Er zijn wassoorten die al meer dan 5000 jaar in gebruik zijn, dus daar weten ze inmiddels genoeg over, hoop ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
Wat ik een groter probleem vind is dat ze daar allerhande oplossingen voor bedenken, maar dat je het nooit zeker weet.
heel klejn beetje water en er rommelt niks en plakt niksquote:Op maandag 26 juni 2023 19:45 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Kan ik me zo voorstellen. Ik gooi ook nog gewoon alle blikjes die we thuis nuttigen elke dag in de prullenbak. Het is toch geen doen om ze in te leveren? Dit gezien ze open zijn en alles onder de plak komt.
Kost je weer water en moeite.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
heel klejn beetje water en er rommelt niks en plakt niks
industrie /overheid gaat niks anders verzinnen dus hiermee los je je probleem opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kost je weer water en moeite.
De industrie kan ook wat anders verzinnen.
Jij ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:04 schreef Red_85 het volgende:
De industrie kan ook wat anders verzinnen.
De overheid wil wat.quote:
Ik vind het een volkomen terecht antwoord op iemand die zegt expres troep in de natuur te gaan weggooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 04:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad schering en inslag in de natuur. Vooral die egel met een 20 jaar oud model mc flurrie beker zie j nog dagelijks lopen door het bos.
https://fantasticfacts.net/nl/9552/
De gemiddelde plastic kliko is een ranzige, rottende bende, in het tuin niet echt een probleem maar in een flat wel degelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 03:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gewoon aparte tas voor de blikjes en plastic in de kast
Dat heb ik met blikjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:47 schreef Tanatos het volgende:
[..]
De gemiddelde plastic kliko is een ranzige, rottende bende, in het tuin niet echt een probleem maar in een flat wel degelijk.
das goed mogelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:47 schreef Tanatos het volgende:
[..]
De gemiddelde plastic kliko is een ranzige, rottende bende, in het tuin niet echt een probleem maar in een flat wel degelijk.
Frisdrankblikjes zullen best een ranzige bende worden, maar komen qua stank niet in de buurt van rottende vleesresten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat heb ik met blikjes.
Staan in een tas op mijn dek.
Met een gaatje in de tas dat regenwater weg kan lopen.
Na het weg brengen een emmer water over de dek heen om eventuele plak troep weg te spoelen.
Alles op eten heb je er geen last van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:18 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Frisdrankblikjes zullen best een ranzige bende worden, maar komen qua stank niet in de buurt van rottende vleesresten.
Dat is met vleesverpakkingen uit de supermarkt niet mogelijk, daar zitten een soort sponjes in voor het vocht uit het vlees.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Alles op eten heb je er geen last van.
Ik haal alles kant en klaar omdat de keuken niet af is op de boot.
Geen stank overlast omdat wat overblijft de hond wel op eet.
Bakje zijn ook helemaal schoon gelikt.
Dat sponsje is niet voor vocht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:35 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat is met vleesverpakkingen uit de supermarkt niet mogelijk, daar zitten een soort sponjes in voor het vocht uit het vlees.
Daarnaast is veel menseneten helemaal niet goed voor je hond.
Plastic is de nieuwe melkkoe.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dankzij die belastingverhoging harkt de regering toch meer dan genoeg geld binnen om dat plastic op te ruimen? Want dat geld gaan ze toch gewoon nuttig besteden in plaats van dat het weer op de grote hoop verdwijnt?
Geen idee of bananenblad goed is voor frites, maar an sich is bladeren als verpakking natuurlijk wel prima.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:19 schreef Peppert het volgende:
Gewoon een bananenblad gebruiken als bord.
[ afbeelding ]
Omdat onze overheid de rekening altijd bij de consument wil neerleggen en nooit bj het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar moesten ze geen gratis alternatief bieden?
Friet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef streamjohan het volgende:
Friet halen en die in een bigshopper laten gooien en thuis smikkelen.
Mensen die dit al geen jaren doen
Heb je een bron voor die onzin?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat sponsje is niet voor vocht.
Daar zit chloor in tegen bacteriën.
Honden zijn carnivoren, en niet omnivoren.quote:Mijn honden hebben altijd mensen voer gecombineerd met hun eigen eten .
Honden altijd gezond en worden erg oud
Vacht glans altijd.
Nee honden voer is zo geweldige met graan en zout of aardappelen zetmeel.
Onzin dus
Ik gooi m'n blikjes gewoon op straat nu, heb er toch voor betaald?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik las van de week nog dat het statiegeld op blikjes momenteel averechts werkt doordat zwervers en junks vuilnisbakken leeg gooien voor wat blikjes.
is patat aziatisch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Was de pan met patat lekker? @:KingRoland
Herhalingsgevaar?
Nee, Zuid-Amerikaans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |