar wat oorlog betekend. Mijnvelden is wel ongeveer de aller ergste. Overal waar je stapt staat een mijn klaar.
Hmmquote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is al geweest. Nogal een nothingburger
Die website lijkt me meer iets voor BNW:quote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Je hoeft niet te klikken toch, waarom mag hij z'n link niet delen? Is de werkelijkheid van de oorlog te hard?
Die reacties onder die filmpjes zeggen ook genoeg..quote:SouthFront: Analysis & Intelligence is a public analytical umbrella organization created and maintained by a team of experts and volunteers from the four corners of the Earth. SouthFront focuses on issues of international relations, armed conflicts and crises. The organization provides military operations analysis, military posture of major world powers, and other important data influencing the growth of tensions between countries and nations.
We try to dig out the truth on issues which are barely covered by the states concerned and the mainstream media.
The SouthFront Team believes that not only well-paid "professional journalists", but common people with inquisitive minds are able to produce balanced content in a modern information-oriented society.
Our goals:
Highlighting alternative points of view;
Providing independent analysis and intelligence of international events;
Promoting human justice and peaceful dialogue between warring nations;
Preventing the escalation of conflicts that can lead to wars with the threat of the use of nuclear weapons;
Reducing the flow of media disinformation;
Building a community of constructive and progressive authors freely sharing their views and analysis with people all over the world.
Er is een ander subforum hiervoor.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Je hoeft niet te klikken toch, waarom mag hij z'n link niet delen? Is de werkelijkheid van de oorlog te hard?
Wat mij betreft prima. Maar ik modereerde op de tekst.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er zijn genoeg granaten en bombardementen voorbij gekomen hier, dat is oorlog. Dat laat zien hoe het er aan toe gaat daar. Of mag hier alleen nog maar aankondigingen van welke wapens worden geleverd worden gepost?
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. En ik heb het redelijk realtime gevolgd.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Marco Rubio (hoge Republikein in de senaat) denkt er het zijne van. Waren S&G in Rostov? Want dat zou een hoop verklaren.
Dat zou echt extreem dom zijn van Poetin.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef quirina het volgende:
Plottwist: Loekie weg als president en dan Prigo als president van Belarus.
Ik hoor het ook voor het eerst, maar Rubio is wel iemand die het kan weten (vz. intelligence commissie en lid 'gang of eight').quote:Op maandag 26 juni 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. En ik heb het redelijk realtime gevolgd.
We zijn niet anders gewend h.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou echt extreem dom zijn van Poetin.
Dan denk ik dat letterlijk iedere Wit Rus op straat staat om te protesteren.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef quirina het volgende:
Oei misschien het verkeerde filmpje gepload..quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
Vooropgenomen toespraak.. Miss stond er wel een heel andere mededeling gepland.
[ twitter ]
Dat sowieso. Maar er is duidelijk iets gebeurd weer. Want Luka speecht ook al niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Die belde 10 min van te voren af, of zo.. begrijp ik.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar er is duidelijk iets gebeurd weer. Want Luka speecht ook al niet.
Once again kan prima als je onlangs hetzelfde hebt gedaan. Hoeft niet dezelfde dag te zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Is Lukashenko weer even dood vanavond of iets?quote:
Slaap lekker alvast!quote:
Loeki verloor de werkelijke verkiezingen waarschijnlijk dik, denk het nietquote:Op maandag 26 juni 2023 21:53 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dan denk ik dat letterlijk iedere Wit Rus op straat staat om te protesteren.
Met Prigozhin een jonko aan het slaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Lukashenko weer even dood vanavond of iets?
Unificatie is mijn gok.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef quirina het volgende:
Novo Rossiya!quote:Op maandag 26 juni 2023 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Unificatie is mijn gok.
En Luka heeft daar opeens geen zin meer in.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2023 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou echt extreem dom zijn van Poetin.
poetin ook , maar Progozin Zeker nietquote:
Ik zou dat 'once again' niet zo letterlijk nemenquote:Op maandag 26 juni 2023 21:52 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Zoiets ja.quote:
Smullen ditquote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
Het is sws bizar dat de leider van het ene land wel even vertelt dat zijn huurlingen naar land B kunnen gaan.
De gelijkschakeling draait op volle toeren.
Al genoemd. Daarna belarus ook richting Oekranequote:Op maandag 26 juni 2023 21:46 schreef quirina het volgende:
Voor beiden heeft hij de dunne lopen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:59 schreef quirina het volgende:
Dan vraag ik me af voor wie Loekie de meeste angst heeft nu.
Voor Prigo of Putin.
Maar goed, eerlijk is eerlijk: Wit-Rusland en Rusland zijn toch al jren n pot nat eigenlijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
Het is sws bizar dat de leider van het ene land wel even vertelt dat zijn huurlingen naar land B kunnen gaan.
Als putin via wagner belarus op wil rollen, doet die dat. Zie ik niet waar het uitgebreide toneel, incl. dat luki dan "zogenaamd" wagner uitnodigd, voor nodig is.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
Nog even Remember No Russian uitspelen.quote:
Ja Wit-Rusland gaat de eerste worden die zich weer 'heel graag' bij de Sovjet Unie voegt. Mensen die denken dat het om de NAVO gaat laten zich makkelijk allerlei dingen wijsmaken , het is echt niets anders dan : Laten we die 'fijne' tijd van de Sovjet weer eens terugbrengen en kijk al die landen staan te springen, hiep hoi! Daarna gaan ze meet een smoes naar de volgende en wappiefok gaat er meteen in mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef capricia het volgende:
Daar begint het wel op te lijken.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Oei misschien het verkeerde filmpje gepload..
Ach mijn zwager stuurt vrijdag avond dat het mis was in Rusland.. Maar ik had weekend werk dus verder niet gekeken.. En dan wakker worden en zien dat het echt goed mis is/was.quote:
Wel een tamelijk cruciale vraag met het oog op ons slaapschema.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
Ook wel de vraag of dit een half uur meeting is of een 16 uur overleg zoals in onze kamer.
Die missie heet "No Russian".quote:Op maandag 26 juni 2023 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even Remember No Russian uitspelen.
De Navo grenzen komen zo wel heel dichtbij de RF!quote:Op maandag 26 juni 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja Wit-Rusland gaat de eerste worden die zich weer 'heel graag' bij de Sovjet Unie voegt. Mensen die denken dat het om de NAVO gaat laten zich makkelijk allerlei dingen wijsmaken , het is echt niets anders dan : Laten we die 'fijne' tijd van de Sovjet weer eens terugbrengen en kijk al die landen staan te springen, hiep hoi! Daarna gaan ze meet een smoes naar de volgende en wappiefok gaat er meteen in mee.
Verdomme, nu doe ik het zelfquote:
Straks zegt ie dat ze een rijsttafel gaan bestellen vanavond. Kan ook zo maar.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof er niks van, maar als het echt simpelweg de verkeerde speech was zou het wel de grootste grap van dit alles zijn (tot nu toe).
Wel laat nog.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks zegt ie dat ze een rijsttafel gaan bestellen vanavond. Kan ook zo maar.
Death of Stalin, een aanrader!quote:Op maandag 26 juni 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Rusland de laatste week is een grote Jiskefet show.
Toespraak van Putin die het lot van Rusland gaat bepalen bleek een natte scheet die nog niet eens het lot van de schoonmaaksters van appartementenblok 5A in Zuid-Moskou bepaalt.quote:
Fake news!quote:
Lol, hadden ze verkeerde filmpje ingestart?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toespraak van Putin die het lot van Rusland gaat bepalen bleek een natte scheet die nog niet eens het lot van de schoonmaaksters van appartementenblok 5A in Zuid-Moskou bepaalt.
En nu komt hij misschien nog eens op TV. Of nog een opgenomen filmpje. Of niks.
Oh ja, en een urgente toespraak van Lukashenko. Maar die komt nu morgen, om de urgentie even aan te geven.
Dat weet niemand. Of nou ja, als dat zo is zal ongetwijfeld iemand het inmiddels weten, maar publiekelijk weet niemand dat en is dat alleen maar iets wat iemand hier noemdequote:Op maandag 26 juni 2023 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol, hadden ze verkeerde filmpje ingestart?
Ongevaccineerd?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Steve typt nog beroerder dan ik
Weer een weinig competent voorkomen dus.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Of nou ja, als dat zo is zal ongetwijfeld iemand het inmiddels weten, maar publiekelijk weet niemand dat en is dat alleen maar iets wat iemand hier noemde
Deze hele Russische clowns act deze week is een complot om Steve wakker te houden. 15 uur live en dan 3 uur slapen en dan weer live lolquote:Op maandag 26 juni 2023 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Steve typt nog beroerder dan ik
Dan mij?quote:
Dat is putin niet. Hij zit veel te dicht bij de andere mensen.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwt wat hij zo dan te zeggen heeft.
De lange tafel is wel weer uit het vet gehaald.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Daar is 'm.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:12 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zonder uniformquote:
Zou er een speciale militaire operatie komen in Belarus omdat land te zuiveren van Nazi's.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
De lange tafel is wel weer uit het vet gehaald.
Is het feit dat er discussie is of het wel de juiste tape is ingestuurd niet een nog grotere grap?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof er niks van, maar als het echt simpelweg de verkeerde speech was zou het wel de grootste grap van dit alles zijn (tot nu toe).
