abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209657698
https://www.powned.tv/art(...)JKtG7x_ZtIL2vz6rBScE

De vraag van vandaag is... hoe ver staat de overheid nou eigenlijk van de mensen af, met een beetje inlevingsvermogen kan iedere gek wel bedenken dat het niet gaat werken om met je eigen bakje/pan naar de snackbar te gaan... of ben ik nou gek?

Nou iig gek genoeg dat ik op 1 lijn lig met alle patatbakkers in Nederland en aangezien m'n oudste al jaren in een patatzaak werkt en mijn mening deelt (en ik die van hem) ben ik dus niet helemaal gek! 8)7

Wat vinden jullie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_209657727
_O-
pi_209657728
Waarom kan de patat niet in een puntzak?
De snacks kan ook in een zakje, nu gaat het eerst in een plastic bakje en dan gaat er een papieren zakje om heen, dat is nogal overbodig en kan simpeler en goedkoper
  maandag 26 juni 2023 @ 19:35:46 #4
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_209657754
Pannen? Wut? Wie bedenkt het in godsnaam :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_209657760
In vorige topics hierover waren er al een aantal linksgekkies die zeiden dat het heel normaal is hoor, en ze dat vroeger ook deden :')
  maandag 26 juni 2023 @ 19:37:17 #6
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209657769
Ik las van de week nog dat het statiegeld op blikjes momenteel averechts werkt doordat zwervers en junks vuilnisbakken leeg gooien voor wat blikjes.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 juni 2023 @ 19:37:43 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_209657776
Wie bedenkt dit :')
pi_209657800
Vrijwel elke snack in een snackbar kan gewoon in een kartonnen bakje. Ik snap niet waarom dat niet al jaren geleden de standaard is geworden. Zat snackbars die dat ook gewoon al doen en dat werkt prima.

Kartonnen bakjes voor de snacks, houten vorkjes, voor mensen die niet meenemen gewoon een bord en bestek. Hou je hooguit alleen bekers voor ijs en milkshakes over waar nog iets van plastic in zit. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, maar gewoon pure onwil om te veranderen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_209657853
Een meeuw heeft mijn kartonnen ronde bakje met mayo afgepakt en met bakje en al ingeslikt ^O^ puur natuur.
pi_209657867
quote:
16s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik las van de week nog dat het statiegeld op blikjes momenteel averechts werkt doordat zwervers en junks vuilnisbakken leeg gooien voor wat blikjes.
Kan ik me zo voorstellen. Ik gooi ook nog gewoon alle blikjes die we thuis nuttigen elke dag in de prullenbak. Het is toch geen doen om ze in te leveren? Dit gezien ze open zijn en alles onder de plak komt.
pi_209657872
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Vrijwel elke snack in een snackbar kan gewoon in een kartonnen bakje. Ik snap niet waarom dat niet al jaren geleden de standaard is geworden. Zat snackbars die dat ook gewoon al doen en dat werkt prima.

Kartonnen bakjes voor de snacks, houten vorkjes, voor mensen die niet meenemen gewoon een bord en bestek. Hou je hooguit alleen bekers voor ijs en milkshakes over waar nog iets van plastic in zit. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, maar gewoon pure onwil om te veranderen.
Houten vorkjes :r :r :X :{w :wtf: Wie dat bedacht heeft...... die mogen ze wel even drie keer kielhalen.
Somebody that I used to know
pi_209657881
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:45 schreef fokexpert het volgende:

[..]
Kan ik me zo voorstellen. Ik gooi ook nog gewoon alle blikjes die we thuis nuttigen elke dag in de prullenbak. Het is toch geen doen om ze in te leveren? Dit gezien ze open zijn en alles onder de plak komt.
Bij ons op de sportvereniging gooien we ze ook nog steeds weg. Zo zonde, want je kiepert zo met gemak een jaar contributie in de vuilnisbak.
pi_209657882
quote:

Die kartonnen bakjes hebben gewoon een plastic coating
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_209657892
Een zakje met daar aan in de binnenkant een kleiner zakje voor de saus want opbokken met saus over de friet heen. opgelost.
pi_209657908
Zelf bakjes meenemen gaat natuurlijk ook niet werken. Het handige van die plastic bakjes is dat ze natuurlijk allemaal hetzelfde formaat van een portie hebben. Ze flikkeren een lading friet eroverheen, en alles wat ernaast valt (terug valt in de bak) was blijkbaar teveel. Die maat hebben ze nu natuurlijk niet meer.
pi_209657909
quote:

Er bestaat niet iets als puur kartonnen bakjes, er zit altijd plastic in. Een papieren frietzak kan nog wel.
pi_209657912
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Die kartonnen bakjes hebben gewoon een plastic coating
En zijn daardoor nog moeilijker te recyclen dan puur plastic 8)7
pi_209657934
quote:
2s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Bij ons op de sportvereniging gooien we ze ook nog steeds weg. Zo zonde, want je kiepert zo met gemak een jaar contributie in de vuilnisbak.
Vandaag voor het eerst alle blikjes ingeleverd die we thuis drinken. 2 grote tassen vol levert een kleine ¤10 op. Ik flikker ze wel gewoon weg.
  maandag 26 juni 2023 @ 19:49:43 #19
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209657935
Zorg eerst maar eens dat komkommers, aardbeien, brood,fruit, tomaten etc etc niet in plastic zitten, nergens voor nodig
  maandag 26 juni 2023 @ 19:49:49 #20
117098 Hathor
Effe niet
pi_209657937
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:33 schreef ZanneG het volgende:
De snacks kan ook in een zakje, nu gaat het eerst in een plastic bakje en dan gaat er een papieren zakje om heen, dat is nogal overbodig en kan simpeler en goedkoper
Patatje pindasaus word een enorme klerezooi in een puntzak dus doe maar niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209657949
quote:
Frikandel speciaal zo de papieren zak in? :')
pi_209657955
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vandaag voor het eerst alle blikjes ingeleverd die we thuis drinken. 2 grote tassen vol levert een kleine ¤10 op. Ik flikker ze wel gewoon weg.
Maar een sportvereniging... Discipline van alles in één grote rolcontainer verzamelen, één keer in de zoveel tijd even langs de supermarkt. Ooit hebben we het ook betaald... Wie het kleine niet eert...
pi_209657960
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Patatje pindasaus word een enorme klerezooi in een puntzak dus doe maar niet.
Met recht dan een patatje oorlog.
pi_209657972
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Er bestaat niet iets als puur kartonnen bakjes, er zit altijd plastic in. Een papieren frietzak kan nog wel.
Dat is echt bullshit. Er bestaan meer dan genoeg puur kartonnen bakjes. De fucking McDonald's gebruikt al zolang ik leef puur kartonnen bakjes en ik heb ze ook vaak zat bij de snackbar gehad. Dat hele verhaal dat er ook plastic in kartonnen bakjes zit is pure onzin, en alleen waar voor kartonnen bekers.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 26 juni 2023 @ 19:52:16 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_209657977
quote:

Snackbar hier om de hoek is al begonnen met kartonnen bakjes en houten vorkjes. Alleen laat ik die vorkjes altijd achterwege, want ik gebruik liever mijn eigen bestek zodra ik thuis ben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209657980
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:36 schreef PS. het volgende:
In vorige topics hierover waren er al een aantal linksgekkies die zeiden dat het heel normaal is hoor, en ze dat vroeger ook deden :')
Nou ik draai al iets langer mee maar 50 jaar geleden ging het in een puntzak of kartonnen bakje met houten vorkje
pi_209657983
Met uitzondering van de frikandel speciaal dan maar denk eens in mogelijkheden ipv beperkingen.
De oplossing is om alle snacks en patat waar geen sauzen op zit in een papieren zakje te doen, heb je een snack met sauzen dan neem je zelf je bakje mee naar de snackbar
  maandag 26 juni 2023 @ 19:53:11 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209657991
Hier krijg je bij de snackbar het meeste gewoon in papieren zak/zakjes bij afhaal, tenzij je een frikandel speciaal ofzo neemt, dat zit wel in een plastic bakje. Maar losse frikandellen, kroketten, kaassoufles etc gewoon in papier.

Saus neem ik nooit, dat heb ik thuis wel.
pi_209658026
quote:
Op een puntzak met friet zit heel weinig saus, alleen op het bovenste laagje. Je kan een puntzak niet neerzetten, en je hand worden halverwege die zak heel vet.

Ik heb persoonlijk veel liever een bakje. :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209658067
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Dat is echt bullshit. Er bestaan meer dan genoeg puur kartonnen bakjes. De fucking McDonald's gebruikt al zolang ik leef puur kartonnen bakjes en ik heb ze ook vaak zat bij de snackbar gehad. Dat hele verhaal dat er ook plastic in kartonnen bakjes zit is pure onzin, en alleen waar voor kartonnen bekers.
Ja erg makkelijk, een multinational die ongeveer 5 maten bakjes nodig heeft voor de hele wereld, en de hoofdprijs vraagt. Voor bovendien broodjes, die wat makkelijker te verpakken zijn dan snacks uit een snackbar (met saus ed)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')