Blijkbaar een militaire top meeting met poetin als ik twitter mag gelovenquote:
FR24 heeft eindelijk ook militaire vliegtuigen, nice :-)quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is al geweest. Nogal een nothingburger
Je zou bijna denken dat Putin niet echt een man van zijn woord is.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Heb het gevoel dat Poetin zaterdag in de onderhandelingen heeft toegegeven om maar geen gewapende activiteiten rondom Moskou te krijgen, en nu krabbelt hij snel terug.
Beetje een rat.
Russen kijken altijd alsof ze liters azijn genuttigd hebben.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
Die koppen. Er gaat iets niet helemaal goed in dit avontuur.
[ twitter ]
Het lijkt wel op ze op een begrafenis zitten lolquote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Het zal razendspannend zijn, puntje van de stoel allemaal.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:30 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Het lijkt wel op ze op een begrafenis zitten lol
Kim lacht tenminste vaak, zou hij meer humor hebben en meer empathisch vermogen hebben?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Russen kijken altijd alsof ze liters azijn genuttigd hebben.
Hebben ze al jaren.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
FR24 heeft eindelijk ook militaire vliegtuigen, nice :-)
Overal ligt paardehaarquote:Op maandag 26 juni 2023 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.
Benieuwd wie er als eerste uit de Troika gegooid wordt.
Is nooit een ontspannende sfeer daar.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:28 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Danken voor een aantal vrachtwagens zand en een slotgracht op de route?quote:
Jawel, maar je kun niet iedereen blijven oplichten. Zonder vertrouwen kun je niks meer beginnen. De volgende couppleger laat zich niet meer terugpraten.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Putin niet echt een man van zijn woord is.
T is ook lastig om boven een coup-poging uit te komen.quote:
Maak je maar niet ongerust, ze weten echt wel hoe belangrijk dit voor je is en zullen hier wel rekening mee houden!quote:Op maandag 26 juni 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
en ik moet nog afstuderen en werken bij de big 4 wtf niet nu
@:zipportal @:rambodirk @:coco @:onlogisch @:oriente @:3rr0r @:nober @:powerloungen @:afcniels
Als je de strafbare feiten, die deze mensen op hun geweten hebben, bij elkaar optelt en er 'centimeters' achterzet, dan is dat precies de afstand van hier tot aan Andromeda.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Perrin het volgende:
Het moreel is hoog, de stemming is uitgelaten.
[ twitter ]
Geen idee. Misschien tot morgen.quote:
Ik ben bang dat Putin weet waar zijn kinderen naar school gaan, althans, zo kijkt ie.quote:
Zijn militaire kloffie verruild voor een begrafenispak.quote:
Wat zou het alternatief zijn denk je?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:00 schreef Vallon het volgende:
Ik vraag mij trouwens af, wanneer je nu voor/door Wagner bent ingehuurd waarom je dan in "vredesnaam" zou gaan overstappen naar het Russische leger.
Zijn eigen begrafenis?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn militaire kloffie verruild voor een begrafenispak.
Wat ik poog te zeggen: huurlingen betaald willen worden voor hun "werk" dat Putin kennelijk niet gaat doen en daarmee een kardinale fout maakt dat hij het "Gouden Legioen" opzij poogt te zetten. Ik weet weinig van strategie, heb wel wat gelezen en denk dat je nooit mot moet maken met huurlingen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat zou het alternatief zijn denk je?
Hoe wordt die Wagner gefinancierd eigenlijk? En hoe wordt het betalingsverkeer (de infrastructuur) geregeld? De Sber bank?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:00 schreef Vallon het volgende:
Ik vraag mij trouwens af, wanneer je nu voor/door Wagner bent ingehuurd waarom je dan in "vredesnaam" zou gaan overstappen naar het Russische leger.
Die crimineel krijg daar ws minder betaald, is no-man en krijgt het etiket van "mu(i)tant". Welke legereenheid zou berhaupt, Wagner willen gaan draaien.
Ook aangeboden de vakantie naar/in Bella-Rus, lijkt mij een non-optie om daar dan de rest van je afgeschreven helden-leven te lijden.
Nee, de enige echte optie is met wanhoop de moed, alsnog proberen een Orkestrale Coupe te doen zodat je vanuit die Game of Throne positie als winnaar kan heersen. Met kans dat je een vrijkaart krijgt omdat je de dictator vervangt.
ik denk dat het meer een probleem is hoe Prigozin zijn troepen in Belarussia krijgtquote:Op maandag 26 juni 2023 23:00 schreef Vallon het volgende:
Horrorfilms mogen ook wel eens anders gaan casten. Hoe is het mogelijk dat dit stelletje boekhouders de grootste oorlogsmisdadigers van de laatste 15 jaar zijn?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Perrin het volgende:
Het moreel is hoog, de stemming is uitgelaten.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |